Divine Napisano Czerwiec 23, 2013 Share Napisano Czerwiec 23, 2013 5:07 :twilight2: 1 Link do komentarza
Servant Saber Napisano Czerwiec 23, 2013 Share Napisano Czerwiec 23, 2013 (edytowany) Handel reputacją?Powiedziałabym, że to be i nieładnie, ale nic nie ma o tym w regulaminie forum, więc róbta co chceta (ノ´ヮ´)ノ*:・゚✧ Co do miksu... nie jestem fanką muzyki elektronicznej [dlatego ocena tak zaniżona ;_; ], ale to nawet wpada w ucho 6.5/10 Edytowano Czerwiec 23, 2013 przez Aglet 1 Link do komentarza
LungTai Napisano Czerwiec 23, 2013 Share Napisano Czerwiec 23, 2013 Robię to dla plusa. Ale super. A na serio, to ja również nie przepadam za tego typu muzyką. A co do miksu to wydaje mi się nawet spoko, ale nie mnie to oceniać. 1 Link do komentarza
Random Hunter Napisano Czerwiec 23, 2013 Share Napisano Czerwiec 23, 2013 (edytowany) Every Sweet Nothing (Hardwell vs. Kevin Jay Bootleg) mi się spodobał i chyba se go ustawie go na budzik 8/10 (Nie rozumiem ludzi którzy robią wszystko dla kasy i reputacji. Ja to robię z pasji choć plusem nie pogardze. ) Edytowano Czerwiec 23, 2013 przez Random Hunter 1 Link do komentarza
Nogalik Napisano Czerwiec 23, 2013 Share Napisano Czerwiec 23, 2013 Uwielbiam ten rodzaj muzyki, kawałek całkiem fajny. Zdecydowanie 10/10. 1 Link do komentarza
Divine Napisano Czerwiec 23, 2013 Autor Share Napisano Czerwiec 23, 2013 Handel reputacją? O Boże (Nie rozumiem ludzi którzy robią wszystko dla kasy i reputacji. Ja to robię z pasji choć plusem nie pogardze. ) Jeżeli chodzi ci o mnie to nie robię tego dla hajsu. Link do komentarza