Skocz do zawartości

[Sesja RPG][Zapisy]W poszukiwaniu zaginionego klejnotu


Emily

Recommended Posts

rainbow_dash_by_sage_of_winds-d4azy0y.pn

W poszukiwaniu zaginionego klejnotu

Był późny, sierpniowy wieczór. Grupka kucyków zebrała się w ratuszu w miasteczku Ponyville. Na tarasie, tym samym, na którym kiedyś pojawiła się Nightmare Moon, stała teraz Rainbow Dash. Kucyki patrzyły się na nią, zaciekawione, co chce im powiedzieć. Rzadko zdarza się okazja, by któraś z powierniczek Elementów Harmonii wzywała inne kucyki na tajne zebranie. Właściwie nigdy. Dlatego teraz wszyscy wpatrywali się w nią z uwagą. Słychać było szmery. Nieliczni wymieniali uwagi co do godziny spotkania, a inni dyskutowali, co klacz ma do powiedzenia. Rainbow odchrząknęła, a wszyscy skierowali wzrok na nią. Pegaz zaczęła mówić.

-Witajcie kucyki! Mam do was jedną sprawę. Z Canterlotu zginęła jakaś korona i jako najbardziej epicki kucyk zostałam poproszona o zebranie ekipy najlepszych i wyruszenie na misję odnalezienia jej. Będzie tam dużo potworów i innych rzeczy, więc będzie epicko. Mamy nóż dla każdego, kto weźmie udział. Resztę powiem wam tuż przed wyprawą. Zapisujcie się na tej liście.

 

Trochę o samej sesji

Głównym zadaniem w sesji jest odnalezienie Korony Epickości, która została ukradziona i ukryta daleeeko od Ponyville i Canterlotu. Sesja jest tak jakby grą RPG, więc będą przedmioty, poziomy, HP i statystyki. Ale o tym napiszę już w temacie z sesją.

Wzór KP (nieobowiązkowy)

Imię i nazwisko:

Rasa: (Kucyk Ziemski, Jednorożec i Pegaz)

Profesja: (Kucharz, Tropiciel, Rycerz, Medyk, Łucznik)

Wygląd:

Krótka historia:

Statystyki: (6 punktów do rozdania)

Prędkość: 5
Siła: 5
Zręczność: 5
Inteligencja: 5
Wytrzymałość: 5
Siła ataku: 5

(Pamiętajcie, że to, co robicie nie może wykraczać poza statystyki. Kucyk z inteligencją 1 nie rozwiąże zagadki logicznej)

Ja wcielę się tu w rolę Rainbow, która będzie przewodziła tej wyprawie. W sesji może wziąć udział tylko 5 osób, więc wybiorę osoby najbardziej nadające się

Profesje:

  • Kucharz - potrafi łatwo zrobić jedzenie, które leczy zdrowie
  • Tropiciel - potrafi znaleźć ukryte przedmioty
  • Rycerz - ma +5 do posługiwania się bronią białą
  • Medyk - potrafi uleczyć dowolnego gracza
  • Łucznik - ma +5 do posługiwania się łukiem

Są to oczywiście umiejętności specjalne, które mogą być użyte raz na lokację.

Po mapie porozrzucane będą skrzynie, w których będą losowe przedmioty. Szansa na znalezienie przedmiotu jest zależna od jakości przedmiotu. Będzie można nabyć też umiejętności zależnie od rasy i profesji. Jest 20 miejsc w ekwipunku. Na początek macie 50 monet i nóż. Po pokonywaniu kolejnych przeciwników dostajecie coraz więcej monet, które możecie wymienić u handlarzy na bronie, jedzenie, umiejętności, zbroje lub mikstury. 

 

  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię i nazwisko: Shackled Shield

Rasa: Pegaz

Profesja: Rycerz

Wygląd: Shackled to zakuty w Kruczo-Czarną zbroję wojownik. Na lewym boku nosi Jednoręczny miecz a na grzbiecie Gigantyczną tarczę. Jest Biało-Szary a jego grzywa Czarna choć oczywiście nie widać tego przez zbroję. Coś w tym stylu: http://bi.gazeta.pl/im/fotomon/polygamia/f640x640/51/64/12/01f80efad7.jpg Nie umiałbym tego opisać. Jako znaczek ma Tarczę obwiązaną łańcuchami.

