Skocz do zawartości

Zapisy do Generalka


Generalek

Recommended Posts

2012-03-20-megatronyes1.png

 

Witajcie w moich progach, gracze. Tutaj odbywają się zapisy do gier prowadzonych przez ze mnie. Poniżej macie wzory kart postaci do uniwersów, w których prowadzę swoje sesje.

 

Kontakt:

E-mail: [email protected]

Skype: generalek333

GG: 49831294

 W razie pytań, piszcie.

 

 

Equestria

Imię, nazwisko, pseudonim:

Płeć:

Wiek:

Rasa:

Wygląd: (zawarty Cutie Mark)

Charakter: Wystarczy ogólnikowo, żebym miał jakieś pojęcie o postaci. Reszta w waszych rękach - to wy decydujecie, jak będzie zachowywać się postać, nie spis wad i zalet.

Historia:

Tagi:

Fabuła sesji: Innymi słowy cel postaci, punkt, wokół którego ma się kręcić akcja, np. poszukiwanie Graala, itp. Niech znajdą się tutaj także indywidualne prośby dotyczące sesji.

Ekwipunek: Proszę o realizm. Nie przyjmę kart, gdzie postacie są nowymi Rambo z 20 pukawkami i toną amunicji do nich. Podpunkt niewymagany w karcie.

Umiejętności:

 

Transformers

Imię:

Uniwersum: Dostępne są wszystkie w wyjątkiem Robots in Disguise oraz komiksów Marvel i Dreamwave.

Płeć: Tak, wśród Transformerów również znajdują się kobiety, zwane fembotkami.

Frakcja:

Wygląd:

Tryb alternatywny:

Charakter: Wystarczy ogólnikowo, żebym miał jakieś pojęcie o postaci. Reszta w waszych rękach - to wy decydujecie, jak będzie zachowywać się postać, nie spis wad i zalet.

Historia:

Tagi:

Fabuła sesji: Innymi słowy cel postaci, punkt, wokół którego ma się kręcić akcja, np. poszukiwanie Graala, itp. Niech znajdą się tutaj także indywidualne prośby dotyczące sesji.

Ekwipunek: Proszę o realizm. Nie przyjmę kart, gdzie postacie są nowymi Rambo z 20 pukawkami i toną amunicji do nich. Podpunkt niewymagany w karcie.

Umiejętności:

 

Warhammer 40.000

Imię, nazwisko, pseudonim:

Płeć:

Wiek:

 

Rasa/Frakcja:

Zakon/Legion/itp.:

Wygląd:

Charakter: Wystarczy ogólnikowo, żebym miał jakieś pojęcie o postaci. Reszta w waszych rękach - to wy decydujecie, jak będzie zachowywać się postać, nie spis wad i zalet.

Historia:

Tagi:

Fabuła sesji: Innymi słowy cel postaci, punkt, wokół którego ma się kręcić akcja, np. poszukiwanie Graala, itp. Niech znajdą się tutaj także indywidualne prośby dotyczące sesji.

Ekwipunek: Proszę o realizm. Nie przyjmę kart, gdzie postacie są nowymi Rambo z 20 pukawkami i toną amunicji do nich. Podpunkt niewymagany w karcie.

Umiejętności:

 

Metal Gear Solid

Imię, nazwisko, pseudonim:

Płeć:

Wiek:

 

Narodowość:

Stan fizyczny: Implanty, protezy, itp.

Wygląd:

Charakter: Wystarczy ogólnikowo, żebym miał jakieś pojęcie o postaci. Reszta w waszych rękach - to wy decydujecie, jak będzie zachowywać się postać, nie spis wad i zalet.

Historia:

Tagi:

Fabuła sesji: Innymi słowy cel postaci, punkt, wokół którego ma się kręcić akcja, np. poszukiwanie Graala, itp. Niech znajdą się tutaj także indywidualne prośby dotyczące sesji.

Ekwipunek: Proszę o realizm. Nie przyjmę kart, gdzie postacie są nowymi Rambo z 20 pukawkami i toną amunicji do nich. Podpunkt niewymagany w karcie.

