Skocz do zawartości

Tablica liderów

Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją 09/15/25 we wszystkich miejscach

  1. To i ja coś wstawię... Podczas pisania i pomagania w tworzeniu Uniwersum z tego posta, stworzone zostało wiele scenariuszy RPG. Część nawet była inspiracją dla nowych opowiadań. Cały blog o tym, można znaleźć na fimfiction. gdzie główny autor stworzył cały opis scenariuszy i je wstawił. W skrócie, są to roleplaye oparte o sceny z jego opowiadań, które razem rozgrywaliśmy. Używając AI jako Game-Mastera, ale także między sobą. Na fimfiction scenariusze przetłumaczone na angielski, a tutaj paczka polska do pobrania. Tłumaczenie Bloga: „Witajcie, moi drodzy czytelnicy!” Wiele z moich opowieści zawiera sceny, o których sam marzyłem, by ich doświadczyć. Ale co by było, gdybym mógł w nich uczestniczyć, odgrywając rolę bohatera? – pomyślałem. I wiecie co? To właśnie zapaliło iskrę w mojej głowie, by stworzyć scenariusze, w których KAŻDY może wcielić się w postacie takie jak Rosalyn i spróbować przekonać Screwball, by wypuściła nas ze swojego lustra. ALBO – jako SCREWBALL – spróbować oprzeć się wpływowi czarnego lustra z opowieści „Powstanie Luster Chaosu”. Czy to nie brzmi ciekawie? OCZYWIŚCIE, ŻE TAK!! I tak narodziła się moja inicjatywa! Oto zestaw gier RPG, które możecie wkleić do ChatGPT LUB Google Gemini i poprosić, by poprowadził was jako MISTRZ GRY! Poniżej znajdziecie linki do pobrania każdego scenariusza, opisy tego, czego się po nich spodziewać, zasady gry i wiele więcej! Mam nadzieję, że przyniesie wam to mnóstwo zabawy, a może nawet nowe pomysły na własne opowieści! W końcu dwie z moich historii powstały właśnie podczas sesji RPG z przyjacielem! Bawcie się dobrze! Scenariusz RPG – „Bitsi kontra Screwball – Pierwsze Spotkanie” Na podstawie 35. rozdziału „Gry o dorosłość” Opis ogólny: Scenariusz RPG „Bitsi kontra Screwball – Pierwsze Spotkanie” to intensywna rozgrywka o tożsamość, manipulację i wewnętrzną walkę. Gracz wciela się w Bitsi, zmuszoną zmierzyć się z psychologiczną pułapką stworzoną przez Screwball. Celem gry jest ukazanie procesu manipulacji – Screwball próbuje zsynchronizować oddech, serce i myśli Bitsi, aby wymazać jej tożsamość. Gracz decyduje, czy podda się manipulacji, czy będzie walczył o zachowanie własnego „ja”. Oczekiwania: Jako Bitsi gracz stawi czoła emocjonalnym próbom, które mają złamać jej wolę. Bitsi zmaga się nie tylko ze Screwball, lecz także z własnym umysłem, broniąc się przed manipulatorką, która z każdą chwilą przybliża ją do utraty siebie. Gra oferuje różne zakończenia – od całkowitego poddania, przez chwilowe zwycięstwo, aż po pełne ocalenie. Mechanika: Rzuty 2k6 + atrybuty (Siła Woli, Empatia, Spryt, Chaos) rozstrzygają kluczowe momenty: przerwanie synchronizacji, rozpoznanie manipulacji, opór wobec chaosu. Zegary (Manipulacja, Opór Bitsi, Pęknięcie) pokazują postęp gry i konsekwencje decyzji. Etapy sesji: Otwarcie – Głos Smoczka: Screwball aktywuje kotwicę w umyśle Bitsi. Synchronizacja – Jeden Rytm: Screwball próbuje całkowicie zsynchronizować Bitsi. Granica – „Nie będę twoja”: ostatnia próba wyrwania się. Zakończenia: Dobre: Bitsi odnajduje „mocną kotwicę” (np. imię nadane przez Klarę) i wypiera Screwball. Złe: Bitsi i Screwball stapiają się w jedną nową istotę chaosu, lojalną wobec Discorda. Scenariusz RPG – „CZARNE LUSTRO” Na podstawie kluczowej sceny z „Lustra Chaosu: Powstanie Luster Chaosu” Discord po raz pierwszy pokazuje Screwball czarne lustro. To próba, w której klaczka musi skonfrontować się ze sobą samą, swoimi lękami i tożsamością. Oczekiwania: Gracz wciela się w Screwball i przechodzi wewnętrzną podróż pełną niepokoju, zwątpienia i siły. Z pomocą Discorda staje przed lustrem, które nie pokazuje prawdziwego odbicia, lecz zniekształcone wersje samej siebie – pełne oskarżeń i masek. Gracz decyduje, jak Screwball zmierzy się z nimi, by odnaleźć swój prawdziwy śmiech. Etapy sceny: Wejście do Jaskini Luster – Discord prowadzi Screwball. Spojrzenie w Lustro – pierwsze, zniekształcone odbicie. Wciągnięcie do środka – Discord zostaje na zewnątrz. Konfrontacja z odbiciami – płaczące, gniewne, szydercze wersje. Decyzja – Screwball odnajduje swój śmiech, odrzuca maski. Wyjście – Discord ją wita, lecz widzi, że zmieniła się. Epilog – Screwball postanawia stworzyć własne lustra. Scenariusz RPG – „Galeria Luster – Screwball” Gracz zostaje uwięziony w jednym z luster Screwball. W surrealistycznym świecie odbicia mają spiralne oczy i nienaturalne uśmiechy. Celem jest zrozumienie natury więzienia i przekonanie Screwball, by nie zatrzymywała gracza na zawsze. Możliwe zakończenia: wyrwanie się z iluzji, całkowita utrata siebie, stworzenie nowej tożsamości wewnątrz Galerii. Scenariusz RPG – „NIE PATRZ W LUSTRO” Gracz wciela się w pegaza Sonic Hearta, który trafia do szkoły pełnej magicznych luster. Próby polegają na odróżnianiu rzeczywistości od iluzji i decyzji: spojrzeć w lustro czy uciec. Zakończenia: Przebudzenie: Sonic konfrontuje się z prawdą. Ucieczka: unika spojrzenia, zostaje w iluzji. Utrata: ginie w spirali iluzji. Scenariusz RPG – „Imię w tafli – Odrodzenie Arabelli” Arabella, zamieniona przez Screwball w odbicie, budzi się w Lustrzanym Czyśćcu. Gracz decyduje, czy odzyska swoje imię i tożsamość, czy pozostanie cieniem. Scenariusz RPG – „TRZY SIOSTRY / SEN” Gracz spotyka trzy siostry chaosu: Meluś, Jelly i Perełkę. Każda oferuje inną ścieżkę snu: kołysankę i bezpieczeństwo, zabawę i wolność, lub formuły i rytuały. Decyzje prowadzą do transformacji, ucieczki lub odkrycia własnej tożsamości. Scenariusz RPG – „ZABAWKA SCREWBALL” Wcielasz się w dziecko w szkole lub przedszkolu snu, gdzie Screwball próbuje uczynić cię swoją „zabawką” – cichą i posłuszną. Scenariusz RPG – „SPIRALNY TANIEC SCREWBALL” Rytuał w Galerii Luster – taniec, który prowadzi coraz głębiej w iluzje. Gracz decyduje, czy podda się spiralnemu rytmowi, czy spróbuje się wyrwać.
    1 point
Tablica liderów jest ustawiona na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Utwórz nowe...