Bałtek Napisano Sierpień 19, 2014 Autor Share Napisano Sierpień 19, 2014 (edytowany) Właśnie pobrałam i pograłam troszkę. Na moim laptopie nie było widać przycisku "x" więc musiałam wyłączyć inaczej i ekran mi przygasł ale to pewnie przez mój laptop. Gra nawet fajna tylko za mało tych szczegółów. UWAGA! Zapomniałem o tym! Wyłączamy grę po prostu wciskając klawisz "Esc" na klawiaturze. ---ZAPRASZAM DO BRANIA UDZIAŁU W ANKIECIE! Edytowano Sierpień 19, 2014 przez bartekolo Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EnergySky Napisano Sierpień 19, 2014 Share Napisano Sierpień 19, 2014 Zapowiada się nieźle. Chętnie bym pograł na tablecie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamikun Napisano Sierpień 23, 2014 Share Napisano Sierpień 23, 2014 Przydałby się jakiś sklep. Współczynniki powinny być oznaczone cyferkami na paskach. Można dodać lvl opcjonalnie, gdy już będzie sklep. Questy, ekwipunek i takie tam... dodaj tam jakąś gierkę Rpg rogu like... taka gra w grze... na której kupno ekwipunku będzie się pieniądze wydawać i na ulepszenie statystyk aby nasz pony mógł walczyć z coraz to większymi antagonistami... (wygrane powinny dawać nam trochę pieniędzy, ale powinno to być względnie mało i losowo. (np na pierwszych poziomach od 0-3 golda) Mogłoby być to jednym z głównych celów naszego kucyka. ^^ Grałeś kiedyś w gry na pegazusa? Galaxy... (pograłbym) Mario (kuc w czerwonej czapce i z wąsem xD) Takie gry będą Ciekawe, ale i pewno trudne do napisania. Jeśli zainteresowałby Cię któryś z moich pomysłów to chętniej się rozpiszę, tylko napisz który. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanTobiPL Napisano Październik 26, 2014 Share Napisano Październik 26, 2014 Widziałem grę... i nie jest zbyt szokująca... można powiedzieć że jest... emmm... nudna... jeśli chcesz mogę zaoferować pomoc... tylko jeśli znajdę czas... mogę obsługiwać C++ ( z kilkoma bibliotekami ) oraz obiektowy C++ no i znam podstawową Javę oraz Javę "okienkową" dla lepszego wytłumaczenia mogę powiedzieć że mogę ci zrobić "coś" w grafice 2/3.D w C++ jednak potrzebny byłby grafik ponieważ sam 1) nie mam czasu na tworzenie grafiki 2) mam własną pracę więc mogę to robić tylko w wolnym wolnym czasie poprzez "wolny wolny czas" rozumiem to że wolny czas kiedy nie spędzam tego czasu wraz ze znajomymi z góry też sorry jeśli temat nie aktualny... jestem tu od "dzisiaj" i nie wiem jak często piszecie tutaj posty... w tym temacie przerwy są nawet z miesiąc... więc jak piszę w "jaskini" to sorry Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kejos Napisano Październik 30, 2014 Share Napisano Październik 30, 2014 mam pytanie. Ktoś ci przy tym pomaga? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cipher 618 Napisano Październik 30, 2014 Share Napisano Październik 30, 2014 Wyniki ankiety Na serio grafika jest, aż tak istotna? Potwierdza ona moją tezę o "pokoleniu Call of Duty". Szkoda. Edytuję post po teście gry. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bałtek Napisano Listopad 4, 2014 Autor Share Napisano Listopad 4, 2014 (edytowany) Witam wszystkich zainteresowanych projektem! Widzę, że zainteresowanie tym projektem, jakimś cudem wzrosło. A więc jestem też winny paru wyjaśnień. Na początek może tak: Jako Brony "w trybie incognito", nie mam możliwości pracowania nad VirtualPony w domu (brak własnego komputera). Więc jak mogę wogóle się tym zajmować? Ano używam komputerów w bibliotece "mulitiedialnej" w moim mieście. Tak więc nie mogę przeznaczyć na to tyle czasu ile bym chciał. Co do waszych komentarzy na temat gry: Widziałem grę... i nie jest zbyt szokująca... można powiedzieć że jest... emmm... nudna... mało opcji, więc gra szybko się nudzi Przydało by się więcej opcji.po ulepszeniu może być ciekawa Tak... gra jak do tej pory jest w fazie Alpha. Oznacza to, że dużo opcji jeszcze przez pewien czas nie będzie. Przepraszam. Postaram się dodawać coraz więcej rzeczy, w każdej nowej wersji, ale niestety to wymaga czasu. A teraz odpowiedzi na wasze pytania: Czy to przypatkiem niebędzie pou ze zmienionymi teksturami? -.-| W żadnym wypadku. To, że wzoruję się na tego typu grach nie będzie głównym wyznacznikiem, w którą stronę pójdzie tworzenie nowych rzeczy w VirtualPony. Jak by ci się udało dodać poruszanie jak w pou to by było super. Co masz na myśli? mam pytanie. Ktoś ci przy tym pomaga? Do tej pory, wszystko robiłem sam. 1. W jakim języku programowania kodujesz? C++, C#, Python? GML (Game Maker Language) 2. W jakim programie to kodujesz? Jakie jest środowisko programistyczne? Czy to GameMaker jak wyczytałem wcześniej? A może Visual Studios? Unity? Inny? Game Maker 8 (Jestem w trakcie przechodzenia na GM: Studio). 3. Ile ci zajmuje godzin, dni, tygodni na kodowaniu? 5 godzin na dzień? kilka tygodni non stop? Nie wiem. Widzę, że pierwszy post tematu jest z lutego. Serio ci to zajęło cały, prawie, rok? Nie potrafię odpowiedzieć ci na to pytanie. Odpowiedź cząstkowa znajduje się na górze, w pierwszym spoilerze. 4. Jakie masz umiejętności programistyczne? Jesteś na studiach? Szczerze mówiąc marne. Wciąż się uczę. Nie jestem na studiach, uczęszczam do pierwszej klasy LO. To na razie tyle (tak myślę). Proszę o wyrozumiałość. /) P.S. Osoby, które wciąż zainteresowane byłyby jakąkolwiek pomocą, proszę napisać do mnie PW. W tej chwili chyba najbardziej przydałby mi się ktoś dobrze obsługujący programy graficzne. Edytowano Listopad 4, 2014 przez bartekolo Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cipher 618 Napisano Listopad 4, 2014 Share Napisano Listopad 4, 2014 Zdaję sobie sprawę, że to BARDZO wczesna wersja, ale... słyszałeś ty kiedykolwiek o jakichkolwiek dźwiękach? Nie wiem jak trudne jest dodanie ich, ale znalezienie - żaden problem. Kilka stron z tysiącami odgłosów. Wiem, ponieważ sam z nich korzystałem. Póki co, nuda. Mam gapić się na kuca i zaspokajać jego potrzeby NOPE Lepszym pomysłem byłoby stworzenie platformówki. Lepszym i chyba łatwiejszym - używasz game makera. Prawdopodobnie wersja free. No chyba, że zapłaciłeś 50$ za profesjonalną. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bałtek Napisano Listopad 4, 2014 Autor Share Napisano Listopad 4, 2014 Zdaję sobie sprawę, że to BARDZO wczesna wersja, ale... słyszałeś ty kiedykolwiek o jakichkolwiek dźwiękach? Nie wiem jak trudne jest dodanie ich, ale znalezienie - żaden problem. Kilka stron z tysiącami odgłosów. Wiem, ponieważ sam z nich korzystałem. Póki co, nuda. Mam gapić się na kuca i zaspokajać jego potrzeby NOPE Znalezienie + dodanie - racja. Żaden problem. Jednakże w tej chwili jest to bardziej w fazie ciągłego budowania silnika gry, a nie jej faktycznego tworzenia. Ja zwykle na tych etapach nigdy nie dbałem o dźwięki. Przepraszam, postaram się niedługo dać hotfixa z dźwiękami. Dzięki za komentarz, nie pomyślałem, że dla niektórych może to naprawdę robić różnicę. Lepszym pomysłem byłoby stworzenie platformówki. Lepszym i chyba łatwiejszym - używasz game makera. Właśnie platformówki w Game-Makerze to pomysł stary (jak broda Starswirla) i oklepany do tego stopnia, że na YoYoGames Sandbox są głównym typem gier wrzucanych przez ludzi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cipher 618 Napisano Listopad 4, 2014 Share Napisano Listopad 4, 2014 (edytowany) Właśnie platformówki w Game-Makerze to pomysł stary (jak broda Starswirla) i oklepany do tego stopnia, że na YoYoGames Sandbox są głównym typem gier wrzucanych przez ludzi. Jakiś czas temu, FPSy były oklepane jak gęba Gołoty po minucie walki. Aż tu nagle... JEB Quake. I znowu... klep... klep... klep. Każdy kopiuje Quake'a. I kolejne JEB: Unreal, Half - Life. "To FPS może mieć dynamiczną fabułę, zwroty akcji, bohatera, którym jest zwykły przeciętny człowiek???" Nie twierdzę, żebyś zrzucił bombę o sile rażenia H-La. Owszem, platformówek jest więcej niż kleszczy w lesie, ale tych DOBRYCH? Hmm? EDIT. Sprawdziłem ten program. Demo jest na Steam. Nie mogę go ogarnąć. Nigdzie nie ma gotowców, a w tego typu programach muszą być. Ja bym zmienił program Edytowano Listopad 4, 2014 przez Triste Cordis Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bałtek Napisano Listopad 4, 2014 Autor Share Napisano Listopad 4, 2014 (edytowany) Sprawdziłem ten program. Demo jest na Steam. Nie mogę go ogarnąć. Nigdzie nie ma gotowców, a w tego typu programach muszą być. Ja bym zmienił program W sensie GM studio? Oj są gotowce do GM8.1 . Można je konwertować do formatu .gmx EDIT: Miałem napisać, że jeżeli chcemy dalej porozmawiać, to żeby przejść na PW i skończyć offtop, ale zamiast tego kliknąłem "prześlij". Wysyłane z mojego GównianegoTelefonu-S6500D za pomocą Tapatalk 2 Edytowano Listopad 12, 2014 przez bartekolo Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StarostaXD Napisano Listopad 4, 2014 Share Napisano Listopad 4, 2014 W sensie GM studio? Oj są gotowce do GM8.1 . Można je konwertować do formatu .gmx Właściwie planowałem użyć Studio tylko do exportowania gry w formacie .apk Wysyłane z mojego GównianegoTelefonu-S6500D za pomocą Tapatalk 2 Hej panowie nie chcę wam przeszkadzać ale może przejdziecie na priv ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się