Skocz do zawartości

Smite


niezwyciezony1

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Gra jest żałosna, tracisz czas na ściąganie. 100% zrzyna z LoLa pod względem skilli (najlepszy żart to Odyn, czyli bezczelne copy + paste Jarvana), , każdego boga danego typu buduje się identycznie, grafika, audio i mechanika walki niczym z gier sprzed dobrych 10 lat... Nawet menu jest obrzydliwe. Poza tym UI, w którym widać wszystko, tylko nie to, co jest potrzebne...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...

Hm, muszę uderzyć się w pierś. Ostatnio zagrałem znowu u znajomego i... Grafika poprawiła się niesamowicie. Chyba wywalili grafików odpowiedzialnych za pierwsze wersje bogów. Które były naprawdę odpychające. A teraz... Teraz faktycznie wyglądają jak bogowie, a nie karykatury. Co prawda dalej grafika jest trochę plastikowa, ale nie wygląda źle, chociaż kreskówkowa grafika LoLa na pewno dłużej zachowa świeżość. Menu też chyba zostało trochę wygładzone i nie straszy pikselami.

Dźwięk też wydaje się znacznie poprawiony.

Dalej pozostaje fakt, że część postaci to kopiuj/wklej z LoLa, ale gra się o niebo lepiej. Teraz można tą grę z czystym sumieniem polecić. Dla zmęczonych LoLem bardzo miła odmiana. Sam zacząłem grać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

A ja na przykład tę grę gorąco polecam.

 

Jako były, dość hardkorowy gracz LoL-a, muszę powiedzieć, Smite zupełnie odświeżyło i ulepszyło to, co w Lolu jest statyczne i po prostu nudne. Dajmy na to klasa Ad Carry. Nawet sobie teraz nie wyobrażam aby klikać prawym i patrzeć jak moja postać robi pew pew samonaprowadzającymi pociskami przez całą grę. W Smite autoatak to też skillshot, a co za tym idzie, można go próbować uniknąć. Widok trzeciej osoby otwiera nowe możliwości gankowania (ślepe punkty widoku, ataki zza pleców) i ogółem daje namiastkę FPS-owego grania.

Poza tym jest też genialny system komend głosowych - nie trzeba tracic czasu na pisanie informacji na czacie, nie trzeba ograniczac sie do pingowania.

Grafika od czasów bety zmieniła sie bardzo, teraz wszystko wygląda naprawdę ładnie. Tutoriale są porządne, w miarę aktualne.

 

Na szczęście dla graczy deweloperzy Smite nie osiągneli jeszcze elitaryzmu twórców League i dzięki temu słuchają głosu swoich graczy.

 

Z minusów, to można co najwyżej wymienić ubogi zakres przedmiotów, istnienie irytujaco imperatywnej mety (jak zreztą w lolu), oraz społeczność, która (znowu, podobnie jak w lolu, choć w minejszym stopniu) posiada dość spory zasób róznego rodzaju toksycznych person. Twórcy miewają też dosyć często problemy z balansowaniem postaci, na szczęście (dzięki stałemu kontaktowi z graczami) takie niedogodności są szybko naprawiane.

Edytowano przez Nicz
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
×
×
  • Utwórz nowe...