Skocz do zawartości

Zapisy do Jaenra


Jaenr Linnre

Recommended Posts

Ostatnie dni była nader puste. Nie czułeś nic i to było dość zastanawiające. Kroczyłeś zimnymi, pustymi ulicami, wymarłego miasta, błądząc wśród mgły. Czułeś że musisz coś znaleźć, lecz nie wiedziałeś co to takiego. Wtem ujrzałeś żelazną bramę. Ogromną, zdobną i otwartą. Jakieś uczucie, gdzieś z tyłu głowy, mówiło i abyś tam poszedł, choć twe myśli odradzały ci. Wkroczyłeś jednak, pchany niewidzialną siłą, jedynym zaś co zobaczyłeś były masy nagrobków, krzyże, kaplice i obumarłe, suche drzewa. Krocząc, jednak bez celu, wśród uliczek i alejek, odnalazłeś jeden, jedyny pusty grób. Obok zaś stał kamienny nagrobek, oraz dłuto i młotek. Wtedy już wiedziałeś do kogo należy ów grób. Teraz wystarczyło go opisać...

 

266013.jpg

 

Witajcie moi drodzy. Jako nowy MG chciałbym przedstawić wam kilka zasad panujących na mym cmentarzu.

 

1. Prosiłbym o kulturalne zachowywanie się. Nie będę tolerował chamstwa czy obraz pod żadnym kierunkiem.

2. Proszę trzymać się regulaminu forum.

3. Mogę zrozumieć wszystko, ale starajcie się utrzymywać ortografię na poziomie.

4. Starajcie się i bawcie się dobrze.

 

Oto zaś możliwe światy wraz z modelami KP:

 

1. Faerun

1. imię

2. Płeć

3. Wiek

4. Klasa (Barbarzyńca, Bard, Czarodziej, Zaklinacz, Druid, Wojownik, Mnich, Palladyn, Kapłan, Tropiciel)

5. Rasa

6. Wygląd

7. Charakter

8. Cecha przewodnia (Fizyczna, Umysłowa, Społeczna, Magiczna)

9. Cel

10. Chcesz Multi?

2. Wiedźmin

 

1. imię

2. Płeć

3. Wiek

4. Rasa

5. Wygląd

6.Charakter

7. Historia

8. Profesja

9 Ekwipunek

10. Cel

11. Multi?

3. Arda

1. imię

2. Płeć

3. Wiek

4. Rasa

5. Wygląd

6.Charakter

7. Cecha przewodnia (Fizyczna, Umysłowa, Społeczna, Magiczna)

8 Ekwipunek

9. Cel

10. Multi?

4. Ashan

1. imię

2. Płeć

3. Rasa i przynależność

4. Wygląd

5.Charakter

6. Cecha przewodnia (Fizyczna, Umysłowa, Społeczna, Magiczna)

7. Cel

8. Multi?

5. Wampir: Maskarada

1. imię

2. Płeć

3. Długość życia jako wampir (Max 20)

4. Klan

5. Przynależność

6. Wygląd

7.Charakter

8. Historia (min. 300 słów. Musi zawierać jak się zmieniłeś i czemu akurat ty zostałeś wybrany)

9. Miejsce (Gdzie dzieje się sesja)

10. Multi?

6. Świat mroku

1. imię

2. Płeć

3. Wiek

4. Cecha przewodnia (Fizyczna, Umysłowa, Społeczna)

5. Charakter

6. Multi?

7. Naruto

1. imię

2. Wioska

3. Klan

4. Wiek

5. Płeć

6. Wygląd

7. Charakter

8. Cecha przewodnia (Fizyczna, Umysłowa, Społeczna, Jutsu)

9. Multi?

8. Wasz świat

Możecie sami wybrać świat i wysłać mi PW. Ja postaram się przygotować dla was wzór KP i przygotować się do prowadzenia sesji.

 

Wszystkich serdecznie zapraszam do gry, oraz odnalezienia swojego grobu...

Edytowano przez Jaenr Linnre
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dead space

 

1. imię - Angus Walker

2. wiek  -  45

3. płeć  -  Męska

4. zawód  - Emerytura (Były żołnierz)

5. Miejsce rozgrywki (Ziemia - USA)

6. Historia -

        Angus Walker to były żołnierz, obecnie na emeryturze.Człowiek chcący odpoczynku po tragicznych wydarzeniach w przeszłości.Jest obecnie mocno przywiązny do swojego domu,a zwałaszcza do kanapy i telewizora a także napojów alkocholowych oraz broni którą zachował z  czasów służby.Obenie jego życie motywuję chęc odpoczynku i chęci zapomnienia wydarzeń z przeszłości które negatywnie wpłyneły na jego psychickę.

        Angus po smierci rózdzców, w wieku 18 lat wstapił do wojska.Początki nie były łatwe gnębiony przez rówiesników i starzych kadetów.Nienawidził swiata ąz do dnia w ktorym pomogła mu blod własa kadetak o imieniu Samantha.To ona znalazła go przymocowanego do rury grzewczej w jednym z budynków akademi.Dzięki niej odzyskał wiare w ludzi i dawne poczucie humoru które stracił po smierci rodziców,mimo bliskich relacji z Sam,niegdy nie było po między nimi nic więcej przez lata nauki a nawet słuzby.W wieku 21 lat przydzieli go do statku USS Constacia a Sam została na Ziemi przydzielona do załogi transportowaca jako nawigator.Angus był jenym z cenionym przez dowódcę statku żołnierzem,awansował przez cały czas słuzyby na tym okręcie aż do szefa ochrony.Słuzył na Constaci 5 lat aż do czasu tragicznego wypadku w któreym zgineli wszyscy oprócz kilku osób,niestety tak samo jak ocalali nie pamiętał wydzarzeń ze statku,lecz za każdym razem gdy próbował sobie cpoś przypomniecograniała go panika.Nastepnym przydział była baza wosjkowa nie daleko strafy 51.Przez wiele lat słuzby ąz do czasu wypadku w ktorym o mało nie zginął,zdążył narobic sobie przyjaciół ale także wrogów.Angus ledwo przerzył,dlatego dostał zezwolenie na wczesniejscą emeryturę.

            Angus to człowiek o żelaznych zasadach. Nigdy nie srzywdził nikogo, kogo winy nie był w stu procentach pewien. Jednak jeżeli wie, że ktoś jest winny, to nie spocznie, dopóki nie osiągnie swojego celu. Wykorzysta każdą przewagę, jaką zdoła zdobyć; nie cofnie się przed kłamstwem, szantażem czy nawet pobiciem, by wyciągnąć potrzebne mu informacje. Podkreślam słowo "informacje", bo Angus nigdy nie będzie fabrykował dowodów czy zmuszał do fałszywych zeznań.

7. Charakter - Cierpliwy,aktywny,bezwzględny,bystry

8. Mult - Na pewno,nie zabraniam.

Edytowano przez Atlantis
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja idę na Ardę. 

 

Imię: Aaron

 

Nazwisko: Kirkland

 

Rasa: Człowiek

 

Płeć: Mężczyzna

 

Wygląd: Wysoki na około 197 cm, zielonooki blondyn. Jest leworęczny. 

 

a5nt.jpg

 

Charakter: wesoły, stosunkowo wyluzowany, całkiem miły, ma słabość do elfek. 

 

Historia: Urodził się w Edoras w Rohanie (po wydarzeniach z trylogii) jako drugi syn rzemieślnika. W młodości nie myślał o tym że zostanie poszukiwaczem przygód. W wieku około czternastu lat rozpoczął trening u pewnego wojownika. Zawsze miał talent do walki bronią białą, dzięki czemu bardzo szybko jego mistrz uznał że więcej go nie nauczy. W wieku około dziewiętnastu lat wyjechał ze swojego domu żeby poznać świat. Przez pierwszy rok podróży dotarł do Hobbitonu gdzie spotkał pewną elfkę przez którą zaczął interesować się elfią historią i architekturą. Mimo iż nie znał się z nią zbyt długo i tak zafascynowała go. Po wyjeździe z Hobbitonu chciał poznać Rivendell jednak nie dotarł tam z powodu śmierci ojca przez którą wrócił do domu. Po około pół roku ponownie wyjechał tym razem jednak udał się do Minas Tirith, nie spotkał tam niczego jak dla niego ciekawego. Wyjechał z miasta dość szybko, ponownie chciał udać się do Rivendell jednak tym razem od celu odciągnęła go grupa orków przez którą musiał uciekać.

Ekwipunek: długi miecz, zbroja (oprócz części widzianej na obrazku ma jeszcze metalowe okucia wokół butów sięgające do kolan.), trochę jedzenia, pieniędzy.

Cel: zwiedzenie świata, zobaczenie miast elfów. Znalezienie kobiety.

Czy wyrażasz zgodę na udział w Multisesji?: Tak. 

Tagi: adventure, violence, fantasy, shipping. 

Edytowano przez Ojciec Dyktator
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo iż mam niezbyt sprzyjajace warunki, to udało mi się wysłać KP.

 

ARDA

 

1. imię - Olo ''Łamignat'' Bonecrusher

2. Płeć - Mężczyzna

3. Wiek - 60 lat 

4. Rasa - Krasnolud

5. Wygląd - http://fc03.deviantart.net/fs8/i/2005/297/1/4/a_dwarf_by_mpbug.jpg

6.Charakter - Rubaszny, optymistyczny, awanturniczny, agresywny, honorowy, lojalny, otwarty na przyjaźnie nawet jeśli chodzi o elfy. Bardzo łakomy.

 

7. Historia - Krasnolud pochodzący z Żelaznych Wzgórz. Olo przez całe swoje życie pracował jako górnik w kopalnii żelaza, pod przywództwem Daina Żelaznej Stopy. 

Walczył w bitwie o Dale, zaś po pokonaniu Saurona osiadł w Ereborze. Jednak Czuł, że czegoś mu w życiu brakowało. Mimo 60 lat na karku, czuł się młody ciałem i duchem, postanowił więc wyruszyć w podróż po świecie, żyjąc jako najemnik ale wykonując takie zadania które nie uważał za ''przysługujące się Złemu''. W ciągu kilku lat zwiedził kawał Śródziemia, i usłyszał o pewnym ciekawym artefakcjie - o zaczarowanym kuflu zwanym Beonar, którego posiadać mógł zażyczyć sobie każdego alkoholu i napitku w dowolnych ilościach. Krasnoludzka natura tego opoja natychmiast uznała że to będzie jego cel - odnaleźć magiczny kufelek, wypić morze piwa i założyć gospodę w Ereborze.

 

8 Ekwipunek - zbroja jak na arcie, 100 złotych monet, bukłak z winem, trochę jedzenia i rzecz jasna jego broń - Krasnoludzki obosieczny topór bojowy o imieniu ''Wybebeszacz''.

9. Cel: Zwiedzić Śródziemie, dorobić się bogactwa, no i znaleść Beonara. 

10. Multi? Czemu nie, zgadzam się. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...