Skocz do zawartości

Painkiller


TheSzczygiel1992

Recommended Posts

Painkiller jest grą o charakterystyce horror akcji i FPS stworzona przez polskie studio People Can Fly.

Opis fabuły:

Daniel Garner i jego żona zginęli w wypadku samochodowym. Daniel trafił do miejsca między piekłem a niebem, natomiast jego żona od razu dostała się do niebios. Żeby tam trafić, Daniel musi odkupić swoje winy. Jego zadaniem jest znaleźć i zabić czterech generałów piekła oraz samego Lucyfera. Aby to zrobić trzeba zabić wszystkie hordy potworów, które ich ochraniają. W czasie podróży trafia na Ewę, która okazuje się pierwszą kobietą, żoną Adama. Pomaga mu ona w znalezieniu dalszej drogi i towarzyszy, choć nie widać jej w żadnym poziomie. Po zakończeniu czwartego rozdziału (zabiciu Alastora) zostaje porwana przez Lucyfera.

Archanioł mówi mu, że jego misja się skończyła, ale Daniel nie chce zostawić towarzyszki w potrzebie i wędruje do piekła, aby zabić szatana. Gdy mu się to udaje, Ewa wyciąga go z piekła, ale władzę obejmuje tam Alastor, który, jak się okazuje, wcale nie zginął. Dalsza akcja rozgrywa się w dodatku Painkiller: Battle out of Hell. Fani gry uznają to zakończenie za kanoniczne, ponieważ jest ono uwzględnione w dodatku Painkiller: Battle out of Hell, ale wg twórców, właściwym zakończeniem jest to z poziomu trudności Trauma.

Bronie:

Painkiller – tytułowa, podstawowa broń, jedyna broń biała w grze. Ataki: LPM – Obrotowe ostrza; PPM – hak na energetycznej linie, może przyciągać przeciwników; atak specjalny: LPM i PPM – obracające się ostrza zostają wyrzucone zamiast haka.

Strzelba – dobra broń na krótkie dystanse. Ataki: LPM – strzał: PPM – pocisk zamrażający, po którym zabijasz przeciwnika jednym ciosem; atak specjalny – brak, chyba że oczywisty PPM i LPM.

Kołkownica – ciężka wyrzutnia kołków z podwieszonym granatnikiem. Ataki: LPM – strzał kołkiem odbierającym około 200 HP i przybijającym co mniej odpornych wrogów do ścian. Niestety, wyrzutnia ma niską szybkostrzelność. Ponadto wymaga wprawy, bo pocisk leci po paraboli; PPM – strzał granatem, który wybucha po ok. 4 s.; atak specjalny – improwizowany "moździerz" – nabicie granata na kołek, który dzięki temu ogromnie zyskuje na zasięgu i sile rażenia.

Rakietnica – połączenie wyrzutni rakiet i działka obrotowego, idealna na duże dystanse. Ataki: LPM – rakiety wybuchające po zetknięciu z dowolną powierzchnią lub ciałem wroga, PPM – minigun.

Electro – broń rażąca przeciwników wiązką elektryczną, nie wymaga dokładnego celowania, najlepsza do eliminacji przeciwników w małych pomieszczeniach. W trybie alternatywnym można strzelać shurikenami. Tryb specjalny – podczas strzelania shurikenami naciśnięcie klawisza ataku prądem spowoduje wystrzelenie całego magazynku shurikenów, który przyczepi się do dowolnej powierzchni i będzie raził prądem wszystkich wrogów w jego pobliżu.

Poziomy:

Rozdział 1

Cmentarz

Kompleks Atrium

Katakumby

Katedra

Enklawa

Rozdział 2

Więzienie (na poziomach trudności "sen na jawie" ("Drzemka") i "bezsenność" niedostępny)

Budynek opery

Wariatkowo-aktualnie jestem tutaj :P

Ośnieżony most

Miasto

Bagna

Rozdział 3

Peron

Opuszczona fabryka (na poziomie trudności "sen na jawie" ("Drzemka") niedostępny)

Baza wojskowa

Ruiny

Rozdział 4

Zamek

Pałac

Babel

Las (na poziomach trudności "sen na jawie" ("Drzemka"), "bezsenność" i "koszmar" niedostępny)

Wieża

Rozdział 5 (Na poziomie trudności "Trauma" niedostępny)

Miasto na wodzie

Doki

Stary klasztor

Piekło

Teraz troche SS:

Bos 1 rozdziału

http://tea51.cba.pl/picture.php?id=1

Mnisi

Dołączona grafika

Boss 3 rozdziału

Dołączona grafika

Dla fanów takich klimatów gra powinna się spodobać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
×
×
  • Utwórz nowe...