Krótka historia: Od urodzenia marzył o zostaniu członkiem straży królewskiej. Niestety tam przyjmowali tylko najlepszych a on sam do najlepszych nie należał. Pozostało mu dołączyć do zwyczajnej staży miejskiej. Nie był z tego zachwycony ale uznał, że skoro do straży królewskiej się nie dostał to lepsze to niż nic. Pewnego razu gdy w lesie everfree zaginął jakiś kucyk, Shackled jako strażnik brał udział w poszukiwaniach. Był tak podekscytowany możliwością wykazania się, że wyprzedził wszystkich swoich towarzyszy i stracił ich z oczu. Zobaczył starą strażnicę. Był tam już, lecz  nigdy jej nie widział. Wszedł do środka i zobaczył Kruczo-Czarno zbroję z tarczą. Postanowił się w nią ubrać myśląc o tym co powiedzą jego znajomi jak go w niej zobaczą. Gdy tylko ją założył zbroja się zatrzasnęła a sam doświadczył wizji w której tajemnicza postać przedstawiła mu warunki posiadania zbroi. Choć zbroja była Zaklęta jednocześnie lekka oraz prawie niezniszczalna Nie będzie mógł jej zdjąć oraz do puki ją nosi nie będzie mógł wykrztusić ani słowa. Shackled pomyślał, że własnie na coś takiego czekał. Wiedział, że wreszcie pozwoli mu to się wykazać. Obudził się w strażnicy zakuty w zbroję z tarczą na grzbiecie. Nie miał większego problemu z powrotem do ponyvile. Ale został mu jeden problem. Jak teraz wyjaśnić to wszystko innym...

(może trochę przesadziłem z historią ;0 Ale bardzo zależało mi na milczącej postaci. Myślę że ten fakt trochę urozmaici Grę/Sesję ) Dodam, że latać może tylko zbroja trochę to utrudnia. (Pamiętajcie, że jest magiczna :D )

Statystyki: (6 punktów do rozdania)

Prędkość: 5
Siła: 5
Zręczność: 5
Inteligencja: 5
Wytrzymałość: 11
Siła ataku: 5

Nie wiem czy można odjąć od szybkości a dodać do wytrzymałości i tym podobne ale jeśli tak to:

Prędkość: 4 -
Siła: 7 + +
Zręczność: 2 - - -

Inteligencja: 3 - -
Wytrzymałość: 13 + + + + + + + +
Siła ataku: 7 + +

Nie wiem jak bardzo te statystyki mają wpływ na postać więc  nie chciałem dawać postaci np 1 pręrdkości.

Dodam, że jest to moja pierwsza taka gra i nie do końca wiem czego się spodziewać i jakie są zasady. 

Ale miejmy nadzieję, że do sesji się dostanę, a zasad szybko się nauczę :yay:

 

Ile razy ten post był edytowany? 

BTW, odstęp PO znaku interpuncyjnym

Edytowano przez Emily Vans
  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

imie i nazwisko: Sophisticated Potion

Rasa: Jednorożec

Profesja:Medyk

Wygląd:Biały ogier zazwyczaj ubirający się w swój biały cylinder z fioletowym pasem i długie białe narzuty na ramiona z fioletowym krzyżem oraz podszywką tego samego koloru, połączoną złotym łańcuchem. Jego znaczkiem jest biały cylinder i dwie strzykawki.  

Krótka historia: Sophisticated Potion urodził się w zamożnej rodzinie w Canterlocie, jego starszy o 9 lat brat Somethink Potion był rycerzem w straży królewskiej, tak samo jak ich ojciec, zatem co do naszego medyka od początku były postawione wysokie wymagania, niestety wojsko to nie była rzecz dla niego. Zamiast tego wolał się hulać po Galach Grand Galopu czy też innych ekskluzywnych imprezach. Niestety przyszło dorosnąć i zająć się jakimś zajęciem na stałe, skończył najbardziej ekskluzywny uniwersytet i został lekarzem. Od tej chwili jego życie toczyło się wolno i monotonnie. Postanowił wrócić to starego życia. Zbliżała się tegoroczna Gala Grand Galopu, postanowił się na nią wybrać. Na miejscu w gruncie rzeczy mu się podobało ale nie było to już to samo co kiedyś aż nagle zobaczył przechadzającą się białą klaczkę z fioletowymi włosami ubraną w suknie której pięknu mogła dorównywać jedynie uroda jej posiadaczki. Nigdy wcześniej jej tu nie widział. Wyróżniała się na tle innych nudnych szlachcianek zamieszkujących Canterlot. Czuł że odnalazł tę jedyną, chciał podejść i zagadać ale zobaczył że zbliżyła się do księcia. Doszedł do wniosku że to dostatecznie skreśliło jego szanse u tego pięknego jednorożca. Z późniejszych rozmów dowiedział się że imię tego jednorożca to Rarity. Postanowił opuścić Canterlot i wyruszyć w podróż jako medyk pomagając wszystkim potrzebującym których spotka, mimo to nie stronił od kobiet, wina i hucznych zabaw. 

