Skocz do zawartości

Zapisy do Hoffnera


Hoffner

Recommended Posts

Witam i pozdrawiam, wszystkich tych co chciało się to przeczytać...

 

Zacznijmy ode mnie i mojego spojrzenia na sprawę, by uniknąć nieporozumień, następnie przejdę do tego co mogę wam zaproponować. Co musicie wiedzieć o mnie i moim sposobie na obustronną zabawę... Bo nie chcemy się z sobą męczyć przecież... Nikt nie chce.

 

1. Zapisując się tu, bierzecie trwałe zobowiązanie na siebie do czasu rozwiązania naszej małej umowy. Zastanówcie się dobrze czy jesteście wstanie je podjąć i wypełnić jak należy. Zawsze tak traktuje dane słowo, by je podjąć. Nie ma odwrotu od tego co spisane.

 

2. Ścisłe schematy są dobre, tylko na co komu one? Istnieje tylko potęga słowa i wyobrażania w nim spisana ~ sami to zinterpretujcie.

 

3. Pozwalam na swobodę, ale co to za zabawa, jeśli dokładnie wiecie czego spodziewać się za rogiem i macie pewne zwycięstwo? Wszystko macie spisane w głowie i poukładane... O tuż nie do końca tak jest. Grając u mnie zdobywacie żetony szczęścia pozwalające wpłynąć w sposób mocniejszy niż zazwyczaj na spisaną rzeczywistość. Maksymalnie 3... To ode mnie i waszych wyborów zależy to jak będzie się wam wieść w zależnie typu sesji. Zawsze można dogadać się na PW na temat tego i owego.

 

4. OP, emo itp. Wierze że stać was na coś bardziej ambitnego niż reagowanie siłą, czy płaczem, a może totalną beznadzieją na wszystko co stanie wam na drodze. Bariery istnieją tylko w głowach i trza je umieć łamać.

 

5. Czwarta ściana, wszechwiedza, nadinterpretacja... Jedni mówią że istnieją, inni nie, a wszystkie trzy to potężna broń... To zależy oczywiście od postaci... Teoretycznie żetonami można je wykorzystać, tylko na ile się wam to uda. Nie wiadomo, wszystko zależy od słowa. Wątpliwości rozstrzyga wirtualna kostka k20 i jej osąd. Warto ryzykować?

 

6. Przyjmuje wasze uwagi do tego co chcecie przeżyć i wplatam to we własną wizje zachowując elastyczność. Interesuje was jeden świat. Załóżmy standardowo kucoland... I chcecie pobawić się zwyczajną obyczajówką, a może będzie to akcja lub groza... Nie ma sprawy. Postaram się stanąć na wysokości zadania. Wystarczy tylko wasze słowo, a postaram się dostosować. Nie bójcie się pisać... Strach jest niczym uzasadniony, gdy brak mu wysłowionych obaw mających podłoże innych niż sama psychika. Reszta się nie liczy.

 

7. Macie własny pomysł i szukacie realizatora. Postaram się pomóc ile w mojej mocy.

 

Miasto Luster... To mój świat w nieznanym mieście między dwoma rzekami. Przesiąknięty typową rzeczywistością i sferą nierealną wpływającą na nią. Jeśli lubicie podejmować decyzje to postaram się was tam zaskoczyć... Coś dla fanów demonów i zjawisk nadprzyrodzonych w typowej walce dobra i zła w świeżej mam nadzieję odsłonie. //Więcej na PW

Karta postaci:

1. Imię:

2. Wiek [14-21]:

3. Charakter:

4: Wygląd:

5: Nierealne marzenie:

6. Rodzina:

7: Moc oparta o wyobraźnie: 

8: Czego oczekujecie?:

9*Chowaniec:

 

*To już od was zależy kto to będzie i czy chcecie go wcielić w głowę własnej postaci... Może być przydatny na wpływanie na los postaci.

 

TCB

1. Imię:

2. Wiek:

3. Charakter:

4. Wygląd:

5. Strona [FOL, POZ, Neutralna]:

6: Postrzeganie świata:

7: Czego oczekujecie?:

 

Wielki mix [D&D, Shaman King, MLP:FiM] //Więcej na PW

1. Imię:

2. Wiek:

3. Charakter:

4. Rasa kuca:

5. Klasa: Shaman // Niemożliwe do zmienienia

6. Wygląd:

7: Broń i duch stróż:

8. Cel [obalenie lub utrzymania panującego porządku]:

9: Czego oczekujecie?:

 

Manehattan - Miraż //Moja wizja tego miejsca pełnego tajemnic osadzonego w krainie kolorowych taboretów...