Umiejętności:

 

Gundam

Imię, nazwisko, pseudonim:

Płeć:

Wiek:

 

Frakcja:

Wygląd:

Charakter: Wystarczy ogólnikowo, żebym miał jakieś pojęcie o postaci. Reszta w waszych rękach - to wy decydujecie, jak będzie zachowywać się postać, nie spis wad i zalet.

Historia:

Tagi:

Fabuła sesji: Innymi słowy cel postaci, punkt, wokół którego ma się kręcić akcja, np. poszukiwanie Graala, itp. Niech znajdą się tutaj także indywidualne prośby dotyczące sesji.

Mobile Suit:

Umiejętności:

 

S.T.A.L.K.E.R.

Imię, nazwisko, pseudonim:

Płeć:

Wiek:

 

Wygląd:

Charakter: Wystarczy ogólnikowo, żebym miał jakieś pojęcie o postaci. Reszta w waszych rękach - to wy decydujecie, jak będzie zachowywać się postać, nie spis wad i zalet.

Historia:

Tagi:

Fabuła sesji: Innymi słowy cel postaci, punkt, wokół którego ma się kręcić akcja, np. poszukiwanie Graala, itp. Niech znajdą się tutaj także indywidualne prośby dotyczące sesji.

Ekwipunek: Proszę o realizm. Nie przyjmę kart, gdzie postacie są nowymi Rambo z 20 pukawkami i toną amunicji do nich. Podpunkt niewymagany w karcie.

Umiejętności:

 

Spellforce

Imię, nazwisko, pseudonim:

Płeć:

Wiek:

 

Rasa:

Wygląd:

Charakter: Wystarczy ogólnikowo, żebym miał jakieś pojęcie o postaci. Reszta w waszych rękach - to wy decydujecie, jak będzie zachowywać się postać, nie spis wad i zalet.

Historia:

Tagi:

Fabuła sesji: Innymi słowy cel postaci, punkt, wokół którego ma się kręcić akcja, np. poszukiwanie Graala, itp. Niech znajdą się tutaj także indywidualne prośby dotyczące sesji.

Ekwipunek: Proszę o realizm. Nie przyjmę kart, gdzie postacie są nowymi Rambo z 20 pukawkami i toną amunicji do nich. Podpunkt niewymagany w karcie.

Umiejętności: Magia, walka bronią jednoręczną, itp.

 

Diablo:

Imię, nazwisko, pseudonim:

Płeć:

Wiek:

 

Klasa: Wszystkie zawarte we wszystkich częściach gry. Można tworzyć własne.

Wygląd:

Charakter: Wystarczy ogólnikowo, żebym miał jakieś pojęcie o postaci. Reszta w waszych rękach - to wy decydujecie, jak będzie zachowywać się postać, nie spis wad i zalet.

Historia:

Tagi:

Fabuła sesji: Innymi słowy cel postaci, punkt, wokół którego ma się kręcić akcja, np. poszukiwanie Graala, itp. Niech znajdą się tutaj także indywidualne prośby dotyczące sesji.

Ekwipunek: Proszę o realizm. Nie przyjmę kart, gdzie postacie są nowymi Rambo z 20 pukawkami i toną amunicji do nich. Podpunkt niewymagany w karcie.

Umiejętności:

Edytowano przez Generalek
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Equestria

Imię: Grey Isana (Shadow Scar)

Rasa: Jednorożec-wampir

Płeć: Klacz

Wiek: 125 lat

Wygląd (+CM): Mino swego wieku jest piękną klaczą o białym umaszczeniu. Jej grzywa jest koloru czarnego, a jej oczy czerwone. Nosi na sobie ciemny, długi płaszcz z kapturem rzucającym głęboki cień na twarz. Jej znaczkiem na boku jest otwarta księga, (gdy nie była nieumarłą), z wydobywającym się zielonym dymem, a w nim czaszka (po przemianie)

Charakter: Spokojna, opanowana i ciekawska, lecz gdy poczuje głód dusz, który przeciwieństwie do innych wampirów jest mniejszy, staje się złośliwą i nie mającą sumienia bestią. Dusze wysysa głównie z małych stworzeń, aby się nie zdradzić swej natury.