Statystyki: (6 punktów do rozdania)

Prędkość: 6
Siła: 5
Zręczność: 6
Inteligencja: 9
Wytrzymałość: 5
Siła ataku: 5

Tak jak kolega wyżej nie wiem czy można odejmować statystyki ale jeżeli tak to:

Prędkość:6
Siła:3
Zręczność:6

Inteligencja:12
Wytrzymałość:5
Siła ataku:3


Jeżeli mnie wybierzesz to również pragnę dodać że była by to pierwsza moja sesja tego typu  :kUzFl:

Edytowano przez DarthDomin
  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię i nazwisko: Limestone Grass

 

Rasa: Kucyk ziemski

 

Profesja: Tropiciel

 

Wygląd: Szaro-brązowa klacz, z zieloną grzywą i niebieskimi oczami. Jest drobnej budowy, nosi podbijaną kurtkę, koloru swojej sierści, wzmocnioną na piersi metalowymi płytkami. Grzywę wiąże w warkocz. Jej znaczkiem są ślady kopyt. 

 

Krótka historia: Limestone Grass urodziła się w Fillydelphi, w rodzinie drobnych kupców. Jako najstarsze dziecko kupieckiej pary miała, przejąć po nich rodzinny interes. Od małego była uczona przez ojca, podstaw ekonomii i przedsiębiorczości czego szczerze nienawidziła. Uwielbiała czytać, zwłaszcza książki przygodowe i wzorem ich bohaterów pragnęła przeżyć prawdziwą przygodę. Jednak na drodze do spełnienia jej marzenia stali rodzice, absolutnie sprzeciwiający się ewentualnej samotnej podróży klaczy, dlatego w wieku 17 lat uciekła z domu i zaciągnęła się do formującej się kompani kondotierów. Przez 4 lata podróżowała po kraju, jednak po mimo kilku akcji zbrojnych, kompania niemiała wiele do roboty a kapitan nie miał z czego wypłacać żołdu, dlatego ostatecznie oddział został rozwiązany. Limestone przez następny rok przemierzała samotnie Equestrie w poszukiwaniu zajęcia, aż wreszcie niemal bez pieniędzy trafiła do Ponyville. Grass jest dobrze wykształcona, (nie wszystkie nauki ojca zapomniała) dzięki czemu potrafi rozwiązywać wiele trudnych zagadek, jest też niezłą organizatorką. Lata treningów z towarzyszami z kompani przyczyniły się do rozwoju jej zręczności. Dzięki maskującym kolorom jej sierści potrafi stać się niemal niewidoczna (niemal, doświadczony obserwator może ją dostrzec). Jest bardzo szybka na krótkim dystansie. Ulubioną bronią Limestone jest krótki lekki miecz jednokopytny (?), potrafi także posługiwać się nożem a w szczególności nim rzucać. Może być wykożystana jako zwiadowca (to się zawsze przydaje :D ).

 

Statystyki: (6 punktów do rozdania)

Prędkość: 6

Siła: 5

Zręczność: 7

Inteligencja: 8

Wytrzymałość: 5

Siła ataku: 5

 

No i standardowo, jeżeli można odejmować statystyki to:

Prędkość: 8

Siła: 3

Zręczność: 9

Inteligencja: 8

Wytrzymałość: 5

Siła ataku: 3

 

Edytowano przez DJSzklaż
  • +1 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię i nazwisko: Greem Sword

Rasa: Jednorożec

Profesja: Rycerz

Wygląd: Zielony kuc, z zieloną grzywą i czerwonymi oczami. Jest rosłym a także dobrze zbudowany pod względem fizycznym , nosi  kurtkę, koloru swojej sierści, a także spodnie czarnego koloru oraz bandanę zawiązaną na nodze . Jego znaczkiem są trzy miecze.

Krótka historia:Urodził się w rodzinie prowadzącej szkołę w której uczono sztuk walki mieczem.Od małego przyuczano go aby w przyszłości mógł poprowadzić szkołę którą miała odziedziczyć po ojcu.Dlatego dniami pod jego nadzorem trenował siłę,koncentrację oraz walkę mieczem oraz trochę magii lewitacji.Wprawdzie osobiście uwielbiał robić coś innego ale nakaz jego ojca i dziadka był bezlitosny,co wzmocniło w nim wolę walki o swoje.

Późniejszym czasie gdy opanował Sztukę walki jednym mieczem spotkał w szkole kuca który posługiwał się dwoma mieczami.Jako że wtedy Zoro pozjadał wszystkie rozumy i twierdził że jest najlepszy,wyzwał owego kuca i przegrał.Przegrana rozzłościła zielono - skórego. Co spowodowało tylko wzrost ilości i intensywności treningów a także liczbę pojedynków lecz na nic się to zdało.Dlatego młody Roronoa zaczął naukę walki dwoma mieczami oraz treningów związanych siła i wytrzymałością lecz mimo zmiany techniki nadal nie mógł pokonać owego kuca.

