Jump to content

Team Fortress 2

Zaraza
 Share

Recommended Posts

Ja także pogrywam w TF2. Gram to od około pół roku z przerwami. Najczęściej inżynier i żołnierz i w razie potrzeby innymi klasami. Dołączyłem do grupy ww więc jakby coś to tam się kontaktować z chęcią pogram ze znajomym z forum :P

Ja gram w Team Fortress 2 od października 2011 i mimo ostatniej przerwy (Call of Duty: Modern Warfare 3 mnie porwało) to nadal całkiem nieźle gram. Kiedyś z dwoma kolegami dominowaliśmy na serverze ,,Mordownia", na którym z chęcią z wami pogram. Piszcie na gg: 7454941 (tylko się przedstawcie ;D)

O to lista chętnych:

Zaraza

Goatse

BlackHayate

TrazPL

sebko9

Chief

Zdula27

White

Każdy będzie miał osobną klasę i będzie dobry team. Szukamy tylko jakiegoś serwa i już ;D

Że w stylu highlander? OK, ja się piszę na coś takiego :)

Ja grałem kiedys dosc często, nawet wyrobiłem sobie "skilla" -pr0 gam3r i te sprawy ^^ (tak skromny to moje drugie imie). Niestety nie gralem juz ponad pol roku w TFa wiec jeśli byłaby jakas rozgrywka między bronies chętnie wezmę udzial :)

Z tym każdy będzie miał osobną klasę może nie wypalić, bo na niektórych mapkach cześć klas jest bezużyteczna. I dużo osób gra ćwiczy grę tylko kilkoma klasami. Ale spokojnie można by się zorganizować na jakimś pustym serwerze na meczyk zapoznawczy 5 vs 5

Z tym każdy będzie miał osobną klasę może nie wypalić, bo na niektórych mapkach cześć klas jest bezużyteczna. I dużo osób gra ćwiczy grę tylko kilkoma klasami. Ale spokojnie można by się zorganizować na jakimś pustym serwerze na meczyk zapoznawczy 5 vs 5

Pooglądaj sobie trochę meczów highlandera w TF2 to zobaczysz, że wcale nie jest tak, że część klas jest bezużyteczna ;) Trzeba tylko dobry teamwork.