Nightmare Napisano Marzec 11, 2014 Share Napisano Marzec 11, 2014 Wersja druga zapisów do Najtmyra W pierwszych zapisach pełno było "Spodziewaj się sesji" i potem tych sesyjek nie było. Dlaczego? Po prostu nie chciało-mi-się/nie-czułam-tego-czegoś. Tutaj postaram się tego nie robić. Do tego podawałam światy, które miały po prostu przyciągnąć graczy, a które w ogóle mi się nie podobały. Miałam w dziale kilka super sesji, ale zwykle kończyły się po jakimś czasie, bo się nudziły, jeśli nie graczom, to mi. Więc teraz przedstawiam tu tylko świat Różny, czyli własny gracza i ewentualnie jakieś swoje, które czuję, że poprowadzę. Różny 1. Świat: (ogólny zarys) 2. Imię: 3. Rasa: 4. Wiek: 5. Płeć: 6. Wygląd: 7. Charakter: 8. Historia: 9. Cel: Ewentualne: 10. Cutie Mark: 11. Broń: 12. Pojazd: 13. Zdolność specjalna: 14. Zwierzak: Amnesia Mroczny świat zagadek, w którym bohater stara się uciec przed goniącym go Cieniem. 1. Świat: (ogólny zarys) 2. Imię: 3. Wiek: 4. Płeć: 5. Historia: (ogólnie, bo szczegóły ja wymyślam ) Wymiar Nightirius Świat autorstwa mego, w którym dominują trzy bóstwa: Lukiarno, Pazurcia i PPokemona. Historia Wymiaru: Era 1 Najpierw był dziki świat, przez nikogo nie zbadany. Życie tam było udręką, zwierzęta zabijały siebie nawzajem. Dopóki nie znalazły się te trzy odmienne stworzenia. Różowy kot, fioletowy nietoperz i granatowy wilk. Posiadały one wyższą inteligencję niż reszta zamieszkujących tę ziemię stworzeń. Razem skupiły się wokół Wielkiego Drzewa, które górowało nad krainą. Work in Progress Mapa: Work in progress 1. Imię: 2. Ród: 3. Rasa: - Khajiit - (przeciętna długość życia 60 lat) kot-człowiek o posturze człowieka i zdolności mowy. Charakteryzuje się widzeniem w ciemnościach, ostrymi pazurami i cichym chodzie. (Więcej o wyglądzie na Skyrim Wiki/ Rasy/ Khajiit) - Człowiek - (przeciętna długość życia 40 lat) ludzie w Nightiriusie są rzadcy, ale nie tak bardzo, jak smoki. Charakteryzują się szybkim uczeniem walki bronią dwuręczną, są też niezłymi kowalami i zręcznymi rękami, dzięki czemu potrafią pisać, w przeciwieństwie do 50% społeczeństwa Nightirius (biedni analfabeci ;_; ). - Ratian - (przeciętna długość życia 70 lat) (w pełni wymyślony przeze mnie) człowiek-szczur o długim ogonie porośniętym sierścią różnego koloru. Zazwyczaj członkowie tego samego rodu mają taki sam kolor sierści. Charakteryzuje go wysoka retoryka i umiejętność walki bronią jednoręczną. Zazwyczaj są też niezłymi złodziejami. - Wilkołak - (przeciętna długość życia 30 lat) człowiek-wilk o posturze człowieka i zdolności mowy. Charakteryzuje się ostrymi pazurami, wrażliwością na srebro, strachem przed wodą i wysoką siłą. - Elfy - (przeciętna długość życia 60 lat) podobni do ludzi, ale o zielonej skórze i spiczastych uszach. Tak, jak ludzie, potrafią pisać. Zazwyczaj są dobrymi łucznikami, szybko uczą się zaklęć Natury. - Ferius - (przeciętna długość życia 100 lat) (w pełni wymyślony przeze mnie) z początku uważany za zwierzę, ptak o szponach smoka. Dopiero w połowie 6 Ery okazało się, że potrafią one mówić. Do dziś chowają lekką urazę do reszty ras za wybijanie ich w przeszłości. Charakteryzuje się zdolnością lotu, chodzenia w płomieniach, samozapłonu, nie otrzymuje obrażeń przy kontakcie z ogniem, ale otrzymuje wysokie obrażenia przy kontakcie z wodą i lodem oraz z zaklęciami tych żywiołów. Posiadają ostre, smocze szpony i zazwyczaj szybko uczą się zaklęć Ognia. - Mudra - (przeciętna długość życia 20 lat) (w pełni wymyślony przeze mnie) jaszczurka-człowiek z błonami między palcami oraz pyskami krokodyli. Potrafi oddychać pod wodą i szybko pływać. Są z nich dobrzy rybacy, szybko uczą się zaklęć Wody. - Katring - (przeciętna długość życia 70 lat) (w pełni wymyślony przeze mnie) kot o zdolnościach mowy, jego ogon przypomina ogon krokodyla. Jego nogi są smocze, zwykle w połowie sierść przechodzi w łuski. Charakteryzują się ostrymi, smoczymi szponami, cichym chodem i strachem przed wodą. Po kilku treningach mogą nauczyć się biegać naprawdę szybko. Dosyć nieźle handlują. - Gero - (przecięta długość życia 30 lat) (w pełni wymyślony przeze mnie) człowiek-pies o uszach przypominających skrzydła nietoperza i kłach tygrysa szablastozębnego. Posiada zdolność mowy. Zazwyczaj są dobrymi myśliwymi, mają dobry węch. Potrafią nauczyć się zaklęć Woli. - Batiria - (przeciętna długość życia 60 lat) (w pełni wymyślony przeze mnie) człowiek-nietoperz. Gdy nietoperze na końcach skrzydeł mają pojedyncze pazury, Batrie mają tam łapy. Mogą poruszać się równie dobrze na dwóch łapach i na czterech. Charakteryzują się zdolnością lotu, nie odnoszą obrażeń od elektryczności, szybko uczą się zaklęć Pioruna. Wykorzystują zdolność echolokacji do rozeznawania się w ciemnościach. 