TDjeden Napisano Listopad 21, 2017 Share Napisano Listopad 21, 2017 Witam. Jestem tu nowy i mogę nieco nie ogarniać niektórych tematów więc powiem krótko o sobie Jestem Mateusz i pochodze ze Śląska, mam 17 lat i interesuję się budowaniem komputerów stacjonarnych, systemami i urządzeniami energetyki odnawialnej oraz montażem/obróbką filmów wideo. Od czasu do czasu pogram sobie w gry typu Team Fortress 2, Battlefield 3, Undertale, OneShot lub Arma 2, gdy nie mam nic do roboty i się nudzę odpalam program Source Filmmaker, After Effects lub Vegas Pro i "bawię się" w montowanie filmów bądź robienie "posterów". Lubię każdy rodzaj muzyki pod warunkiem że wpada w ucho . W kwestii MLP jestem dość zielony, moja "przygoda" z odcinkmi skończyła się w połowie 1 sezonu ze względu na niechęci, lecz kto wie - może kiedyś nadrobię zaległości Z samego serialu nie mam ulubionego kucyka, mimo to Luna wydaje się być najbardziej spoko . 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ConQrM Napisano Listopad 21, 2017 Share Napisano Listopad 21, 2017 (edytowany) Witamy na forum Widzę że masz na prawdę wiele odcinków do nadrobienia... mówiąc wiele mam na myśli WIELE. Na forum jak coś są linki do odcinków w dziale poświęconym 4 generacji. Poza tym nie zostało mi nic innego jak życzyć mile stracon... *ekhmm* spędzonego czasu Edytowano Listopad 21, 2017 przez ConQrM Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadow Spire Napisano Listopad 21, 2017 Share Napisano Listopad 21, 2017 Hejka, też jestem nowy i witam współ-Swieżaka na forum : ) A teraz czas odpowiedzieć w swoim temacie XD Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...