Camed Napisano Listopad 3, 2014 Share Napisano Listopad 3, 2014 (edytowany) Od ponad miesiąca mamy do czynienia z dosyć ciekawymi, lecz jakże niekorzystnymi zmianami. Krótko mówiąc - cena kluczy rośnie (aktualnie 10-10.66 ref), wartość metalu rafinowanego spada (0.21-0.23$) i wartość budsów (Earbuds) spada (15-16 key'i). Dla porównania - zza aktualizacji dodającej możliwość wymiany (aktualizacja MannConomii; 2010r.) wartość refów wynosiła 0.96$, 1 key'a 2.77-88 refa, a budsów około 30-31 key'i. Jeżeli inflacja utrzyma się na dotychczasowym poziomie, za rok klucz będzie warty 40 czy 50 refów? Wszystko jest spowodowane tym, że ludzie mają chrapkę na unusuale. Nic nie jest dla nich ważniejsze od nich. Najbardziej wartościowe, za czadowym ( xD ) efektem dookoła. Sam przyznam, że ostatnio też na jednego poluje. Ludzie używają kluczy do skrzynek by uzyskać nietypowy okaz. A teraz pytanie - czy da się to jakoś naprawić? Tutaj należy postawić propozycję firmie Valve. Jedną z ostatnich wg. mnie szans na to, by inflacja się nie pogłębiała jest możliwość dodania craftingu biletów służby Mann. Up. (Tour of Duty Tickets), jednocześnie zwiększając ich cenę w sklepie Mann. Co.. Niech crafting kosztuje nie wiem - 3, 4, 5, 6, 10 refów, ale by był. Wówczas sens istnienia metalu znowu zacznie istnieć, klucze przestaną rosnąć a kurs się ustabilizuje. Drugą wg. mnie szansą na stabilizację jest zgranie dużych serwisów typu backpack.tf czy trade.tf z Valve. Wówczas można by było craftować czapki z ceną społeczności, lub np. 0.33 wyższą. Podniosło by to znów wartość refa, a obniżyło klucza, co zakończyło by inflację. Trzecią, ostatnim deską ratunku jest wg. mnie możliwość craftowania LOSOWYCH broni o kuriozalnej jakości, z wyłączeniem jakości australium (ale np. botkillery już tak). Podniosło by to znów wartość refa, a obniżyło klucza, co zakończyło by inflację. Co wy o tym sądzicie? Dlaczego w gospodarce tak źle się dzieje? Czy może wasze zdanie jest inne? Zapraszam do dyskusji Edytowano Listopad 3, 2014 przez Camed Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Airlick Napisano Listopad 3, 2014 Share Napisano Listopad 3, 2014 Niekoniecznie o TF2, bo nie gram w to, więc nie wiem, jaki tam jest system płatności, ale to w sumie nie ma znaczenia, bo zasady są te same.Inflacja w starych grach jest oczywistym zjawiskiem. Ludzie z czasem mają coraz więcej pieniędzy i coraz mniej rzeczy, na które mogą je wydawać. A twórcy wciąż chcą na tych grach zarabiać. Dlatego nie ma się co dziwić, że nie dbają o to, żeby ceny utrzymywały się na stałym poziomie. W gruncie rzeczy tracą na tym tylko nowi gracze, których na nic nie stać i na nic stać nie będzie w dającej się przewidzieć przyszłości, o ile nie wyłożą prawdziwej kasy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raxoanox Napisano Listopad 3, 2014 Share Napisano Listopad 3, 2014 Niedobrze się dzieje w świecie symulatora czapek 2 Podatki są za wysokie( ) I też smuci mnie że w sklepie mann co wzrosła też cena klucza. Robienie innych rzeczy z refów jest tutaj genialnym pomysłem,szczególnie robienie kuriozalnych itemów,miałbym mniej czapek i może nie przepłacałbym tyle na rynku społeczności(poszło mi już z 20+ euro) Może jeszcze daliby możliwość robienia losowych unusuali za odpowiednią ilość refów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Generalek Napisano Listopad 3, 2014 Share Napisano Listopad 3, 2014 Może jeszcze daliby możliwość robienia losowych unusuali za odpowiednią ilość refów. W takim wypadku klucze nigdy by już nikomu nie były potrzebne. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raxoanox Napisano Listopad 3, 2014 Share Napisano Listopad 3, 2014 Pisząc odpowiednią chodziło mi o to żeby dalej opłacało się unboxować tylko byłaby stabilniejsza,o wieeeele wolniejsza alternatywa sposobu zdobycia takowego okazu. Gdyby ilość refów potrzebna do stworzenia unusuala była większa od ceny np.na backpack.tf klucze dalej byłyby cenne. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Generalek Napisano Listopad 3, 2014 Share Napisano Listopad 3, 2014 dalej opłacało się unboxować tylko byłaby stabilniejsza,o wieeeele wolniejsza alternatywa sposobu zdobycia takowego okazu. >1% szansy >stabilna No bardzo. Różnica jest taka, że refy są za darmo, a klucze płatne. I nieważne, jak dużo bardziej opłacalne byłoby otwieranie skrzynek, skoro i tak 99% graczy używałoby refów, bo są za darmo. Człowiek jest z natury taki skąpy - po co mam płacić, skoro mogę zrobić to za darmo? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cipher 618 Napisano Listopad 4, 2014 Share Napisano Listopad 4, 2014 Nie gram w TF2, ani żadną inną grę online (wyjątek - trackmania), ale gdy widzę na steam napisy typu "Pre-Purchase bonu. Five TF2 hats!" W swoim profilu mam jedynie medal za "długą służbę"(?) - mam grę od bety. Szkoda, że wzorem Killzone 3 czy UT2004 nie wrzucono tam botów, z życia wziętych. Te które są, są do rzyci. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ChrisEggII Napisano Listopad 26, 2014 Share Napisano Listopad 26, 2014 Nic nie poradzisz. Ludzie z natury są zachłanni i będą sprzedawać za coraz drożej, aż w końcu handel w ogóle nie będzie się opłacać. Tak to działa we właściwie każdej grze z handlem w jaką grałem. Z tego też powodu nie bawię się w handel, a skupiam się jedynie na samej grze. Szkoda moich nerwów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts