Sakadetsu Napisano Listopad 2, 2012 Share Napisano Listopad 2, 2012 Informacje wzięte z Wiki jak coś Touhou Project znane także jako Toho Project lub Project Shrine Maiden, jest serią curtain fire scrolling shooterów stworzoną przez Team Shanghai Alice. Są znane jako spełniony dojin soft z powodu nietuzinkowych układów pocisków, przywiązywania większej wagi do postaci niż inne tego typu gry oraz dlatego, że zostały stworzone przez de facto jednoosobową ekipę. Pociski gracza nabierają mocy w sposób arytmetyczny, gdy gracz zbiera bonusy upuszczane przez przeciwników, by wreszcie osiągnąć maksymalną siłę ognia. Gracz może również zbierać ikony 'punktów' by zyskać dodatkowe życia; wymagana ich liczba wzrasta wraz ze zdobywaniem przez gracza nowych żyć. Focus Mode - domyślnie uruchamiany klawiszem shift, spowalnia ruch gracza, pozwala zobaczyć punkt kolizyjny i (generalnie; niektóre postacie na odwrót) skupia atak gracza by uczynić go potężniejszym. W Imperishable Night ten tryb przywołuje duchowego członka drużyny. Ten tryb jest nieodzowny przy poruszaniu się przez skomplikowane układy pocisków i pozwala szybciej pokonywać bossów. Graze ukazuje ile pocisków weszło w sprite'a postaci ale nie trafiło punktu kolizyjnego i nagradza gracza dodatkowymi punktami za niebezpieczne poruszanie się. Karty Zaklęć ('Spell Card'), domyślnie uruchamiane klawiszem X, jest podobny do bomb w innych grach tego typu. Gracz dysponuje ich ograniczoną ilością; ich wykorzystanie nadaje postaci chwilową nieśmiertelność i wyzwala magiczny atak, który zwykle oczyszcza ekran z wrogów i pocisków. Gracz może wykorzystać kartę na ułamek sekundy po kolizji z pociskiem (tzw. Granica między życiem a śmiercią ('Border between Life and Death')) by uniknąć utraty życia. W przypadku Imperishable Night, ta forma ataku pochłania dwie bomby; atak jest wtedy wyzwalany przez tę postać, którą gracz w danym momencie nie operuje. Każda ma nazwę a bossowie wykorzystują własne do tworzenia nowych układów pocisków. Perfect Cherry Blossom i Imperishable Night, odpowiednio, posiadają punkty 'Cherry' i 'Time'. Punkty Cherry są wykorzystywane głównie do nabijania punktów, lecz mogą także zapewnić tymczasową nieśmiertelność (znaną jako 'Supernatural Border'). Punkty czasu są konieczne do przywrócenia księżyca nim nastanie ranek; wyznaczają także, czy gracz dostąpi szansy zmierzenia się z Ostatecznym Zaklęciem ('Final Spell') bossa na poziomach trudności normalnym i wyższych. koniec Wiki XD Ver, jaką wam pokazuje to TH12.3 Touhou Hisoutensoku czyli typowa walka gdzie trzeba się wykazać zręcznością jak i umiejętnościami.Tutaj mamy kilka trybów gry: Story, Arcade ,vs, Online itd każdy powinien znaleść coś dla siebie Ogólnie oceniam to na 9/10 jedyna wada jaką iwdze to mało Story ale i tak warto : Link http://www.4shared.com/rar/mYRRi_rO/touhou_hisoutensoku.html Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zegarmistrz Napisano Listopad 2, 2012 Share Napisano Listopad 2, 2012 Grałem owszem, gra nawet obsługuje multi przez Hamachi. Gra się fajnie jest dużo możliwości i kombinacji, do tego dochodzi cały zakres kart (ponad 20 kart na postać) co też zwiększa możliwości taktyczne. Moje dwie ulubione postacie to Sakuya oraz Yukari - obie postacie dają spore pole manewru PS> Mea culpa - jak śmiałem zapomnieć o Iku Nagae! Elektryzująca osobowość i huragan w butelce Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts