-
Zawartość
673 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Wygrane dni
16
Bertram Quist's Achievements

Koń (6/17)
633
Reputacja
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje Bertram Quist
-
- Pokaż poprzednie komentarze [1 więcej]
-
-
-
Baza w porządku, jednak realnie niewymagająca, kompozycja z lewej strony jak gdyby się urywa.
Kadrowanie gryzie. Potrzebne by było by ująć słownie 10-15 pikseli, lub rozszerzyć np. do panoramy, by to naprostować.
Właśnie, piksele ostrość kompozycji, ostre modele, ich bryłowatość, przy pierwszym pomogło by renderowanie w wyższej rozdzielczości i odpowiednie zmniejszanie drugie to realna część graficzna.
Jest sporo osób bawiących się w tego typu manipulacje graficzne. Ustawienie modeli, kadrowanie ew. światło to circa 10-20% czasu poświęconego na finalny efekt.Możesz sobie podejrzeć, jakich narzędzi ci potrzeba i jak je wykorzystać.
Ogółem zacznij od podstaw kadrowania (zdjęć) poradników multum, wystarczy spojrzeć.
Powodzeń, nie zraża się od razu, do wszystkiego trzeba dotrwać