Skocz do zawartości

Zapisy do Avana


Dadudałe

Recommended Posts

Krótko i treściwie: zapisy do moich sesji.

[justify]

W sesjach obowiązuje ogólny, forumowy regulamin PBF-ów. Zaznaczam sobie jednak, że mogę go z mojej strony modyfikować, w celach przeprowadzenia pewnych... Eksperymentów. Osoby, do których będzie się to odnosiło, z pewnością zostaną o tym zawczasu poinformowane. Jest możliwość, że będę chciał uczynić gry w pewnym stopniu losowe (np. poprzez rzuty kostką), oparte na statystykach (czemu nie? Jeszcze się zobaczy), czy dzielił na działy, przeskakując między całymi okresami historycznymi.

Innymi słowy: nie będę się wcinał w same dokonania bohaterów. To jest wasza postać, wasz pomysł i wasze działanie. Mogę jednak spróbować wpłynąć na wasze postaci w dłuższym okresie czasu. Ciężko mi teraz dokładnie wyjaśnić o co chodzi, ale jeśli się to w jakiejś grze pojawi (a wcale nie jest powiedziane, że się gdziekolwiek pojawi), to będziecie o tym wiedzieć.[/justify]

JEŚLI ZAINTERESOWAŁ CIĘ JAKIKOLWIEK ZE ŚWIATÓW, A NIE WIESZ O NIM ZBYT WIELE, TO NAPISZ O TYM W SUGESTIACH W MOIM DZIALE, A JA POSTARAM SIĘ W KILKU (OBY) SŁOWACH ROZWINĄĆ TEMAT.

WZORY PODAŃ:

WARHAMMER FANTASY

Dołączona grafika

~ Ahhh... Tak... Okrutny i surowy świat Warhammera Fantasy zawsze oferował ciekawą rozgrywkę. Przypomina on z wyglądu Ziemię jaką znamy, ale różni się od niej diametralnie. Może komuś przypadnie do gustu. ~

Imię i nazwisko:

Przydomek (jeśli występuje):

Rodzina:

Pochodzenie (Państwo* i Land/Miasto/etc.):

Rasa:

Wiek:

Wygląd:

Wiara:

Specjalność/profesja:

Charakter:

Krótka historia:

Cel postaci, który chce osiągnąć:

[justify]Uwagi: prawdopodobna możliwość wkręcenia bohatera w inwazję chaosu, ataki zmutowanych bestii, najazdów hord orków, wypraw niewolniczych mrocznych elfów i innych przyjemnych atrakcji, jakie oferuje ten świat.

Uwagi 2: jeśli zdecydujesz się grać magiem, to licz się z tym, że to niebezpieczna profesja, grożąca eksplozją czaszki, rozszarpaniem duszy przez demony, ugotowaniem się mózgu, bądź spaleniem na stosie. Magia jest jednak potężna i oferuje wielkie możliwości, które każda licząca się rasa chce posiadać.[/justify]

WARHAMMER 40.000

Dołączona grafika

~ Chyba najbardziej znany z Warhamerów. Perełka firmy Games Workshop, która to go wymyśliła. Jest tak mroczny, pozbawiony nadziei, okrutny i smutny, że aż czasem bywa śmieszny. Osobiście uważam, że świat ten jest potraktowany z pewnym przymrużeniem oka, a ten bardziej realistyczny, to świat fantasy. Niemniej... Wh40k także może przynieść pełno radości i epickich momentów. Zachęcam. ~

Imię i nazwisko:

Przydomek (jeśli występuje):

Rodzina:

Pochodzenie (Planeta, światostatek, etc.):

Rasa:

Wiek:

Wygląd:

Wiara:

Specjalność/profesja:

Charakter:

Krótka historia:

Cel postaci, który chce osiągnąć:

[justify]Uwagi: Właściwie w tym świecie może się wydarzyć wszystko i wszędzie. Proponuję dokładniej opisać w swojej historii: czego się właściwie oczekuje, gdzie się jest aktualnie i inne pomocne rzeczy. W innym przypadku sam umiejscowię daną postać wedle własnego upodobania, a mam ku temu możliwości - teatr działań wojennych rozpościera się na całą galaktykę.[/justify]

GASNĄCE SŁOŃCA

Dołączona grafika

~ Od dawna, jeden z mych ulubionych światów. Jest to typowa Space Opera, w której jednak znajduje się wszystko. Mamy tutaj: średniowiecze w kosmosie, plagi zombie, czary, wszechpotężny kościół, imperium ludzkości, upadek i próba odzyskania dawnej świetności, rozwinięte (bądź nie) rasy obcych, inkwizycję, rody szlacheckie, gildie kupieckie, turnieje rycerskie i bitwy kosmicznych armad, modyfikacje genetyczne, wszczepy cybernetyczne, demony... Ciężko mi będzie opisać to wszystko, tym bardziej, że w internecie ciężko znaleźć sympatyczny opis. Trudno się mówi. Jeśli będzie taka potrzeba, to podam więcej szczegółów. Może jednak ktoś sam z siebie zna już Gasnące Słońca i chciałby odbyć w nich sesję. ~

