Eivel Napisano Wrzesień 9, 2013 Share Napisano Wrzesień 9, 2013 (edytowany) Eeee nie wiem dla czego ale wydaje mi się że problemem mogą być moby na głównej mapie. W sumie to bez mobów było by nudno , no co, przecież każdy kocha jak właśnie creeper zaczaił się przed wyjściem z domku . Fajnie by wyglądało takie wielkie pole siłowe jak te MFFS z UE w ogół zamku i terenów do budowania. Ale w miejscu gdzie nie było by mobów to nie powinno być też surowców. I jak chcecie żeby ludzie budowali domki podobne do tych z CrystalEmpire to musicie dostarczyć tanich surowców. ( Wiem tamte domki były kanciaste i tego nie da się uzyskać z bloków, ale i tak będzie lepiej niż coś drewnianego ). Co do RedLogica jak wrócę z pracy to spróbuję jakoś to wyjasnić. MFFS ma aż taki zasięg? To będzie można przemyśleć. Co do domków, to nie oczekujemy budowania na wzór Crystal Empire. Gracze mają pełną dowolność w budowie. Zaczniemy się martwić, jak powstanie za dużo lepianek z dirta. Moby na głównej mapie zostaną. Jak wspomniałeś, dają dodatkowy dreszczyk emocji i z tym się zgadzam. Swoją drogą, dodałem cię na Skype. Jak masz pewne doświadczenie z Universal Electricity, to chętnie bym o tym porozmawiał. Edytowano Wrzesień 9, 2013 przez Eivel Link do komentarza
Arpegius Napisano Wrzesień 9, 2013 Share Napisano Wrzesień 9, 2013 (edytowany) MFFS ma aż taki zasięg? To będzie można przemyśleć. Nie wiem, nie sprawdzałem jaki ma zasięg ;-D kompletnie nie miałem do czynienia z tym modem, w końcu gram w MC od dwóch tygodni? Z tego filmiku wygląda że maksymalny zasięg to zapakowanie 5*64(jeden slot wolny dla funkcji) + 4*64(kierunki) modułów rozmiaru czyli sfera o rozmiarze 576 ale pewnie by wymagało to przeniesienia tego modułu. Tutaj jakieś ustawienie w którym widnieje wartość 200 więc na pewno sporo. Ciekawe czy dało by się zrobić obracające się serce ;-D włączając i wyłączając poszczególne klatki obrotu przy użyciu stabilizatora pola. Tak czy inaczej sposób w jaki to musi być zrobione pewnie obciążyło by sporo serwer, bo przy np 100 musi sprawdzać ~126000 bloków dla pola siłowego. Edit: Przetestowałem to na Modpaku AMPZ z FTB i wygląda że niestety nie da się zrobić Owala a każdy ze staków kierunkowych może powiększać promień sfery o 64, w praktyce 4 staki ( czyli objętość ponad 70M bloków ) wywiesiły mi Minecrafta (dałem mu tylko 1Gb pamięci). Pole bardzo wolno się pojawia i nawet 6 staków przyśpieszacza nie chciały tego zmienić. Przy jednym staku pobiera raptem 10kMJ/t. W każdym bądź razie efekt fajny. Moby na głównej mapie zostaną. Jak wspomniałeś, dają dodatkowy dreszczyk emocji i z tym się zgadzam. Wczoraj Ender mi się w domku zespawał i mnie ukarał jak nabijałem esencje przetapiając “Refined iron” Co do domków, to nie oczekujemy budowania na wzór Crystal Empire. Gracze mają pełną dowolność w budowie. Zaczniemy się martwić, jak powstanie za dużo lepianek z dirta. Ale fajniej by było mniec całe Crystal Empire nie? Zawsze można budować poza obszarem CE. Jesteś pewien co do współpracy RedLogica i Computercrafta? To by mocno zmieniało nam plany. W nowej paczce modów planowaliśmy podmienić RedPowera właśnie na RedLogica. Tak teraz doczytałem że CC nie obsługuje i nie będzie obsługiwał RedLogica, za to każdy wskazuje na RedNet z Minefactory Reloaded. Na upartego da się sterować szeregowo jedną linią i zrobić na końcu sprzętowy dekoder przy użyciu CleanRoomu Na stronie o RedLogic widnieje napis komputery w rzeczach niezaczętych. Ciekawe co autor miał na myśli. Czy chodzi o CC czy o coś innego. EDIT: Tutaj jest plugin który zawiera blok komunikujący się poprzez peripherial API z kablami z RedLogica. Edytowano Wrzesień 10, 2013 przez Arpegius Link do komentarza
