OTO JEST I PLAN!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1XhALhckQZF-dgvGPl-GPFEUE03NMsfe4EcB-laxnIBQ/preview
Jak widać, jest to jeszcze wersja nieostateczna. Spodziewamy się jeszcze paru korekt, gdyż zawsze w ostatniej chwili może się coś zmienić. Jednak to raczej będzie korekta godzin... jeśli macie uwagi, to proszę - napiszcie
Jutro pojawią się eleganckie opisy całości wraz z imionami prowadzących.
Generalnie już teraz możemy opisać schemat: konwent będzie odbywał się na trzech piętrach, na których oprócz wskazanych atrakcji w planie będzie:
Parter w ciągu dnia - szatnia i akredytacja, w nocy - strefa głośna (karaoke i tak dalej).
I piętro - w dzień wystawcy, w nocy strefa umiarkowanie głośna, a więc spokojne rozmowy i nocne prelekcje. Tutaj też będzie mieścił się orgroom, w którym uzyskacie wszelką pomoc i informację.
II piętro - w dzień po prostu wolna strefa, w nocy piętro ciche, a więc sleeproomy i całkowity brak hałasu.
Jak widzicie, będzie działo się bardzo dużo!
Jutro opublikujemy opisy atrakcji, a także poradnik "jak przeżyć na konwencie".
Wstępny plan zakłada, że oprócz tego zorganizowanego spotkania będzie mała niespodzianka od Pani Kołakowskiej, a także potem obie będą kręcić się po konwencie, więc będzie okazja do spotkania.
Niestety, ale wbrew pozorom mamy bardzo ograniczony czas. Nasi goście specjalni bardzo chcieli dać od siebie jak najwięcej i co za tym idzie, atrakcji nie brakuje, ale musieliśmy to jakoś zmieścić. Jednak chyba lepiej w tę stronę
do