Imię i nazwisko:

Przydomek (jeśli występuje):

Rodzina:

Pochodzenie:

Rasa:

Wiek:

Wygląd:

Wiara:

Specjalność/profesja:

Przynależność do konkretnej grupy społecznej:

Charakter:

Krótka historia:

Cel postaci, który chce osiągnąć:

Uwagi: Jak na Space Operę, Znane Światy (czyli miejsce, gdzie się poruszamy), są bardzo niewielką przestrzenią. Zaledwie kilkanaście planet. Mam jednak w domu trochę podręczników do tej gry, wraz z dokładniejszymi opisami niektórych miejsc, co chętnie wykorzystałbym w potencjalnej grze.

D&D

Dołączona grafika

~ No i masz... Nawet nie wiem, co mógłbym napisać o takim kolosie. Z pewnością pod wieloma względami system ten jest nawet bardziej rozbudowany, niż światy Warhammerów. Nie mówię, że lepszy, jednak opisywać tego wszystkiego nie sposób. Liczę się z tym, że jednak ludzie kojarzą taką grę (albo grę opartą na jej zasadach) i nie będę zmuszany do opisu czegokolwiek. Wikipedia podaje krótki opis, który nawet w 1% nie pokrywa zapotrzebowania, na odpowiedź na pytanie: "Czym właściwie jest D&D?" ~

Imię i nazwisko:

Przydomek (jeśli występuje):

Rodzina:

Pochodzenie:

Rasa:

Wiek:

Wygląd:

Wiara:

Specjalność/profesja:

Charakter:

Krótka historia:

Cel postaci, który chce osiągnąć:

Uwagi: Boże drogi... D&D ;_;

REALIA HISTORYCZNE + DZIKIE POLA

Dołączona grafika

~ Czyli dokładnie to, co myślicie. Wszystko, co się kiedyś wydarzyło. Chcesz zagrać weneckim kupcem rozkręcającym handel między Europą a Azją? Rycerzem Zakonnym broniącym Ziemi Świętej? Mongolskim jeźdźcem przemierzającym otwarte stepy (a od czasu do czasu gwałcącym córy ujarzmionych narodów)? Wikingiem? Masz ku temu wspaniałą okazję! W świat można wpleść elementy fantastyczne, ale nadal będzie on światem umieszczonym w konkretnych realiach historycznych. Możliwości jest multum. ~

Epoka/Okres historyczny (dokładna data też mile widziana):

Imię i nazwisko:

Przydomek (jeśli występuje):

Rodzina:

Pochodzenie:

Przynależność (ród szlachecki/państwo/etc.):

Wiek:

Wygląd:

Wiara:

Specjalność/profesja:

Charakter:

Krótka historia:

Cel postaci, który chce osiągnąć:

-----------------------------------------------------------

Zachęcam także, do robienia crossoverów. Kucyki bardzo mile widziane :P. W takim też wypadku proponuję dodać informację dotyczącą Cutie Marka.

I oczywiście zaznaczyć, że chce się grać w dany świat w wersji kucykowej.

Powodzenia!

EDIT: Podania oczywiście składamy w tym temacie, z zaznaczeniem, w jakim świecie chce się brać udział.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika


Imię i nazwisko: Iroh Corrison
Przydomek (jeśli występuje): Krwawy Wilk
Rodzina:
Żona - Porucznik 114 Cadiańskiego Pułku Gwardii Imperialnej Diana Corrison
Córka - Medyk Adepta Sororitas Maddeline Corrison
Pochodzenie (Planeta, światostatek, etc.): Cadia
Rasa: Człowiek
Wiek: 49 lat
Wygląd: Mężczyzna w sile wieku. Posiada średniej długości czarne włosy, zaczesane do tyłu i zadbane wąsy oraz brodę - krótkie na 3mm. Jego szmaragdowe oczy pełne są życiowej mądrości, siły i niezłomności. Wiele w życiu widział, nigdy nie mrugnął. O dziwo, jego twarz nie została oszpecona żadną blizną, pomimo ciągłej tułaczki z jednego pola bitwy na drugie.

