bober Napisano Czerwiec 16, 2012 Share Napisano Czerwiec 16, 2012 Również to zauważyłem i od pewnego czasu tam nie zaglądam, choć przyznaje, że poziom prac stoi na równie wysokim poziomie. Szkoda, że odeszło stamtąd kilka starych wyjadaczy. Co do modelu poprawiłbym kształt oka na bardziej owalny, dopracował grzywę i usunął ten kąt w uchu. Mógłbyś pokazać siatki? PS: Polska - Czechy 2:1 Pozdrawiam Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Czerwiec 20, 2012 Autor Share Napisano Czerwiec 20, 2012 Udało mi się, z tym dostać na Equestria Daily. Z grzywy nie jestem zadowolony ale chciałem już skończyć tą pracę. Następnym razem spróbuję zrobić to inna techniką, nie z jednego "kloca" a oddzielnych kosmyków. Uszko poprawiłem a siaty zapodam wieczorkiem, wsumie nic specjalnego, topologia edgow w pewnych miejscach nie jest do końca poprawna, przeznaczeniem był zwykły still, nie animacja. PS. Teraz trzeba znaleźć wolny czas by wziąść się za Lunę Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrysal Napisano Czerwiec 20, 2012 Share Napisano Czerwiec 20, 2012 Muffinka na głowie niszczy system Fajowo! Czekam na Lunę i na następne kucyki ^^ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arpegius Napisano Czerwiec 20, 2012 Share Napisano Czerwiec 20, 2012 Super wyszło. Faktycznie włosy możesz zrobić inną techniką, odrazu skrzydełka można by troche wygrawerowac w piórka i o ile wiem drógi rząd ma dwa razy więcej lotek (przedziałek między piórkami). Piękne kształty. Brawo. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guzik Napisano Czerwiec 20, 2012 Share Napisano Czerwiec 20, 2012 Wow, bardzo ładnie wyszło. Oczywiście niedociągnięcia są - ale kogo to obchodzi Teraz dorób kości i zrób krótką 10 sekundową animację jak Derpy skacze na chmurce Czekam na więcej. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Czerwiec 20, 2012 Autor Share Napisano Czerwiec 20, 2012 Siaty: Nie wiem czy do końca są czytelne. Dzięki wszystkim za miłe komentarze. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zethariel Napisano Czerwiec 20, 2012 Share Napisano Czerwiec 20, 2012 Whoa, stary! Niesamowite te modele Robisz to tak dla siebie, czy na jakiś konkretny projekt? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guzik Napisano Czerwiec 20, 2012 Share Napisano Czerwiec 20, 2012 Mam nadzieję, że łatwo możesz usunąć włosy, ogon i te kartony na kopytkach - masz już bazę pod następne małe kucyki. Luna ma trochę inna budowę więc nie wykorzystasz tego modelu. Co do siatki - wydaje się czytelna i ładnie rozłożona. Nie ma żadnych poważnych niedociągnięć (a widziałem już wiele siatek, sam też czasami dłubię coś w Blenderze, więc jakieś małe pojęcie mam). Dalej oko jest ucięte tam gdzie źrenica, ja bym zrobił całe okrągłe, ale to tylko moja sugestia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zaraza Napisano Czerwiec 20, 2012 Share Napisano Czerwiec 20, 2012 Derpy w 3D wymiata Pewnie coś trzeba poprawić, ale co ja wiem o robieniu grafik 3D... czekam na kolejne prace. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DerP Napisano Czerwiec 20, 2012 Share Napisano Czerwiec 20, 2012 Derpy 3D Mi się podoba Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Lipiec 16, 2012 Autor Share Napisano Lipiec 16, 2012 Czas na nowy projekt, tym razem "Princess of the night": Oraz mój "pinkny" concept art Wiem że za ładny to on nie jest, ale wsumie pracą finalną będzie 3d a ten brzydki szkic to tylko dla przelania idei na papier. Przy tworzeniu Derpy sam do końca nie wiedziałem co chce pokazac, miała stać na dłóch tylnich łapach, mieć papierową torbę na głowie, torbe z listami i wiele innych pomysłów. Teraz przynajmniej wiem czego się trzymać . Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guzik Napisano Lipiec 16, 2012 Share Napisano Lipiec 16, 2012 Ładnie ci to wychodzi, a concept-artem się nie przejmuj. Ja jak robiłem coś w 3d to też miałem concept art, a i tak robiłem "po swojemu" Tak trzymaj, i jak pisałem kiedyś tam - może byś pomyślał o jakiejś animacji? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GucioPL Napisano Lipiec 17, 2012 Share Napisano Lipiec 17, 2012 Wiesz co wszystko mi się podoba ale głowa taka troche dziwna popraw ją jak możesz po za głową wszystko mi się podoba Normalni użytkownicy nie mogą pisać kolorkiem ~KubaG Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Lipiec 17, 2012 Autor Share Napisano Lipiec 17, 2012 Mały uptade GucioPL ale co konkretnie nie tak z tą głową? Ciężko mi poprawić coś, skoro nie wiem o jakie miejsce chodzi. Coś nie tak z pyszczkiem, czołem, okolice oczów? