Sony to mistrzowie... olewania klienta. Dowiedziałem się, że każdy kto zdobędzie platynę w Horizon: Zero Dawn dostanie za darmo specjalny "platynowy motyw" do udekorowania menu. Jeśli z jakiegoś powodu na maila nie przyjdzie kod, to należy napisać do supportu. I w tym momencie zaczęły się cyrki. Kolejne etapy:
1. Napisałem maila, w którym wyjaśniłem sprawę i podałem niezbędne informacje (nick PSN, data zdobycia platyny).
2. Dostałem odpowiedź - "dziękujemy za kontakt. Prosimy podać więcej danych: nick PSN, prawdziwe imię i nazwisko, numer ostatniego zakupu i cenę". Chcieli, to wysłałem.
3. Odpowiedź - "dziękujemy za zgłoszenie, ale prosimy o przesłanie dodatkowych dokumentów". Tylko jakich? No to pytam, może się czegoś dowiem.
4. Odpowiedź - "dziękujemy za zgłoszenie, ale prosimy o przesłanie dodatkowych dokumentów". Poważnie?
Istne podrywanie automatycznej sekretarki