Ostatecznie zwiększył ilość mieczy ale do tego potrzebował już magi lewitacji której znał tylko podstawy.W czasie morderczych treningów magii,siły i walki mieczami lecz niestety zanim ukończył on trening ów kuc zniknął i dlatego po kilku miesiącach przygotowań ruszał na poszukiwanie go ale niestety się zgubił po drodze i nie znalazł ani go ani drogi powrotnej do domu,

Statystyki: (6 punktów do rozdania)

Prędkość: 5
Siła: 7
Zręczność: 6
Inteligencja: 5
Wytrzymałość: 6
Siła ataku: 7

Z odejmowaniem

Prędkość: 4
Siła: 8
Zręczność: 6
Inteligencja: 2
Wytrzymałość: 8
Siła ataku: 8

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędkość: Szybkość poruszania się i szansa na unik
Siła: Przesuwanie i podnoszenie przedmiotów
Zręczność: Uniki przed atakami i pułapkami
Inteligencja: Rozwiązywanie zagadek i logika
Wytrzymałość: Szansa na mniejsze obrażenia
Siła ataku: Szansa na większe obrażenia o wroga

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię i nazwisko: Wind North

Rasa: Kucyk ziemski

Profesja: Kucharz

Wiek: 20 lat

Wygląd: Ogier średniej budowy, umaszczenie - białe, kolor oczu - zielony szmaragd, grzywa i ogon koloru czarnego. Zazwyczaj ubiera się w czarną bluze kucharską zapinana na prawą stronę, na szyi zawiązaną ma apaszkę koloru czerwonego, a głowę zdobi czarną furażerką. CM nóż szefa kuchni skrzyżowany z rózgą kucharską.

Krótka historia: North Wind urodził się, tak naprawdę nie wie gdzie. Spowodowane było to ciągłą zmianą miejsca zamieszkania. Jego ojciec wspominał coś o Northern Hill, ale nikt nie jest w stanie tego potwierdzić. W wieku 3 lat jego rodzice wzięli rozwód, Wind jakoś nigdy nie pytał o powód. Jako iż był jedynym dzieckiem, rodzice wspólnie (ostatni raz) postanowili, że zostanie z ojcem. I tak zaczęła się jego podróż po całej Equestrii. Ojciec jego bowiem był wolnym najmitą poszukującym nowych technik walki oraz zapalonym pasjonatem dobrego jedzenia. W wieku 10 lat ojciec postanowił oddać syna do klasztoru, by tam pobierał nauki, a sam wyruszył w dalszą drogę. Dał mu też mały liścik i kategorycznie zabronił mu go otwierać przed ukończeniem 16 lat. Przez 6 lat Wind uczył się podstaw walki, nie tylko bronią białą, ale i własnym ciałem. Wyspecjalizował się szczególnie w podwójnej szabli i mieczu dwukopytnym. Jednak sztuki walki nie były jego największą pasją, było nią gotowanie. W klasztorze na szczęści mieściła się świetna kuchnia. To właśnie w niej zdobył swój CM. Zbliżały się jego 16 urodziny. Dotrzymując ojcu słowa nie otworzył listu, aż do teraz. Widniało w nim tylko jedno zdanie "Jesteś już dorosły, radź se sam". Wind postanowił opuścić klasztor, by odkrywać nowe smaki i kuchnie nie zapominając oczywiście o sztukach walki. W wieku 18 lat trafił do Canterlotu gdzie pobierał nauki u kucharzy klasy światowej. Niedawno usłyszał o wspaniałym niebieskim pieprzu rosnącym w Ponyville. Dziwnym był fakt, że nie mógł znaleźć go nigdzie w Canterlot, więc postanowił osobiście się po niego pofatygować.

Prędkość: 6
Siła: 6
Zręczność: 7
Inteligencja: 5
Wytrzymałość: 6
Siła ataku: 6

Mnich/kucharz to co lubię.

 

Niby chciałbym od siły odjąć, ale z historią by to kolidowało. A jeśli odejmę od inteligencji to chyba normalnie się wysławiać nie będę mógł.

 

Edytowano przez White Hood
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za bardzo nie widzę sensu w noszeniu miecza w kopytach

Nie widzę za bardzo innej możliwości. Walka z mieczem w zębach, skończy się tylko ich utratą, do tego miecz jest wtedy absolutnie nie mobilny. A o magii nie wspominam, bo nie każdemu kucykowi wystaje róg z czoła.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę za bardzo innej możliwości. Walka z mieczem w zębach, skończy się tylko ich utratą, do tego miecz jest wtedy absolutnie nie mobilny. A o magii nie wspominam, bo nie każdemu kucykowi wystaje róg z czoła.

To nie wiem... Uznajmy ,że razem z mieczem był dołączony jakiś doczepiany do kopyta chwytak :yay:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...