1stChoice Napisano Kwiecień 6, 2015 Share Napisano Kwiecień 6, 2015 (edytowany) Ostatnio z powrotem zacząłem tworzyć jeśli chodzi o grafikę komputerową- spodobał mi się styl kontur na czarnym tle i zacząłem go praktykować Jak się podobają wam moje prace? Zapraszam na mojego Devianta do ocen, komentarzy i krytyki. http://myfirstchoice.deviantart.com/ Zrobię twoje OC, ulubioną postać w tym stylu ( proszę brać pod uwagę, że jestem początkujący i nie zawsze wyjdzie super dobrze ). Czasami bazuje na powstałych już pracach jak mam problemy tworząc tzw. recolory. Niestety ciągle się uczę. Oto moje przykładowe prace: Zajmuje się też tworzeniem muzyki, zapraszam do działu twórczość fanów> Muzyka. I na mój kanał YT: https://www.youtube.com/user/FirstChoice1337 Edytowano Maj 31, 2015 przez 1stChoice 6 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lenka:) Napisano Kwiecień 6, 2015 Share Napisano Kwiecień 6, 2015 Ślicznie wyszły Ci te prace. Osobiście też lubię ten styl, ale się nim nie zajmuję. Przy okazji spytam się w jakim programie robisz swoje dzieła? Czy to po prostu paint? Według mnie twoje rysunki nie wymagają większej krytyki, ponieważ wyszło Ci to bardzo ładnie! Mogłabym złożyć także zamówienie na swoją Pony Sony'ę? Jeżeli tak to poprosiłabym na PW ^^ BTW... Muzyka też super! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Onyx Napisano Kwiecień 6, 2015 Share Napisano Kwiecień 6, 2015 Wszystkie są świetne, ale pierwszy i ostatni art mnie urzekł, ma swoją głębie... Chętnie złożyłbym zamówienie na mojego OC, mam to zrobić na PW? (Jeszcze raz - świetne tym bardziej, że chyba pierwszy raz widze ten styl c: ) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...