DianaChSph Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Witam. Swego imienia ze względu na prywatność nie podam. Mam 14 lat, albo 13, sam nie wiem(). Jestem płci męskiej. Jestem także introwertykiem i nie znam się na interpunkcji co najprawdopodobniej będzie widoczne w tym poście. Oprócz MLP interesuję się wieloma rzeczami np: Undertale albo Homestuckiem. Jestem także fanem Wojtiego 2000, uniwersum SCP, Krainy Grzybów, EverymanHybrid, Gurgiego (vikuserro) oraz dziwnych filmików na YouTube. Z fanfików bardzo lubię Czas i Harmonię, Kucyk Orła nie Pokona oraz Legendarną Przygodę. Tu zostawiam miejsce na pytania: 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szonszczyk Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Zakładanie konta na forum o kucykach o 2:30 zawsze spoko No, ale jasne, że witamy! Trzy pytanka: 1. Jak to się stało, że oglądasz kucyki? 2. Dlaczego twierdzisz, że jesteś introwertykiem? 3. Mówienie wszystkim, że nie znasz się na interpunkcji to takie twoje hobby, prawda? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkbloodpony Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Cześć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catniss Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 (edited) Heloł. Zostawię standardowe pytania: 1. Lubisz koty? 2. Czytasz książki? Jeśli tak, to jakie? 3. Co sądzisz o karakalach? EDIT: A co mam na awatarze? EDIT2: Eragon to nie trylogia, to seria. Części jest więcej niż 3.. Edited June 18, 2017 by Catniss Bo tak Link to comment Share on other sites More sharing options...