Beton Napisano Październik 10, 2013 Autor Share Napisano Październik 10, 2013 Cześć, mam dla Was kilka informacji odnośnie DerpCrafta. Po pierwsze mamy już gotową paczkę modów oraz skiniarkę pod wersję 1.5.2. Niedługo opublikujemy pełną listę modów wchodzących w skład naszej paczki. Po drugie, spodziewajcie się DerpCrafta w zupełnie nowej odsłonie! Wszystkie eventy jak i sam serwer planujemy oprzeć o fabułę. Dzięki temu każdy będzie mógł przeżyć niezwykłą przygodę i wspólnie z innymi graczami odkrywać tajemnice oraz rozwiązywać zagadki. Więcej szczegółów wkrótce. W najbliższych dniach serwer będzie zamknięty dla graczy z powodu trwających na nim prac. Pozdrawiamy. Link do komentarza
asie Napisano Listopad 1, 2013 Share Napisano Listopad 1, 2013 Btw, pomagam trochę przy DerpCrafcie - więc jeśli szukacie zastępcy Fluttercrafta, to z chęcią odeślę was tu, mimo że klimat serwera będzie trochę inny. Ja chciałbym zrobić nowy serwer, ale nie ma to już sensu... fandom spada jakościowo, wielu starym graczom już się nie chce, a młodych brak... ponadto znowu upadnie po tygodniu pewnie... Link do komentarza
Arpegius Napisano Listopad 1, 2013 Share Napisano Listopad 1, 2013 (edytowany) O fajnie że coś się dzieje, jak coś to mogę pomóc. Jeszcze dwa dni wolnego ;-] Ewentualnie złożyć się na serwer taki aby nie derpił. Ja chciałbym zrobić nowy serwer, ale nie ma to już sensu... fandom spada jakościowo, wielu starym graczom już się nie chce, a młodych brak... ponadto znowu upadnie po tygodniu pewnie... Oj tam, Minecraft jest generalnie nudny, a szczególnie na creativie albo cheatując przez NEI. Ostatnio gram w trybie Hardcore na FTB Unhinged, niestety z początku miał być speed run ale to troszę za trudne Właśnie ostatnio Chemikowi i Olafowi wcisnąłem, ciekawe czy się zainteresowali ;-P Edytowano Listopad 1, 2013 przez Arpegius Link do komentarza
Beton Napisano Listopad 3, 2013 Autor Share Napisano Listopad 3, 2013 (edytowany) Otwieramy dziś 24-godzinne beta-testy naszej paczki modów. Przede wszystkim chcemy się skupić na błędzie, który powoduje wyrzucanie niektórych osób z serwera. Mamy nadzieję, że z Waszą pomocą uda nam się znaleźć jakieś zależności i naprawić ten błąd. Zapraszamy wszystkich graczy chętnych do pomocy przy testowaniu. Wszystkie błędy i problemy zgłaszajcie do mnie na GG lub PW. Edytowano Listopad 5, 2013 przez Beton Link do komentarza
eDastir Napisano Listopad 4, 2013 Share Napisano Listopad 4, 2013 Hej Beton mam złe wieści... wywala! Link do komentarza
Arpegius Napisano Listopad 4, 2013 Share Napisano Listopad 4, 2013 Hej Beton mam złe wieści... wywala! Może to jednak problem z twoim systemem, wersją javy czy bóg wie czym? Link do komentarza
