Skocz do zawartości

Saka testuje :Touhou Project


Sakadetsu

Recommended Posts

Informacje wzięte z Wiki jak coś :D

Touhou Project znane także jako Toho Project lub Project Shrine Maiden, jest serią curtain fire scrolling shooterów stworzoną przez Team Shanghai Alice. Są znane jako spełniony dojin soft z powodu nietuzinkowych układów pocisków, przywiązywania większej wagi do postaci niż inne tego typu gry oraz dlatego, że zostały stworzone przez de facto jednoosobową ekipę.

Pociski gracza nabierają mocy w sposób arytmetyczny, gdy gracz zbiera bonusy upuszczane przez przeciwników, by wreszcie osiągnąć maksymalną siłę ognia. Gracz może również zbierać ikony 'punktów' by zyskać dodatkowe życia; wymagana ich liczba wzrasta wraz ze zdobywaniem przez gracza nowych żyć.

Focus Mode - domyślnie uruchamiany klawiszem shift, spowalnia ruch gracza, pozwala zobaczyć punkt kolizyjny i (generalnie; niektóre postacie na odwrót) skupia atak gracza by uczynić go potężniejszym. W Imperishable Night ten tryb przywołuje duchowego członka drużyny. Ten tryb jest nieodzowny przy poruszaniu się przez skomplikowane układy pocisków i pozwala szybciej pokonywać bossów.

Graze ukazuje ile pocisków weszło w sprite'a postaci ale nie trafiło punktu kolizyjnego i nagradza gracza dodatkowymi punktami za niebezpieczne poruszanie się.

Karty Zaklęć ('Spell Card'), domyślnie uruchamiane klawiszem X, jest podobny do bomb w innych grach tego typu. Gracz dysponuje ich ograniczoną ilością; ich wykorzystanie nadaje postaci chwilową nieśmiertelność i wyzwala magiczny atak, który zwykle oczyszcza ekran z wrogów i pocisków.

Gracz może wykorzystać kartę na ułamek sekundy po kolizji z pociskiem (tzw. Granica między życiem a śmiercią ('Border between Life and Death')) by uniknąć utraty życia. W przypadku Imperishable Night, ta forma ataku pochłania dwie bomby; atak jest wtedy wyzwalany przez tę postać, którą gracz w danym momencie nie operuje.

Każda ma nazwę a bossowie wykorzystują własne do tworzenia nowych układów pocisków.

Perfect Cherry Blossom i Imperishable Night, odpowiednio, posiadają punkty 'Cherry' i 'Time'. Punkty Cherry są wykorzystywane głównie do nabijania punktów, lecz mogą także zapewnić tymczasową nieśmiertelność (znaną jako 'Supernatural Border'). Punkty czasu są konieczne do przywrócenia księżyca nim nastanie ranek; wyznaczają także, czy gracz dostąpi szansy zmierzenia się z Ostatecznym Zaklęciem ('Final Spell') bossa na poziomach trudności normalnym i wyższych.

koniec Wiki XD

Ver, jaką wam pokazuje to TH12.3 Touhou Hisoutensoku

Dołączona grafika

czyli typowa walka gdzie trzeba się wykazać zręcznością jak i umiejętnościami.Tutaj mamy kilka trybów gry:

Story, Arcade ,vs, Online itd każdy powinien znaleść coś dla siebie

Ogólnie oceniam to na 9/10 jedyna wada jaką iwdze to mało Story ale i tak warto :

Link http://www.4shared.com/rar/mYRRi_rO/touhou_hisoutensoku.html

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem owszem, gra nawet obsługuje multi przez Hamachi. Gra się fajnie jest dużo możliwości i kombinacji, do tego dochodzi cały zakres kart (ponad 20 kart na postać) co też zwiększa możliwości taktyczne. Moje dwie ulubione postacie to Sakuya oraz Yukari - obie postacie dają spore pole manewru :D PS> Mea culpa - jak śmiałem zapomnieć o Iku Nagae! Elektryzująca osobowość i huragan w butelce :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...