1. Imię:

2. Wiek:

3. Charakter:

4. Rasa [Kuce, changelingi]:

5. Wygląd:

6. Historia:

7: Zawód [temat do dyskusji na PW]:

8: Czego oczekujecie?:

 

Piła [+16]

1. Imię:

2. Wiek:

3. Charakter:

4. Wygląd:

5. Domniemane przewinienie względem świata:

6. Historia:

7: Czego oczekujecie?:

 

Jeśli ktoś posiada jakiekolwiek wątpliwości to zapraszam na PW! Zwłaszcza teraz nawet przed zapisaniem się póki świeży jestem w tym interesie.

 

//Więcej światów jak znajdę więcej czasu, by rozpisać i dobrze to przemyśleć. czyt. Skończy się rok szkolny... jeszcze 2 tygodnie do wystawienia ocen.

 

Charakter: Najpierw postać ogólna, a później doprecyzowanie jeśli naprawdę musicie. Dwie osie... Moralność i nastawienie do świata. Ułatwi mi to spojrzenie na waszą postać.

Praworządny Dobry - Krzyżowiec:

Praworządnie dobra postać działa tak, jak można tego oczekiwać od dobrej osoby. Łączy w sobie poświęcone w walce ze złem i dyscyplinę niezbędną do wytrwałej walki. Mówi prawdę, dotrzymuje słowa, pomaga potrzebującym i sprzeciwia się niesprawiedliwości. Praworządna dobra postać nie znosi widoku zła, które nie zostało ukarane. Charakter praworządny dobry jest bardzo pozytywny, łączy w sobie honor i współczucie.

 

Neutralny Dobry - Dobroczyńca:

Neutralna dobra postać stara się zawsze czynić dobro i poświęca się pomaganiu innym. Współpracuje z królem i urzędnikami, ale nie czuje się z nimi związana. Na przykład kapłan, który pomaga innym w potrzebie, jest neutralny dobry. Neutralny dobry to dość wygodny charakter, ponieważ postać nie jest ani zwolennikami, ani przeciwnikiem hierarchii.

 

Chaotyczny Dobry - Buntownik:

Chaotyczna dobra postać działa tak, jak nakazuje jej to sumienie. Nie zwraca zbytniej uwagi na to, czego oczekują od niej inni. Podąża własną drogą, ale jest uprzejma i dobroczynna. Wierzy w dobro i sprawiedliwość, ale nie ma poszanowania dla praw i przepisów. Nie znosi, gdy ktoś próbuje mówić innym, co mają robić. Postępuje według swojego sumienia, które, choć jest dobre, nie musi zgadzać się z większością społeczeństwa. Na przykład łowca, który nęka poborców podatkowych barona, jest chaotyczny dobry. Chaotyczny dobry jest ulubionym charakterem wielu osób, ponieważ łączy dobre serce z pragnieniem wolności.

 

Praworządny Neutralny - Sędzia:

Praworządna Neutralna postać postępuje tak jak nakazuje prawo, tradycja albo kodeks honorowy. Porządek i hierarchia to dla takiej postacie najważniejsze sprawy. Może ona wierzyć w kodeks honorowy albo w ład i porządek, jaki niesie ze sobą silna władza. Na przykład mnich, który kieruje się dyscypliną i nie przejmuje się osobami w potrzebie ani nie ulega pokusom zła, jest praworządny neutralny. To wartościowy charakter, ponieważ oznacza, że postać jest godna zaufania, honorowa i daleka od fanatyzmu.

 

Neutralny - Niezdecydowany:

Neutralna postać czyni to, co uważa za właściwe. Nie czuje się związana z ideami dobra czy zła, prawa czy chaosu. Większość neutralnych postaci wykazuje się brakiem zdecydowania lub zainteresowania, rzadziej jest to prawdziwe dążenie do zachowania neutralności. Taka postać uważa że dobro jest lepsze od zła - przecież lepiej mieć dobrych sąsiadów i władców niż złych, ale nie czuje się zmuszona do walki o dobro ani w prawdziwej, ani abstrakcyjnej postaci. Na przykład czarodziej, który poświęcił się swojej sztuce i nudzą go moralne debaty, jest neutralny. Niektóre postacie poświęcają się jednak neutralności z pobudek filozoficznych. Postrzegają dobro, zło, porządek i chaos jako uprzedzenia i niebezpieczne skrajności. Dowodzą, że środkowa, neutralna droga jest najlepsza i najbardziej zrównoważona. Charakter Neutralny jest bardzo wygodny, gdyż pozwala działać neutralnie, bez uprzedzeń i współczucia.

