Violet Star Napisano Kwiecień 9, 2013 Share Napisano Kwiecień 9, 2013 (edytowany) Możliwe, że taki wątek już się pojawił, jakoby nie znalazłam go tutaj i pomyślałam, że nie zaszkodzi jak go dodam. Humanizacjami zajmuję się już od jakiegoś czasu, ale nie lubię ich nikomu pokazywać. Moim zdaniem jestem jeszcze amatorką. Humanizacje Fluttershy zawsze szły mi najlepiej, ale to nic w porównaniu z innymi pracami jakie oglądałam. Tutaj macie jedną z nich. Jeżeli jakaś humanizacja wpadła wam w oko to dawajcie ją tu! Ja jako człowiek interesujący się humanizacjami lubię sobie pooglądać Więc śmiało oceniajcie, dodawajcie bawcie się! Edytowano Czerwiec 2, 2013 przez Telewizor Zangetsu Link do komentarza
Ryś Raindrops Napisano Kwiecień 9, 2013 Share Napisano Kwiecień 9, 2013 Bardzo ładne humanizajce: To są chyba moje ulubione C: Link do komentarza
Daktyl Napisano Kwiecień 9, 2013 Share Napisano Kwiecień 9, 2013 Moja ulubiona humanizacja Fluttershy to : Jest również kilka innych,lecz podchodzą one pod clopy,więc nie będe ich tutaj zamieszczał Link do komentarza
Violet Star Napisano Kwiecień 10, 2013 Autor Share Napisano Kwiecień 10, 2013 Jeśli starczy mi czasu może narysuję jakąś nową humanizację i ją tutaj dodam? Ale ostrzegam! Jeszcze nie opanowałam dobrze rysowania humanizacji. Link do komentarza
Swiftone Napisano Kwiecień 10, 2013 Share Napisano Kwiecień 10, 2013 Humanizacje Fluttershy zazwyczaj wychodzą najlepiej. Link do komentarza
Ryś Raindrops Napisano Kwiecień 10, 2013 Share Napisano Kwiecień 10, 2013 Znalazłam jeszcze inne godne polecenia C: Moim zdaniem są śliczne ;_; Przecudna :* Te włosy *______* Śłit! <3 This is awesome! <<<<<<33333 Tutaj chyba nie muszę wyjaśniać dlaczego mi się podoba ;_; Śłit x2 ;* Link do komentarza