M.a.b Napisano Wrzesień 27, 2015 Share Napisano Wrzesień 27, 2015 (edytowany) No więc stało się...Jak ktoś jeszcze może pamięta, grupa zwana jako Mane6 (nie ta, o czym myślicie) kiedyś tworzyła gierkę zwaną jako Fighting Is Magic. Mała, ale cholernie wciągająca bijatyka z naszymi bamboszami w rolach głównych. Niestety, jako, że Hajsbro musiało zrobić C&D (tak, musiało, bo HAMERYKA, FLAK JEA!), ten projekt został porzucony (potem i tak domorośli modderzy dokończyli i wciąż się w nią zagrywamy). Ale płomyk nadziei wciąż się tlił, aż w końcu wyszedł spod mroku codzienności, pokazując to:https://www.indiegogo.com/projects/them-s-fightin-herds#/storyZgadza się - Them's Fightin' Herds właśnie zbiera na Indiegogo kasę, by cały projekt dokończyć i wydać jako pełnoprawną, multiplatformową bijatykę (o ile się uda) słodkich zwierzątek (które jak nic NIE pochodzą spod ręki Faust i na sto procent NIE pasują pod crossover MLP albo nawet jako część kolejnych sezonów), w której każdy, kto zna FIM, się szybko odnajdzie. Mamy sześć bohaterek (przypadek), potrzebują klucza (kolejny przypadek), by chronić kraj (do trzech razy sztuka) przed złem, zwanym ładniudko Drapieżniki. Reszta informacji jest zawarta na tej stronie, wraz z cenami.Od razu mówię, że ja już kasą rzuciłem, bo mam prawdziwą nadzieję, że jak ta gra powstanie, to jakiś bardzo utalentowany modder przerobi to na pełnoprawny FiM (nie jako półprodukt pozostawiony, bo Hajsbro kasę liczy). Poza tym to samo w sobie ma swój urok (może poza odpowiednikiem Dash, bo ten Kirin jest conajmniej przyprawiający o gęsią skórkę wg mnie). Edytowano Wrzesień 27, 2015 przez M.a.b Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Syrth Napisano Wrzesień 27, 2015 Share Napisano Wrzesień 27, 2015 Dlaczego ludzie jarają się tą grą?Ma jakąś genialną mechanikę? Nie.Stylizację? Nie.Fabułę? To bijatyka.Logika za sławą tej gry wygląda obecnie tak:Friendship is Magic ma fajne postaci, uroczy humor i w sumie znośną animację, więc lubimy FiM, więc jaraliśmy się grą która wygląda jak animacja w FiM, więc teraz jaramy się grą niezwiązaną z FiM którą robią ci sami ludzie co tą poprzednią"Jedyna warta uwagi rzecz w tej grze to były projekty postaci od Lauren, które są w porządku ale nic więcej.Bo Velvet 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chief Napisano Wrzesień 28, 2015 Share Napisano Wrzesień 28, 2015 (edytowany) Fabułę? To bijatyka.Tak, możliwe że będzie miało jakąś fabułę. Postacie tworzy Faust oraz gra zawiera tryb story, więc możliwe że część lub całość fabuły też tworzy. Trzeba zauważyć że gra zawiera tryb podróży w rzucie izometrycznym niczym z gier typu pokemon, czy starszych gier dragon balla z nintendo, a przecież one mają fabułę i to nawet niekiedy dobrą. Edytowano Wrzesień 28, 2015 przez Chief Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ATIMKOS Napisano Wrzesień 28, 2015 Share Napisano Wrzesień 28, 2015 Tak patrzę ile uzbierali kasy i trochę wątpię że te $436,000 uzbierają. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ylthin Napisano Październik 13, 2015 Share Napisano Październik 13, 2015 Ma jakąś genialną mechanikę? Nie.King of Insane Movelists And Sick Cancels Fighters to to nie jest, ale pod względem mechaniki zapowiada się wcale ciekawie. Przystępnie dla nowincjuszy, ale i z głębią.Fabułę? To bijatyka.*Fatal Fury fangirlism intensifies*O ile pamiętam to Lauren Faust pracuje nad lore serii, ma zapewne też wkład w samą fabułę. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M.a.b Napisano Październik 15, 2015 Autor Share Napisano Październik 15, 2015 Cóż, pozostał tydzień i około 100k do uzbierania. Zobaczymy, ale są spore szanse na powodzenie tego indiegogo. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ATIMKOS Napisano Październik 15, 2015 Share Napisano Październik 15, 2015 Najmniej mi się w tym podoba to że Fighting is magic meli już gotowe, a to ma wyjść w 2017 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M.a.b Napisano Październik 15, 2015 Autor Share Napisano Październik 15, 2015 AD UPCałkowicie inny silnik graficzny plus multiplayer oraz budują wszystko od początku. To zrozumiałe, że potrzebują czasu, a za darmo nikt nie zrobi. Ja tu rozumiem twórców i życzę im, by szybciej uporali się z tym wszystkim i zaczęli pracować od razu nad DLC oraz by jakiś zapalony modder zaczął tworzyć już MLP Mod (na pewniaka będzie, szczególnie, że wszystkie ruchy to dosłownie FiM, może poza hitboxami, ale to da się przerobić. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ylthin Napisano Październik 15, 2015 Share Napisano Październik 15, 2015 Jestem na 100% pewna, że postaci dostaną palety kolorów dopasowane do ich odpowiedników z FiM. I tak np. Velvet będzie miała białą sierść i fioletowy "szal", Pom będzie żółto-różowa, Paprika - wściekle różowa, Oleander przefarbuje się na fiolet i granat z purpurowym i fioletowym pasemkiem... Jeśli w Skullgirls postaci cosplayują jako Scanty i Kneesocks, Dio Brando, Hulk Hogan, Rainbow Dash, Monsoon czy Wolverine, to zaimplementowanie "kolorków" dla postaci z TFH nie powinno być problemem.Osobny MLP Mod byłby dużo trudniejszy - wymagałby przerysowania WSZYSTKICH klatek animacji na kucykowe i zmodyfikowania hitboksów. To pierwsze jest, wybaczcie mój francuski, od uja czasochłonne i wymagające (bo tych klatek mogą być tysiące, jak nie setki tysięcy - dla przykładu animacja idle pose Peacock, którą kolega Atimkos ma na awatarze to 17 klatek!), to drugie może być z kolei bardzo trudne do zaimplementowania (primo, MUGENy dobitnie pokazały nam, że dobre hitboksy są trudne do ustawienia; secundo, nie wiem, jak to wygląda od strony techniczno-programistycznej, tj. w jaki sposób można uzyskać dostęp do danych hitboksów w plikach gry, ale jeśli jest to zaszyte w tysiącu i jednym archiwum czy pliku o nietypowej strukturze, którego nie da się otworzyć bez dev-kitu/specjalnych narzędzi...). To nie bijatyka 3D, gdzie nowy kostium to co najwyżej podmiana modelu i dopracowanie kilku animacji *patrzy na SF4 Omega Mode i KoF: Maximum Impact 2*. Tutaj sprawa jest dużo, dużo bardziej złożona. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość ChrisEggII Napisano Październik 15, 2015 Share Napisano Październik 15, 2015 Cóż, pozostał tydzień i około 100k do uzbierania. Zobaczymy, ale są spore szanse na powodzenie tego indiegogo. Optymistyczne myślenie. Ja odnoszę wręcz przeciwne wrażenie. Przez ostatnie kilka dni suma jakoś wybitnie nie wzrosła. Nawet wsparcie rysowników, którzy przekierowują widzów na stronę ze zbiórką jakoś niekoniecznie pomogło. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ATIMKOS Napisano Październik 18, 2015 Share Napisano Październik 18, 2015 Optymistyczne myślenie. Ja odnoszę wręcz przeciwne wrażenie. Przez ostatnie kilka dni suma jakoś wybitnie nie wzrosła. Nawet wsparcie rysowników, którzy przekierowują widzów na stronę ze zbiórką jakoś niekoniecznie pomogło.Przed chwilą sprawdzałem i uzbierali 426,490$ co daje 98% potrzebnej sumy. Brakuje im niecałe 10000$ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malachi Napisano Październik 18, 2015 Share Napisano Październik 18, 2015 Przed chwilą pykło 100% Wciąż się jednak zastanawiam czy dorzucić im też te $15. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M.a.b Napisano Październik 22, 2015 Autor Share Napisano Październik 22, 2015 @UsuńKontoOptymistycznym myśleniem byłoby, że dostaniemy Goat, a tu jest jeszcze lepszy cyrk. Mamy i Kozę, jak i nowy tryb, więcej pierdół i w ogóle. Czekam teraz tylko na wydanie. Jest 135% limitu, le lel. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malachi Napisano Luty 22, 2018 Share Napisano Luty 22, 2018 (edytowany) Halo, halo, TFH właśnie wyszło! Wprawdzie jeszcze jako early access, bo story mode im się wysypało, ale jest. Już dodane do biblioteki, właśnie się pobiera Edytowano Luty 22, 2018 przez Malachi Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakubas18 Napisano Luty 22, 2018 Share Napisano Luty 22, 2018 37 minut temu, Malachi napisał: Halo, halo, TFH właśnie wyszło! Wprawdzie jeszcze jako early access, bo story mode im się wysypało, ale jest. Już dodane do biblioteki, właśnie się pobiera Serio?Jeśli tak, to gdzie?? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malachi Napisano Luty 22, 2018 Share Napisano Luty 22, 2018 @Jakubas18 Na Steamie można kupić albo odebrać kod aktywacyjny na Backerkit, jeśli rzuciłeś przynajmniej 15$ podczas zbiórki na Indiegogo BTW gdyby ktoś miał ochotę zagrać, to na Steamie jestem jako Hushing Dusk, zapraszam Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakubas18 Napisano Luty 23, 2018 Share Napisano Luty 23, 2018 10 godzin temu, Malachi napisał: @Jakubas18 Na Steamie można kupić albo odebrać kod aktywacyjny na Backerkit, jeśli rzuciłeś przynajmniej 15$ podczas zbiórki na Indiegogo BTW gdyby ktoś miał ochotę zagrać, to na Steamie jestem jako Hushing Dusk, zapraszam Gdzie mam go odebrać?! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cipher 618 Napisano Luty 23, 2018 Share Napisano Luty 23, 2018 Gdyby było jakieś demo to bym zagrał. Po kilku wpadkach unikam "wczesnego dostępu". Za duże ryzyko. Tym bardziej, że to bijatyka, a jakoś za nimi nie przepadam (wyjątek, Dead or Alive 5) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fallout152 Napisano Luty 23, 2018 Share Napisano Luty 23, 2018 O ile dobrze pamiętam: zbiórka była po to by gra wyszła całkowicie za darmo, a tu widzę cenę 54 zł. 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Luty 23, 2018 Share Napisano Luty 23, 2018 Kopiuj-wklejka z mojej recenzji na Steam. Kod otrzymałem dzięki wpłaceniu pieniędzy na kampanię w Indiegogo. Pierwsze wrażenia - gra warta swojej ceny, ale ma klika bolączek i błędów, które przeszkadzają w rozgrywce, zwłaszcza jeśli nie planujesz grać w sieci. + Pikselowe lobby. Pokój czatowy z możliwością wezwania kogokolwiek do walki. Najbardziej wciągający tryb ze wszystkich obecnie dostępnych. + Kiedy wszystko działa dobrze, system walki sprawia ogromną satysfakcję. + Muzyka wpada w ucho, a grafika nie jest zła. ? Tylko 6 postaci. Niby