 

Chaotyczny Neutralny - Wolny duch:

Chaotyczna Neutralna postać robi, co jej się podoba. To przede wszystkim indywidualista. Ponad wszystko ceni swoją wolność, ale nie będzie walczyć, by chronić wolności innych. Unika władzy, odrzuca uprzedzenia i rzuca wyzwanie tradycji. Chaotyczna Neutralna postać nie działa celowo na szkodę organizacji czy rządów, nie szerzy anarchii. Aby to robić, musiałaby być zmotywowana dobrem (i pragnieniem uwolnienia innych), albo złem (i pragnieniem, by cierpieli ci, którzy są od niej odmieni). Postać chaotyczna neutralna może być przewidywalna, ale jej działania nie są przypadkowe. Nie jest też tak, że równie chętnie skoczy z mostu, jak po nim przejdzie. Na przykład bard, który wędruje po świecie, żyjąc z własnego talentu, jest chaotyczny neutralny. Charakter chaotyczny neutralny jest przez niektórych uważany za najlepszy, ponieważ oznacza prawdziwe uwolnienie się od ograniczeń społeczeństwa i zapału dobroczyńców.

 

Praworządny Zły - Tyran:

Bierze to, co chce, w zgodzie z ograniczeniami swojego kodeksu i nie dba o tych, których krzywdzi. Jest wierny tradycji i przestrzega prawa, ale nie dba o wolność, godność ani cudze życie. Gra zgodnie z zasadami, ale bez litości i współczucia. Dobrze się czuje w hierarchii i chciałby rządzić, ale gotów jest także służyć. Potępia innych nie za ich czyny, ale za ich rasę, religię, ojczyznę albo status społeczny. Niechętnie łamie prawo lub obietnice. Ta niechęć wynika częściowo z jego natury, a częściowo z tego, że korzysta z ochrony prawa przed tymi, którzy są jego moralnymi przeciwnikami. Niektórzy praworządni złoczyńcy mają "honorowe" zwyczaje, na przykład nie zabijają nikogo z zimną krwią (niech lepiej podwładni się tym zajmą), albo nie krzywdzą dzieci (jeśli da się tego uniknąć). Takie osoby wyobrażają sobie, że dzięki temu stoją ponad złoczyńcami bez zasad. Baron, który walczy o władzę i wyzyskiwanie swoich podwładnych, jest praworządny zły. Niektóre praworządne złe postacie i istoty poświęcają się złu z zapałem równym temu, z jakim krzyżowiec poświęca się dobru. Zawsze są gotowe krzywdzić innych i szerzyć zło. Mogą też czynić zło, czując się związane ze złym bogiem albo władcą. Praworządny zły bywa nazywany "diabolicznym" charakterem, ponieważ czarty są wcieleniem tego charakteru. Praworządny zły to niebezpieczny charakter, ponieważ zło metodyczne, zamierzone i często skuteczne.

 

Neutralny Zły - Złoczyńca:

Neutralna zła postać robi, co chce, jeśli może jej to ujść na sucho. Żyje tylko dla siebie. Nie żal jej osób, które zabiła, nieważne, czy zginęły, one dla zysku czy zabawy. Taka postać nie kocha prawa i nie ma złudzeń, że przestrzeganie zwyczajów czy kodeksów honorowych uczyni ją lepszą. Jednak z drugiej strony, nie jest ona tak bezlitosna i żadna konfliktu jak chaotycznie zła postać. Przestępca, który rabuje i morduje, żeby zdobyć tom czego chce, jest neutralny zły. Niektóre Neutralne złe postacie czczą zło jako ideał. Zazwyczaj są to wyznawcy złych bogów albo członkowie tajnych stowarzyszeń. Neutralny zły jest niebezpiecznym charakterem, ponieważ przedstawia czyste zło, bez honoru i niezmiennie.

 

Chaotyczny Zły - Niszczyciel:

Chaotyczna zła postać kieruje się tylko swoją chciwością i żądzą zniszczenia. Jest porywcza i nieprzewidywalna. Jeśli kieruje się tylko własnymi żądzami, jest bezlitosna i brutalna. Jeśli poświęciła się szerzeniu zła i chaosu, jest jeszcze gorsza. Na szczęście działania takiej postaci są często przypadkowe, a wszelkie grupy, do których dołącza lub które zakłada, są kiepsko zorganizowane. Zazwyczaj chaotyczne złe osoby można zmusić do współpracy tylko siłą, a ich przywódca utrzymuje się przy życiu, dopóki nie zostanie obalony lub zamordowany. Obłąkany czarownik, który kieruje się żądzą zemsty lub pragnieniem niszczenia, jest chaotyczny zły. Chaotyczny zły bywa czasem nazywany "demonicznym" charakterem, ponieważ demony są ucieleśnieniem tego charakteru. Chaotyczny zły jest niebezpiecznym charakterem, ponieważ nie tylko reprezentuje niszczenie piękna i życia, ale także porządku, na którym opiera się dobro i życie.

 

Lista oczekujących na swą kolej z czasem nieokreślonym:

2.Ares [Eq]

3.Dżuma [ML]

 

Istnieje możliwość dopisania się do listy...

