Pixelator Napisano Kwiecień 8, 2017 Share Napisano Kwiecień 8, 2017 Witajcie! Jestem tu nowy, więc chciałbym się przedstawić. Jestem nowicjuszem i niezbyt wiem od czego zacząć... Dajcie jakieś "standardowe" pytania, OK? 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixelator Napisano Kwiecień 8, 2017 Autor Share Napisano Kwiecień 8, 2017 Jeszcze jedno! Ulubiony kucyk: Rainbow Dash Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruczek Napisano Kwiecień 8, 2017 Share Napisano Kwiecień 8, 2017 Nie pisz posta pod postem, możesz skorzystać z opcji "Edytuj". Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dismas Napisano Kwiecień 8, 2017 Share Napisano Kwiecień 8, 2017 Witaj na forum! 1. Co lubisz robić w wolnym czasie? 2. Jakiej muzyki słuchasz? 3. Lubisz czytać książki? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Ziemowit Napisano Kwiecień 8, 2017 Share Napisano Kwiecień 8, 2017 Może coś więcej napiszesz o sobie? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pixelator Napisano Kwiecień 8, 2017 Autor Share Napisano Kwiecień 8, 2017 (edytowany) 40 minut temu Dismas napisał: Witaj na forum! 1. Co lubisz robić w wolnym czasie? 2. Jakiej muzyki słuchasz? 3. Lubisz czytać książki? 1. Grać na pianinie, czytać książki, słuchać muzyki, grać na komputerze (minecraft, battlefront, civilization VI). 2. Wagner, John Williams, Jeremy Soule, Qeen, Pink Floyd, Florence and the Mashine. 3. TAK ! Moe ulubione książki to: Ziemiomorze, Wydziedziczeni i cały Świat Dysku . Edytowano Kwiecień 8, 2017 przez Pixelator 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Perszing Napisano Kwiecień 8, 2017 Share Napisano Kwiecień 8, 2017 Witaj na forum Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...