Wiara: You're kidding, right? >.>

Specjalność/profesja: Major 114 Cadiańskiego Pułku Gwardii Imperialnej. Specjalizuje się w defensywnych taktykach, a także sporo wie na temat walki z zaskoczenia.
Posiada szablę energetyczną i kilka wariantów broni palnej:
- Pistolet boltowy
- Hellpistol
- Pistolet plazmowy

Charakter: Żołnierz Gwardii Imperialnej musi być silny. Musi być w stanie stawić czoła najokropniejszym wrogom Imperium, by było ono bezpieczne. Gwardziści żyją, by umrzeć.
Młot Imperatora - niezliczone zastępy wiernych żołnierzy, którzy z imieniem Imperatora idą do boju.
A Gwardziści Cadii są najlepszymi z najlepszych.
Każdy Cadiański żołnierz jest w pewnym stopniu ponad innymi gwardzistami Imperium. Od małego dziecka widza okropienstwa wojny, plugastwa chaosu. I walcza z nimi. To sprawia, ze z czasem zamieniają się w żelazne machiny bojowe - stworzone, by walczyć w równym stopniu, co Anioły Śmierci Imperator - Kosmiczni Marines z Adeptus Astartes.
I Iroh nie był wyjątkiem. Wierny imperatorowi bez strachu przyjmował to, co przynosiły mu dni na swej rodzinnej planecie. Zahartował się, oglądając makabrę pola bitwy, widząc śmierć swych przyjaciół. Te traumatyczne wydarzenia sprawiły, ze urósł. Był coraz silniejszy, stawiał czoła coraz poważniejszym wyzwaniom. Nie bał się. Po dziś dzień nie boi się. Jest duma Gwardii Imperialnej, a jego podwładni są dumni z niego - prawdziwego sztandaru i świadectwa Siły wojsk Imperatora.
Pomimo jednak swej siły, nie jest on skamieniałym, nieczułym zabijaką. Lubi się pośmiać (najczęściej z jakiegoś suchara, dotyczącego cadiańskich żołnierzy, bądź chaosu), dba o tych, których kocha. Jest po prostu człowiekiem, uzbrojonym w doświadczenie.

Krótka historia:
Iroh urodził się na Cadii. Jak każdy inny nowo narodzony cadiańczyk, tak i Iroh został natychmiastowo wcielony do wojska. Wychowywany żelazną ręką przez swoich rodziców - oficerów Cadiańskiej Gwardii Imperialnej - rósł na silnego żołnierza. Ceniąc doświadczenie innych, szybko się uczył. Wykorzystując nabytą wiedzę - awansował.
Piął się na drabinie hierarchii gwardii w zastraszająco szybkim tempie, zrzeszając wokół siebie dobrych żołnierzy 114 Cadianskiego Pułku Gwardii Imperialnej. Lubił rozmawiać ze swoimi żołnierzami - uważał, że szacunek zdobywa się zasługami, lecz nie samym szacunkiem oficer żyje. Tak poznał Dianę - młodą gwardzistkę, w której się zakochał - z wzajemnością.
Tuż po ślubie, 114 Pułk został wysłany na misję w innej części Imperium. W Segmentum Pacificus szaleli orkowie. Gdy wylądowali na planecie Tarion II, okazało się, że jego żona była przy nadziei. Dbał o jej bezpieczeństwo, posyłał do pomocy w sztabie. Tam też awansowała na porucznika, wykazując się talentem stratega. Gdy urodziła się Madeline, Diane zdradziła mężowi, że chciałaby, by ich córka została kimś innym, aniżeli żołnierzem. Czuła, że trudy bitwy nie są dla niej - nie myliła się. Madeline była troskliwa, pobożna i spokojna. Iroh zatem - wykorzystując swe kontakty w Imperium - oddał ją w ręce zakonu Sióstr Bitwy, gdzie została medykiem.
Podczas gdy Madeline miała się uczyć bycia siostrą Bitwy, jej rodzice kontynuowali walki w Imperium, strzegąc go przed obcymi i heretykami.

Cel postaci, który chce osiągnąć:
114 Cadiański Pułk Gwardii Imperialnej przemieszcza się po Imperium, służąc. Dobrzy żołnierze, wierni - zawsze gotowi.

Imperator Chroni.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Świat Warhammera Imię i nazwisko: Blarg Przydomek (jeśli występuje): brak Rodzina: ??? Pochodzenie (Państwo* i Land/Miasto/etc.): Góry krańca świata Rasa: Nocny Goblin Wiek: 30 Wygląd: Jak każdy zwykły nocny goblin tylko na jego rękawach są namalowane płominie Wiara: W bogów Gorka i Morka Specjalność/profesja: nocny hop-goblin Charakter: jak każdego nocnego goblina Krótka historia: Blarg urodził się w górach krańca świata i od małego pracował w stajniach paszczaków kiedy mógł udzwignąć broń stał się poganiaczem a potem jako jeden z pierwszych ze swego plemienia stał się hop-goblinem Cel postaci, który chce osiągnąć: Stać się hersztem swojego plemienia

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...