łatwo można znaleźć swojego maina i każda z nich ma swój własny styl gry, ale jeszcze co najmniej dwie postacie by się przydały. Tak, wiem, że potwierdzono jedną dodatkową postać, ale oceniam to, co mam. - Kod sieciowy. W ciągu 2 godzin grania po sieci aż trzy razy oberwałem okropnym lagiem, a to bijatyka, więc... - Sztuczna inteligencja wymaga większego balansu, co było wadą już w czasach Fighting is Magic. Możliwość zmiany poziomu trudności jest niepotrzebnie zakopana w opcjach zamiast w menu trybu arcade. - Pozostałe tryby są głównie albo niedokończone, albo niedostępne. Pomińmy już tryb historii - arcade cierpi przez AI i brak ekranów końcowych (mimo tego, że są w plikach gry), multiplayer oprócz pikselowych lobby istnieje tylko lokalnie, a trybom treningowym przydałoby się więcej opcji dla nowicjuszy. - Brakuje parę klatek animacji, ale jest to mało zauważalne. Ale za niewiele ponad 50 złotych? To całkiem tanio, a mam przeczucie, że będzie jeszcze lepiej. Tylko obawiam się czy po wprowadzeniu wszystkiego do gry nie będzie za późno... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ATIMKOS Napisano Luty 23, 2018 Share Napisano Luty 23, 2018 (edytowany) 15 godzin temu, Malachi napisał: @Jakubas18 Na Steamie można kupić albo odebrać kod aktywacyjny na Backerkit, jeśli rzuciłeś przynajmniej 15$ podczas zbiórki na Indiegogo BTW gdyby ktoś miał ochotę zagrać, to na Steamie jestem jako Hushing Dusk, zapraszam Cię dodałem, MALYSZ na Steam jestem, gry jeszcze nie mam, ale mam zamiar kupić Edytowano Luty 23, 2018 przez ATIMKOS Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malachi Napisano Luty 23, 2018 Share Napisano Luty 23, 2018 8 godzin temu, Jakubas18 napisał: Gdzie mam go odebrać?! Brałeś udział w zbiórce na platformie Indiegogo w 2015 roku i wpłaciłeś co najmniej 15$ za najniższy próg dający cyfrową wersję gry? 7 godzin temu, fallout152 napisał: O ile dobrze pamiętam: zbiórka była po to by gra wyszła całkowicie za darmo, a tu widzę cenę 54 zł. Zbiórka była, żeby w ogóle mieli fundusze na produkcję gry. Nigdy nie słyszałem, żeby finalna wersja miała być dostępna za free. Jedyne co, to mogli według mnie lepiej zbalansować cenę, bo teraz wyszło na to, że ludzie, którzy dali im kasę w ciemno zapłacili praktycznie tyle samo, ile teraz wynosi cena już z prowizją Steama. Chyba, że wzrośnie po wyjściu z early accessu. Ale nie narzekam, żeby nie było Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jakubas18 Napisano Luty 23, 2018 Share Napisano Luty 23, 2018 1 minutę temu, Malachi napisał: Brałeś udział w zbiórce na platformie Indiegogo w 2015 roku i wpłaciłeś co najmniej 15$ za najniższy próg dający cyfrową wersję gry? Yyy...nie. Nie brałem Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malachi Napisano Luty 23, 2018 Share Napisano Luty 23, 2018 @Jakubas18 No to pozostaje Ci kupić teraz albo jak wyjdzie wersja finalna. 2 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fallout152 Napisano Luty 24, 2018 Share Napisano Luty 24, 2018 7 godzin temu, Malachi napisał: Zbiórka była, żeby w ogóle mieli fundusze na produkcję gry. Nigdy nie słyszałem, żeby finalna wersja miała być dostępna za free. Ok, pomyliło mi się ze zbiórką dla Skullgirls Engine, której celem było udostępnienie silnika za free dla Mane6. https://www.mane6.com/?p=16 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts