Skocz do zawartości

Dobry wieczór


ByczekPazerny

Recommended Posts

Od przywitania chcialem zacząć, co też uwzględniłem w tytule. ;)

Tak po krótce to, nie mam zbyt wiele do powiedzenia na swoj temat, wolał bym bardziej zadać kilka pytań, i wtrącić jedynie kilka zdań odnośnie forum i samego MLP.
Co tyczy się forum: znalazlem je stosunkowo niedawno, chyba mniej wiecej 2 - 3 miesiecy temu, kiedy znudzilo mi sie ogladanie serialu po raz kolejny (dosyc wybiórcze ogladanie) i szukalem informacji. Trafilem na FGE i na MLPPloska. Teraz postanowilem sie zarejestrować, i byc moze wziac udzial w kilku dyskusjach, mniej lub bardziej przedstawiając swoje żale i zachwyty odnosnie uniwersum, postaci i ogolnie serialu. Jestem nowy w temacie, wlasciwie źrebię z 2017 roku (coś okolo kwietnia, o ile dobrze pamietam), i z ciekawosci przeczytalem niektore stare tematy na forum, glownie odnosnie wychodzących odcinkow, sprzed kilku lat. Mam nadzieje ze nie bedzie to problem jezeli wtrace tam, po tak dlugim czasie, swoje 3 grosze. O ile wena na to pozwoli. :) To jedno z pytań: czy to bedzie problem? xD

Druga sprawa: zwrocilem uwage na istniejące tematy i ich daty, oraz ostatnie zamieszczane w nich posty. Zdaje się iż wielkiego ruchu na forum nie ma, i chcialem sie dowiedziec ilu rzeczywiscie aktywnych użytkownikow mozna tutaj spotkac.

Wiecej pytan nie mam. Do powiedzenia też nie zawiele. :F

Dziekuje, dobranoc!


 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, lata świetności tego forum minęły, trzeba przyznać. Ale obecnie dalej są aktywni użytkownicy, którzy starają się rozruszać te forum. Czy to źle, że do nas dołączasz? Skądże! Właśnie potrzebujemy więcej aktywnych użytkowników. Witamy serdecznie na forum, mam nadzieję, że znajdziesz tutaj dużo tematów, które Cię zainteresują oraz poznasz wielu fajnych lub mniej ludzi ^^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach