Skocz do zawartości

Udowodnię ci! [Oneshot][Random][Dark]


OneTwo

Recommended Posts

Tworzę temat ze swoim fickiem. Może nie zdobył on wysokiego miejsca w konkursie, ale nie będę się go wstydził i chował do szafy. W przyszłości jeśli będę brał udział w jakiś innych konkursach, to pewnie zmienię nazwę tego tematu i go przemodeluje na wzór innych.

 

Konkurs literacki edycja XII "Nightmare Night":


Udowodnię ci!

[Random][Dark][One shot]

 

Nie jest to arcydzieło, ale jak ktoś chcę poczytać lekkiego randoma to zapraszam :)

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekkiego randoma? Może nie mam wielkiego doświadczenia w czytaniu tego typu fikcji, ale randomu według mnie jest tutaj wcale dużo.

 

Z początku wydawało mi się, że będzie to odrobinę poważniejsze dzieło, ale w miarę czytania coraz bardziej dziwiłem się absurdom sytuacji i spory w tym wkład ma pędząca na łeb na szyję akcja. Może gdyby było odrobinę wolniej i kolejne wydarzenia były trochę lepiej ze sobą powiązane czytałoby mi się przyjemniej, a tak w pewnym momencie wyprodukowałem sobie w głowie możliwe jej zakończenie, które okazało się trafione.

 

Osobiście wzbogaciłbym opowiadanie o kilka zabawniejszych opisów by nie psuć wydźwięku komediowego i być może dodałbym jakichś innych serialowych antagonistów, którzy wywoływali by WTF nawet na pyszczku Celestii (ot, tacy Flim i Flam na ten przykład).

 

Fik jednak nie jest zły. Faktycznie jeśli ktoś lubi random powinien być zadowolony z lektury.

  • +1 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekki random czyli - łatwy i przyjemny w odbiorze fic z tagiem random, natomiast niekoniecznie z małą ilością randomu. Cóż mogę przeprosić za nieumyślne wprowadzenie w błąd.

Tak ten fic jest niejako przestrogą, aby nie pisać aż tak skondensowanie. Brakuje tutaj opisów. Pewnie gdybym miał większą ilość słów, to wyszło by zdecydowanie lepiej i klimatyczniej. Lepiej opisać mniej, a dokładniej.