(Okey teraz najtrudniejsza dla mnie do napisania część)

Historia:

(100 lat wcześniej)

Grey Isana spędziła dzieciństwo bez żadnych większych problemów. Urodziła się w Canterlocie w średnio zamożnej rodzinie szlacheckiej. Jej ojciec Pencil Sun był sławnym malarzem na dworze u księżniczek, natomiast jej matka Ace Wish uczyła magii na uniwersytecie Canterlonckim. W szkole była jedną z najlepszych uczennic, bowiem wykazywała najlepsze umiejętności magiczne. Wtedy też ukazał się jej Uroczy Znaczek. Koleżanek i kolegów nie miała za, wielu, ponieważ bardziej lubiła siedzieć nosem w książkach w publicznej bibliotece, w nich nauczyła się wielu zaklęć. W wieku dwudziestu pięciu postanowiła wyruszyć świat, aby się o nim dowiedzieć jak najwięcej. Pewnej nocy jak rozbiła mały obóz w lesie, usłyszała jakieś dziwne odgłosy dochodzące z krzaków. Postanowiła więc, ostrożnie sprawdzić źródło tych dźwięków, lecz gdy wsadziła głowę w krzaki ujrzała rannego kuca (przynajmniej tak myślała). Grey chcąc mu pomóc podeszła do niego i uchylając nad nim. Wtedy on ugryzł ją w szyję czyniąc ją wampirzycą, po czym straciła przytomność. Obudziła się po kilku minutach w jakieś nieznanej komnacie, myśląc, że zaraz może zginąć z kopyt potwora, wzięła leżący niedaleko ołowiany kołek i wbiła mu serce, tak zabijając go szybko. Po tym akcie postanowiła się rozejrzeć po budynku. Po kilku godzinach chodzenia po zamku, znalazła miejsce, gdzie mogła się uspokoić dokładnie mówiąc bibliotekę. Zajęła się czytaniem ksiąg, z których dowiedziała się, że potwór, który ją zaatakował był wampirem, wtedy ona zbladła, a jej kopyt opadła księga, którą trzymała. Była załamana, lecz tylko chwilę, bowiem uświadomiła sobie, że stała się nieśmiertelna i może spędzić wieczność na zgłębianie wiedzy. Szukając zamkowej bibliotece ksiąg magicznych znalazła księgę poświęconą nekromancji, zainteresowana zaczęła ją czytać. Z niej dowiedziała się jak wskrzeszać umarłych i zmusić ich do pełnienia woli maga. Na jej szczęście niedaleko od zamku był wielki cmentarz, na którym mogła ćwiczyć nowe zaklęcia. Po sześciu latach spędzonych na nauce magii nekromanckiej, postanowiła zregenerować własne siły udając się w stan letargu. W nieumarłym gronie znana jest, jako Shadow Scar.

(Aktualne czasy)

Po dziewięćdziesięciu latach spędzonych w stanie snu, obudziła się, przez kryształową kulę zobaczyła, co się zmieniło przez te kilkadziesiąt lat. Postanowiła w końcu wyjść z zamku, aby wyruszyć świat i zebrać więcej dusz, ale zanim wyruszyła zabrała z skarbca tajemny amulet pełniący funkcję więzienia dla dusz i latarni.

Fabuła sesji: Zdobyć jak najwięcej dusz, aby móc zdobyć większą moc, ewentualnie znaleźć miłość.

Tag: [Grimdark][[sad/Dramat][Violence][Crossover][Przygoda][slice of Life] może być też [Gore] i [Clop]

Ekwipunek:

księga czarów, płaszcz z kapturem, amulet z zielonym kryształem, 30 bitsów i prowiant na tydzień

Umiejętności:

Władanie magią nekromancką oraz mocami wampira. Posiada również słabości tej rasy. Umie wykorzystać dla własnej korzyści inną płeć za pomocą swej perwazji.

Dodatkowe:

Shadow Scar objawiła się po przemianie Grey w wampira i jest jej mroczną naturą, która czasem przejmuję kontrolę nad ciałem.

Czy wyrażasz zgodę na uczestnictwo w Multisesji?: TAK

(Ostatni dodałem, ponieważ chciałbym z kimś pograć, ale jeżeli się nie da to mogę grać sam)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...