Guciowata

Brony
  • Content count

    283
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Guciowata

  • Rank
    'Mamuśka' Beauty Paint
  • Birthday 07/22/1999

Kontakt

  • Strona www
    http://guciowata.pinger.pl/
  • Skype
    aniulaborz
  • Gadu-Gadu
    23288298

Informacje profilowe

  • Gender
    Klacz
  • Miasto
    Kraków
  • Zainteresowania
    Malowanie, rysowanie, fotografowanie, filmowanie, śpiewanie (nie umiem śpiewać xD)..
  • Ulubiona postać
    Ulubiony kucyk numer jeden - FLUTTERSHY

    Numer dwa - Rainbow Dash

    Numer trzy - Pinkie Pie

    Ulubiona ksieżniczka - Luna

    Ulubiona CMC - Scootaloo

    Ulubiona zła postać - Discord

    Ulubiony zwierzak - Angel

    Ulubiony kucyk tła - Lyra

Recent Profile Visitors

2209 profile views
  1. Eeyup ^^ Masz coś słodkiego w domu? ^^
  2. Tak bardzo zbieram kasę na laptopa :v

    1. WilczeK

      WilczeK

      No to życzę powodzenia

    2. Triste Cordis

      Triste Cordis

      Spoko. Odkładając 1zł dziennie kupisz go za jakieś 4-5 lat :P

      A tak na serio - udowodnić rodzicom, że ci zależy - pomogą. Ja zbierając na PS Vitę wstawałem o 4 rano żeby pomagać w odśnieżaniu. A było co...

    3. BiP

      BiP

      Wszystkiego najlepszego ^^

  3. Idą święta, idą święta...cieszyć się czy raczej nie? :c

    1. delet this

      delet this

      Ciesz się- Będą prezenty C:

    2. Zandi

      Zandi

      Świeta to radosny czas, :Smilr:

  4. Wczoraj skończyłam opowiadanie świąteczne :3 ale nie liczcie, że jakiekolwiek inne skończę :v

  5. Ktoś mi się CHYBA włamał na fb bo wpisuje swoje hasło milion razy i nic nie da się zalogować a nie da się go zmienić ;-;

    1. Guciowata

      Guciowata

      dobra udalo sie :PP

  6. Wszedzie te lisy lisy lisy... lisy są zue ;-;

  7. nie wiem co to XD niech będzie Czeczenia bo lepiej brzmi jogurt czy mleko?
  8. yay bardzo ładnie
  9. ja? za osiągniecia sportowe? Nie C: masz mleko w lodówce?
  10. mam już parę nowych no ale trzeba to wszystko pokazywać może filmik zrobie i Wam pokarzę
  11. Wiem, że ostatnio nic nie dodawałam ale teraz mam parę prac od razu przepraszam za jakość ;-;
  12. Oooo a ja też mogę zamówić? Jakbym mogła to..to bym chciała z moją OC