Beton Napisano Listopad 5, 2013 Autor Share Napisano Listopad 5, 2013 Hej Beton mam złe wieści... wywala! Myślę, że problem leży jednak po stronie Twojego komputera. Możliwe, że problemem jest słabe połączenie internetowe. Jak będziesz wieczorem to spróbujemy coś z tym zrobić. Link do komentarza
eDastir Napisano Listopad 5, 2013 Share Napisano Listopad 5, 2013 Dobra dzisiaj wieczorem będe na IRC. Link do komentarza
Arpegius Napisano Listopad 15, 2013 Share Napisano Listopad 15, 2013 Coś się w ogóle dzieje czy jak zwykle nikt nie ma chęci i czasu? Jakieś problemy? Serwer jest niestabilny? Próbowałem grać na singlu. Poza tym czy ktoś też ma takie problemy z niskimi FPS? Niewiem czy to wina Optifinina czy wersji 1.6.2. Link do komentarza
asie Napisano Listopad 15, 2013 Share Napisano Listopad 15, 2013 Beton/Eivel gdzies znikneli. Ewentualnie ja przejme paleczke. Link do komentarza
Beton Napisano Listopad 16, 2013 Autor Share Napisano Listopad 16, 2013 Od dwóch tygodni prace niemal stały w miejscu, z powodu problemów z hostingiem, na który były przeprowadzane ataki DDoS. Gdy uporano się z DDoS'ami, pozostały problemy z dostępem do panelu administracyjnego. Z powodu tych problemów z pracami nad serwerem ruszyliśmy dopiero wczoraj, chociaż niewielkie problemy z panelem administracyjnym nadal pozostają, co opóźnia nasze prace. Mody (nareszcie) nie wyrzucają błędów, więc możemy w pełni zająć się mapą. Podczas gdy były problemy z hostingiem pracowaliśmy nad wyeksportowaniem wieży, udało się podmienić ID bloków na podobne z nowej paczki modów. Została jej odbudowa i dodanie do mapy miejsc, o które chcemy oprzeć początek linii fabularnej. Jeżeli chodzi o małą ilość FPS, to myślę, że to problem sterowników, ja również mam Ubuntu i nie odnotowuję takiego problemu. PS. Na zachętę, jako dowód że coś się dzieje załączamy przeniesione szczątki wieży Pozdrawiamy, Administracja DerpCrafta Link do komentarza
eDastir Napisano Listopad 16, 2013 Share Napisano Listopad 16, 2013 Ja dodam że jeśli chodzi o małą ilość fps to raczej na serwerze nie będzie z tym problemów, bo ja mimo iż mam trochę słabego kompa to miałem 50 fps na domyślnych ustawieniach, a jak się jeszcze poszpera w opcjach chodzi nawet i na 100 fps Link do komentarza
Arpegius Napisano Listopad 16, 2013 Share Napisano Listopad 16, 2013 (edytowany) Ja dodam że jeśli chodzi o małą ilość fps to raczej na serwerze nie będzie z tym problemów, bo ja mimo iż mam trochę słabego kompa to miałem 50 fps na domyślnych ustawieniach, a jak się jeszcze poszpera w opcjach chodzi nawet i na 100 fps Ja mam ledwo co 20 fpsów, da się grać, ale na poprzedniej wersji mam ponad 300fpsów ;-D Tak AMD i jej sterowniki do APU pod linuxem. Aha odnośnie ComputerCrafta i OpenPeripherial to macie wersję z bugiem i nie da się odczytać informacji o płynie w zbiorniku, zamiast tablicy obiektów funkcja getTankInfo zwraca tablicę stringów ;-[ Widziałem że na GitHubie mają już na to poprawkę. Edytowano Listopad 16, 2013 przez Arpegius Link do komentarza
Nightmare Napisano Listopad 24, 2013 Share Napisano Listopad 24, 2013 <kop*kop> Czy temat i serwer jeszcze żyją? Link do komentarza
Beton Napisano Listopad 24, 2013 Autor Share Napisano Listopad 24, 2013 Serwer jak najbardziej żyje. Z pomocą Asiekierki skończyliśmy portować go na wersję 1.6.4, skąd będzie łatwiej o przyszły update do 1.7. Liczymy też, że rozwiąże to problem z nieładowaniem niektórych chunków, co mogło mieć związek z wyrzucaniem ludzi z serwera. Niestety testy i budowa mapy zostały opóźnione przez kolejne problemy z hostingiem. Aha odnośnie ComputerCrafta i OpenPeripherial to macie wersję z bugiem i nie da się odczytać informacji o płynie w zbiorniku, zamiast tablicy obiektów funkcja getTankInfo zwraca tablicę stringów ;-[ Widziałem że na GitHubie mają już na to poprawkę. Wraz z aktualizacją do wersji 1.6.4 wszystkie mody zostały zaktualizowane do najnowszych wersji, myślę że teraz nie powinno być problemów z ComputerCraftem i OpenPeripherals. Link do komentarza
Nightmare Napisano Listopad 25, 2013 Share Napisano Listopad 25, 2013 Czyli jest nowa paczka? I jeszcze, czy ten launcher łączy się jakoś z kontem Minecraft? (sorry, pierwszy raz w temacie, takie spojrzonko na serwer ^^ ) Link do komentarza
Beton Napisano Listopad 25, 2013 Autor Share Napisano Listopad 25, 2013 Czyli jest nowa paczka? I jeszcze, czy ten launcher łączy się jakoś z kontem Minecraft? (sorry, pierwszy raz w temacie, takie spojrzonko na serwer ^^ ) Tak, jest nowa paczka modów. Obecnie pracujemy nad wieżą oraz dodaniem do mapy lokacji, o które chcemy oprzeć linię fabularną. Launcher z pierwszego posta jest już nieaktualny (domyślam się, że o niego pytasz). Obecnie będziemy korzystali z Asielaunchera, który nie będzie łączył się z kontem Minecraft. PS. Problemy z hostingiem zostały już rozwiązane, teraz możemy w pełni zabrać się za budowę. Link do komentarza
Nightmare Napisano Listopad 25, 2013 Share Napisano Listopad 25, 2013 Acha... Kolejne dwa pytanka, sorki, ale lubię dowiadywać się wszystkiego. Gdzie można pobrać Asielauncher? Jak wtedy zmienić sobie skina? (nie chcę być Steve'm) Link do komentarza
Beton Napisano Listopad 25, 2013 Autor Share Napisano Listopad 25, 2013 Link do pobrania launchera będzie dostępny wraz z otwarciem serwera. Żeby mieć inny skin wystarczy, że napiszesz jaką postacią chcesz grać. Jeżeli to OC to musisz wysłać link do skina, ponieważ mamy tylko skiny postaci z serialu. Możesz pytać do woli, od tego jest ten temat. Link do komentarza
Nightmare Napisano Listopad 25, 2013 Share Napisano Listopad 25, 2013 Spk, to uwaga, idzie lawina Czyli serwer jest zamknięty? Jak tam idą prace? Jakie będą mody? (Czy będzie UsefulFood lub TuxWeapons?) Link do komentarza
Beton Napisano Listopad 25, 2013 Autor Share Napisano Listopad 25, 2013 Tak, serwer jest zamknięty do czasu zakończenia prac. Jak pisałem w poprzednich postach, obecnie pracujemy nad mapą. Modów o które pytasz nie będzie, pełną listę modów opublikujemy jutro. Link do komentarza
Nightmare Napisano Listopad 25, 2013 Share Napisano Listopad 25, 2013 Z mapą powodzenia, z modami szkoda, dają dużo jedzenia (wreszcie coś można zrobić z jajkiem!) i nowe, boskie enchanty (np. trucizna, life steal...) i masę nowych broni. Obecnie, obie moje paczki zawierają oba te mody. Taaa, reklama Link do komentarza
Arpegius Napisano Grudzień 23, 2013 Share Napisano Grudzień 23, 2013 Jak tam, już miesiąc minął a się nic nie dzieje? Znaczy olaliście sprawę? Teraz tyle wolnego niektórzy mają (nie studenciaki bo te to do sesji się uczą). Link do komentarza
Recommended Posts