Edytowano przez Hoffner
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Manehattan miraż

 

Imię: Golding Shield

 

Wiek: 21 lat

 

Charakter: Pozytywnie nastawiony do życia. Stara się być pomocny dla wszystkich. Bardzo honorowy stara się nie rzucać słów na wiatr. Każda jego obietnica jest dla niego na miarę złota.

 

Rasa: Jednorożec

 

Wygląd: Jednorożec o czarnej grzywie i ogonie. Grzywa jak i ogon są długie jak na ogiera. Grzywa dosięga do grzbietu. Uczesanie ogona i grzywy jest typowo końskie. Sierść jego jest w barwie żółtej. Jego postura jest bliższa ziemskiemu kucykowi niż jednorożcowi. Jego oczy są kolorze błękitu, przez co można odnieść wrażenie, że patrzy, na kogoś lodowatym wzrokiem.

 

Historia: Golding Shield urodził się, jako jedyny syn dwójki jednorożców, w Canterlocie jego ojciec był gwardzistą a matka nauczycielką na uniwersytecie. Oboje mieli różne plany, co do syna. Matka dbała o jego wiedzę. Chcąc by ten pewnego dnia stał się uczonym. Zaś ojciec liczył, że ten pójdzie w jego ślady, dlatego trenował syna w musztrze wojskowej Equestrii. Ostatecznie zdecydowano, że to jego cutie mark zadecyduje, jaką drogę obierze w życiu. W końcu jego cutie mark się objawił, gdy stanął w obronie słabszego, jako źrebak. Jego cutie markiem okazały się dwa miecze na tarczy. To przesądziło o losie młodego Goldinga, który skierował swe kroki ku gwardii królewskiej. Ojciec ciężko trenował z synem do czasu aż zaginął, gdy został wysłany z innymi gwardzistami do walki. To wydarzenie wstrząsnęło młodym Goldingiem jak i jego matką. Ale dalej szedł drogą, którą obrał chcąc w ten sposób uczcić pamięć o ojcu. Matka, która teraz samotnie go wychowywała dbała jak najlepiej o syna i starała się by wyrósł na mądrego ogiera. Więc jego dzieciństwo różniło się nieco od części szczęśliwych źrebaków. W końcu, gdy dorósł trafił do akademii wojskowej, którą ukończył bez większych problemów. Gdy otrzymał w końcu tytuł gwardzisty został wysłany do Manehattan gdzie miał zacząć w końcu swą służbę dla Equestrii.

 

Zawód : Gwardzista

 

Charakter: Praworządnie dobry

 

Czego oczekujecie? Zostawiam wybór dla MG. Myślę, że dostosuje się do każdego rodzaju gry.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Imię: Agi ( pierwotnie Agis, zmienił stając się pełnoletni ) Tefra

2. Wiek [14-21]: 19

3. Charakter: chaotyczny dobry (w specyficzny sposób), bardzo krytyczny.

4: Wygląd: Nieznacznie wyrastający ponad tłum młody chłopak, o którym prędzej można powiedzieć przystojny niż brzydki – nie ładny, co jest ważne. W jego kanciastej twarzy, choć z racji na wiek jeszcze nie tak, jak może oglądać to w telewizji, widać męską siłę. Efekt zwiększają krótkie włosy. Nos i usta także pasują do „prostokątnej” prezencji.

Reszta jego ciała wpasowuje się do wyglądu twarzy. Widać po jego posturze siłę, jednak jeszcze brakuje, by była ona argumentem samym w sobie. Ubiera się głównie w ciemne barwy, z pozostałych podoba mu się tylko ciemno-pomarańczowy. Na nogi tylko jeansy, proste i zwykłe. Jedyną jego ekstrawagancją odzieżową jest zegarek kieszonkowy. Jest on pamiątką od jego dziadka, po którym dostał także imię.

5: Nierealne marzenie: Żyć w dobrym świecie

6. Rodzina: Matka Nicefora Tefra, pani sukcesu, która przez lata zdołała stać się znanym i szanowanym w środowisku prawnikiem. Ojciec Hilary Tefra – po studiach medycznych przez pewien czas pracował w szpitalu. Od kiedy Agis był zdolny obyć się bez rodzica jakiś czas ( wcześniej razem z żoną tak ustalali grafiki, by jedno mogło być przy synu większość czasu ), zajął się swoim marzeniem – został lekarzem bez granic, co kilka miesięcy wracając na jakiś czas do domu. Babcia od strony matki Gorgonia – starsza pani, bardzo tradycyjna.

7: Moc oparta o wyobraźnie: Wydarzenie - świat spełnia jego oczekiwania. Póki nie kłóci się z ich przekonaniami posiada wpływ na ludzi.

8: Czego oczekujecie?:  Konsekwencji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...