Skocz do zawartości

Kącik Pseudoartystyczny


Gość Maniek

Recommended Posts

Gość Maniek

Cześć, ostatnio zainteresowałem się rysowaniem na komputerze. Zaznaczam, że jestem totalnie początkującym i ostatnio rysowałem coś może z 10 lat temu na marginesach zeszytów w szkole. Zakładam temat bo zależy mi na konstruktywnej krytyce i radach co poprawić i jak dalej się rozwijać. Do rysowania używam aktualnie gimpa + inkscape. Rysunki mogą wydać się wam podobne do już istniejących ale dopiero zaczynam i wzoruję się na innych rysunkach w anatomii. Moje najnowsze prace :

 

Spoiler

flitter_by_maniek116-d9rq2ep.png

 

Spoiler

TvkgqvP.png

 

Tak jak wspomniałem, konstruktywna krytyka bardzo mile widziana, byle nie "brzydko, utop się" bo jakie by to nie było to poświęciłem na każdy z nich sporo czasu.

 

Edytowano przez Maniek
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyliczę szybko w punktach, co mógłbyś poprawić :3

 

>kształt pyszczka

>kopyta - a dokładnie grubość i proporcje

>wielkość łba

>oraz skrzydeł

 

Reszta jest bardzo ładna, :muffin: za kolorowe kontury i oczy ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że kobiety cię uwielbiają (popatrz powyżej) :interesting:

Tak trzymaj! Może kiedyś użyję twojego obrazka jako avatar (na dłuższy czas) na steamie  :yay:

 

Ps. Twilight też wstaw -> daj się pośmiać ludziom ... a nie czekaj, poprawiłeś :D Ale też wstaw.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maniek

@MasterOfRainbows Oj ta Twilight dla Gronka przekreśliła by moją karierę :D

 

Dzięki wszystkim za rady, zacząłem szkicować następnego kuca, postaram się zastosować do tego co napisaliście i pewnie w przyszłym tygodniu wrzucę to co z tego wyjdzie ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

Skeleton_with_outline_of_a_horse.png