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bezik Napisano Lipiec 17, 2012 Share Napisano Lipiec 17, 2012 Jak dla mnie głowa wygląda super, ale poprawił bym grzywę, w tym miejscu które zaznaczyłem na obrazku: Żeby było bardziej zaokrąglone, a nie takie "ścięte" Ps.: Poza tym, jeszcze "końcówka" tej grzywy powinna być chyba bardziej szpiczasta. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bober Napisano Lipiec 17, 2012 Share Napisano Lipiec 17, 2012 Oczywiście zależy, czy chcesz dokładnie odwzorować postać, jeśli tak, to należałoby moim zdaniem te kilka rzeczy poprawić. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Lipiec 19, 2012 Autor Share Napisano Lipiec 19, 2012 Bezik ale to o czym piszesz nie jest jeszcze skończone. Grzywe dopiero co zacząłem tworzyć i jest w fazie "mass blocking", w końcu to Work in Progress. Yaros sproboje sie ustosunkowac do tego obrazka. Jak bede mial w weekend czas to poprawie pare tych czerwonych rzeczy. Zlobienia w rogu moge zmniejszyc, oko obnizyc, ucho wyprostuje (zmienie kat nachylenia itp.). Co do przednich nog to nie bede zmienial. Wiem ze w orginale bardziej sie zwezaja ale trzeba isc na kompromisy bo w 3d przy cieniowaniu a nie zwyklym konturze z kolorami nie wyglada to za dobrze. Co do "sliniaka" to lapie o co chodzi, ale tu pojawia sie kolejny problem, czyli zwykle przeklamywanie w kreskowkach. W MLP jak w wielu innych kreskowkach wszystko rysuje sie pod kadr. Jesli zrobie taki ksztalt ktory bedzie pasowac z widoku bocznego to nie bedzie sie zgadzal z tym z przodu. W 2d nie ma probemu by przy kazdym ujeciu dany element narysowac od nowa i przeklamywac troche byle by dobrze wygladalo. Korona/diadem czy jak to tam sie zwie, jest inna od orgianlu ale zainspirowalem sie ksztaltem z pewnej figurki. Podsumowujac, chce by postac przypominala orginal ale nie chce sie twardo go trzymac, wtedy bym zrobil wszystko w 2d na krzywych z samych konturow i jednolitych kolorow. Chodzi jednak o to by stworzyc cos swojego zachowujac przy tym glowne cechy postaci. Oczywiscie czesc wykrytych bledow poprawie w najblizszym czasie. Dzieki za odzew. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Lipiec 26, 2012 Autor Share Napisano Lipiec 26, 2012 Bump Mały update robiony w wolnym czasie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trum Napisano Lipiec 26, 2012 Share Napisano Lipiec 26, 2012 Jaki to program ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Lipiec 26, 2012 Autor Share Napisano Lipiec 26, 2012 "3dsmax 2009" i "Vray" jako silnik renderujący. Tak czy siak w najbliższym czasie myślę o wypróbowaniu "Modo" albo darmowego "Blendera". Max jak na taki kombajn to trochę mało ma narzędzi przyśpieszających modeling, wszystko trzeba robić z ręki mozolnie przesuwając vertexy . Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guzik Napisano Lipiec 26, 2012 Share Napisano Lipiec 26, 2012 No to polecam blendera. A co do Luny - nie mam zastrzeżeń. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bezik Napisano Sierpień 11, 2012 Share Napisano Sierpień 11, 2012 Ciekawy jestem jak Ci idą pracę, bo trochę nie pisałeś w temacie? Ja niedawno zacząłem się bawić w blenderze, interfejs już ogarniam (wydaje mi się) w 100%, poruszanie się też w miarę, jak narazie największym osiągnięciem jest samodzielne (czyt bez tutoriali, tutków na modelowanie czegoś nie widziałem, tylko oglądałem videoporadniki jednego pana pokazujące jak się w blenderze poruszać i do czego służą niektóre narzędzia. No i to pierwszy raz kiedy stykam się z programami 3d, więc idzie opornie) wymodelowanie i oteksturowanie wykastrowanej z kółek i trucków deskorolki Ale będę ją męczył do końca, żeby była kompletna. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk123 Napisano Sierpień 11, 2012 Share Napisano Sierpień 11, 2012 Daj znać kiedy skończysz Temporal, to ci szkielet do animacji zrobię. Siedzę w blenderze od 4 lat, jest bardziej elegancki pod względem generowania plików obj i psk, natomiast silnik renderujący kuleje. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Wrzesień 9, 2012 Autor Share Napisano Wrzesień 9, 2012 Jak to w życiu, praca, praca i praca W wolnej chwili coś tam dubałem, później przestałem itd. Ledwo co ale doczłapałem się do końca tej podróży. Nie mam już siły się pastwić nad tym modelem i renderem więc wstawiam: Jestem świadom paru niedociągnięc ale brak mi już siły. BTW odnośnie blendera, w wolnych chwilach bawie się tym softem. Bardzo pozytwnie mnie zaskoczył, przyjemniejszy w obsłudze niż słynny "MODO" któy niby jako modeler króluje. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucpon Napisano Wrzesień 9, 2012 Share Napisano Wrzesień 9, 2012 No nie powiem... Jak z reguły przenoszenie kuców do 3D jest dla mnie beznadziejnym pomysłem, to ty udowodniłeś, że to ma prawo bytu. Brawo. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts