Skocz do zawartości

Witam wszystkich serdecznie


Eter

Recommended Posts

Witam wszystkich !

Eternal się kłania. W rzeczywistości mam na imię Dawid. Jestem brony od stycznia 2013. Mieszkam w Poznaniu oraz mam 21 lat. Kocham czytać, a w przyszłości chciałbym napisać coś swojego. Jestem związany raczej z angielską częścią tego społeczeństwa. Nie wiem dlaczego ale swobodniej posługuję się angielskim, co ciekawe nie jestem w stanie ocenić na jakim poziomie jest mój angielski ( wszystko rozumiem, bardzo rzadko zaglądam do słownika oraz rozmawiam swobodnie; pytanie tylko czy to nie jest coś w stylu "Kali jeść, Kali pić" hehe ). Z wykształcenia jestem informatykiem. Interesują mnie militaria, bawię się w asg, kocham muzykę, lubię rysować ( nowe hobby ).
Dlaczego jestem częścią tego fandomu ? Odpowiedź jest naprawdę prosta; po ukończeniu szkoły gdy rozpocząłem pracę do mojego życia wdarła się rutyna, brak sił, chęci; generalnie traciłem widzieć sens tego wszystkiego. Ciągły krąg praca -> dom -> codzienne sprawy -> mało czasu dla siebie -> sen -> praca. Potrzebowałem jakiegoś oderwania się od rzeczywistości ( asg w weekendy to za mało, tym bardziej że po tygodniu pracy czasami już nie miałem na to siły i chęci ). Nigdy bym nie pomyślał że pokocham bajkę oraz świat przez nią ( i fanów ) wykreowany.
Poza tym jestem osobą otwartą i nie gryzę... chyba :).
 
Moje marzenia na chwilę obecną :

- Dostać się do wojska.

- Motocyklowa podróż Amerykańską Route 66.

- Nauczyć się dobrze rysować.

Częściej bywam na fimfiction.net ( Nick MrDrzevs ).
 
Przesyłam fotkę gdyby ktoś był  ciekawy "jak ten nerd wygląda" :)
post-3704-0-28348800-1371129826_thumb.jp
 

Pozdrawiam.
  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

1.Jaka jest twoja ulubiona postać?

2.Lubisz zimne klimaty?

3.Co sądzisz o Islandii i Norwegii?

4.Lubisz kraje Nordyckie?

5.Lubisz Lukrecje?

Witaj !

 

1. Zdecydowanie Ditzy Doo, zaraz po niej Luna.

2. Tak, Chciałbym kiedyś  odwiedzić Alaskę.