Skocz do zawartości

[Event] Game of Ponies


Verlax

Recommended Posts

Toć ja przecież na poważnie to pisałem, choć z humorem :D

 

Jeszcze jedna istotna kwestia, która jest punktem zapalnym w dyskusjach przy stole (przynajmniej w gronie moich przyjaciół). W instrukcji pisze, iż statki można przesuwać z portu na obszar morski i na powrót; ale ja uważam, że trzeba na to wykorzystać rozkaz marszu dla statków, które w ten sposób się przesuwają. Przecież nie można tak po prostu sobie przerzucać okrętów bez wydania rozkazów. Mam rację, czy też mijam się z prawdą?

Edytowano przez Arkane Whisper
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji. Gramy na karty Losów Bitwy, czy bez nich? Bo jest to dość istotne zagadnienie.

 

Okej, już tłumaczę. Przy okazji daję listę pewnych małych modyfikacji, które z powodu gry na forum delikatnie zmieniłem.

 

- Nie ma Kart Losów Bitwy (personalnie uważam je za zbyt losowe)

- Karty Wydarzeń ciągnie się trzy naraz, a nie po kolei (zmiana w stosunku do zasad by przyśpieszyć grę)

- W wypadku Wydarzenia "Starcie Królów" licytujemy trzy tory Wpływu naraz, a nie pojedynczo (zmiana w stosunku do zasad by przyśpieszyć grę).

- Nieco bardziej sprecyzowana Mobilizacja statków. Według instrukcji można zmobilizować statek do portu w prowincji, albo na prowincję morską przylegającą do niej. Precyzuję więc, że chodzi tu o tą, w której jest port (inaczej rzecz ujmując : jeśli Martell dokonuje mobilizacji w Sunspear, to może dać statki albo do portu w Sunspear, albo na East Summer Sea, ale nie może na Sea of Dorne, mimo, że ta prowincja morska graniczy z Sunspear).

 

Edit.

 

 

 

Jeszcze jedna istotna kwestia, która jest punktem zapalnym w dyskusjach przy stole (przynajmniej w gronie moich przyjaciół). W instrukcji pisze, iż statki można przesuwać z portu na obszar morski i na powrót; ale ja uważam, że trzeba na to wykorzystać rozkaz marszu dla statków, które w ten sposób się przesuwają. Przecież nie można tak po prostu sobie przerzucać okrętów bez wydania rozkazów. Mam rację, czy też mijam się z prawdą?

 

Masz rację. Nie można przesuwać statków bez Rozkazu Marszu, nawet z portu do prowincji morskiej obok.

Edytowano przez Verlax
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...

 

Wiesz, nawet mógłbym ci pomóc, ale jeśli mówisz, że nie ogarniasz "wszystkiego", to trochę mi to utrudnia udzielenie pomocy. Napisz czego nie wiesz i czego jeszcze nie rozumiesz. I błagam, nie mów, że "wszystkiego", bo to po prostu znaczy, że instrukcji w ogóle nie przeczytałeś.

 

Zresztą, to ciekawe, że zaczynasz panikować jeszcze przed rozpoczęciem gry, pomimo faktu, że oznajmiłem, że co każdą fazę poszczególnej tury, będę wyraźnie dawał wskazówki co każdy gracz powinien zrobić. Nie panikuj nad wyraz, bo to tylko szkodzi zdrowiu.


To może nawet dziś zaczniemy, bo na co czekać jak wszyscy gracze są?

 

Zaczniemy dzisiaj, tylko, żeby było zgodnie z terminem, który dałem w poście, opublikuję potrzebny wątek po północy (uśmiech)

Edytowano przez Verlax
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ spokojnie, przecież nie będę wymagał od was byście rozkazy dawali od razu gdy to ogłoszę! Nie będę wyznaczał twardych terminów, uważam, że "akceptowalny" czas na odpisanie jest do 5 dni (potem zaczynam spamić na całego). Zresztą, ta gra czasem może wymagać taktycznego pomyślunku czy knucia z innym graczem, na to też chcę wam dawać czas.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Halik zrezygnował z gry. Dlatego też szukamy gracza, który go zastąpi na miejscu Rodu Tyrellów. Szukamy (jeśli to możliwe) gracze, który już grał w planszową Grę o Tron. Oczywiście, mogę też przyjąć takiego, który nie grał, ale w takim wypadku wymagane jest przeczytanie (najlepiej kilkukrotne) instrukcji, którą zamieściłem w 1 poście.

 

Tak obecnie wygląda sytuacja w grze :

 

096d3f7cca.jpg

 

Teraz winien ruszać się właśnie Tyrell. Póki gracz się nie znajdzie, gra jest zawieszona.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zachętę dla tych, co się wahają.

Tyrell jest w całkiem niezłej sytuacji, ponieważ w aktualnej turze może przejąć 2 zamki. Jeden jest oczywisty (Oldtown), natomiast druga jego armia ma dobre wyjście na atak na wschód lub południowy-wschód. W zależności od rozwoju sytuacji oczywiście. Sam, własne pozycje, ma natomiast dobrze chronione przed atakiem innego rodu.

Poza tym mnogość żetonów władzy, posiadanych aktualnie, sprawia, że podczas najbliższej licytacji może osiągnąć wysokie pozycje na interesujących go torach wpływów.

Także zachęcam do wzięcia udziału w grze.

W razie czego, chętnie wyjaśnię i pomogę w zrozumieniu niejasności instrukcji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...