4. Wiek: (nastolatek, młody dorosły, dorosły) 5. Płeć: 6. Wygląd: (kolor sierści/włosów/piór/łusek i ewentualnie ubrania, w wypadku Feriusów obrączki na nogi) 7. Charakter: 8. Zawód: 9. Zdolność specjalna: (opcjonalnie) 10. Główne bóstwo: W całym Nightirius czci się trzy bóstwa: Lukiarno - zazwyczaj przedstawiany jako granatowy wilk z czerwonymi oczami. Jest symbolem wojny, zwycięstwa, walki, lojalności i odwagi. Modląc się przy jego pomniku można otrzymać premię do walki. Jego oblicze zazwyczaj wisi w koszarach, noszą je również strażnicy. Litera L jest często wyryta na broniach. Mieszkańcy Nightirius wierzą, że to może przyniesie im szczęście w bitwach. Pazurcia - zazwyczaj przedstawiana jako różowy kotek o błękitnych oczach. Jest symbolem hojności, dobroci, litości i wybaczania. Modląc się przy jej pomniku można otrzymać premię do życia. Jej wizerunek zazwyczaj znajduje się w sklepach zielarskich. Ma przynieść lepszy elekt ich miksturom. W jej świątyniach przyjmuje się chorych i rannych, a także biednych i bezdomnych. Nie skąpi się im leków, jedzenia i ubrań. Jeśli zaśpiewa się jej pieśń w lesie, dzikie zwierzęta nie będą atakować śpiewającego, ale za to on nie może ich atakować. PPokemona - zazwyczaj przedstawiana jako fioletowy nietoperz o zielonej grzywce z limetkowym paskiem. Jest symbolem marzeń, uporu w dążeniu do celu, pisarstwa, humoru, a także (choć nie mówi się tego publicznie) złodziei. Modląc się przy jej pomniku można otrzymać premię do szybkiej nauki. Amulety przedstawiające głowę nietoperza mają zapewnić pisarzom inspirację, a marzycielom szczęście w spełnieniu marzeń. W całym wymiarze czci się wszystkie bóstwa, ale w niektórych miastach faworyzuje się niektóre. Więc nie można się dziwić, że w jakimś mieście posąg np. Lukiarna jest bardziej eksponowany i czczony niż np. Pazurcii. Ich posągi są zazwyczaj blisko świątyń, dzień i noc czuwają przy nich kapłani. Ponoć zdarzały się objawienia Lukiarna, Pazurcii i PPokemony, ale niewielu osobom dane było zobaczyć bóstwa na własne oczy. Niektórzy mawiają, że potrafią przyjąć formę każdego zwierzęcia, ale nie jest to pewne. 11. Miasto Startowe: Warington - Miasto, w którym powstaje najlepsza broń i zbroje, bardziej czci się tam Lukiarna. Generosa - Miasto, z którego pochodzą najznamienitsze mikstury leczące, najwięcej wydobywa się tam drogocennych kamieni oraz wykonuje się tam przepiękną biżuterię. Bardziej czci się tam Pazurcię. Dreamerit - Miasto, w którym żyje lub żyło wielu najznamienitszych pisarzy, bardów i malarzy. Jeśli ktoś chce się czegoś nauczyć, to jest dla niego idealne miejsce. Najbardziej czci się tam PPokemonę. Nightiria - Najsławniejsze miasto, tak jakby stolica wymiaru. Pośrodku stoi ogromna rzeźba wszystkich trzech bóstw. Spotykają się tam kapłani ich wszystkich, mieszka tam również najwięcej mieszkańców. Otaczają je piękne lasy i pola. Jest też wiele mniejszych miasteczek, ale nie będę ich wymieniać. Jeśli ktoś chciałby mieszkać np. w miasteczku, na farmie lub na odludziu, to proszę bardzo 12. Historia: (na razie ogólna, gdzie się postać urodziła, czy miała kogoś ważnego, jeśli tak to imię, itp...) 13. Ekwipunek: 14. Tagi: (przykład imienia i rodu Batirii: Electro Burzowa-Chmura. Napisałam, by nie było pomyłek w nazwach ) To tyle na razie, historię i mapę Nightiriusa dodam potem. Zapraszam do zapisywania się i oceny tego wymiaru ^^ ~Nightmare aka PPokemona Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mephisto The Undying Napisano Marzec 13, 2014 Share Napisano Marzec 13, 2014 (edytowany) To ja idę do ,,Nightirius'' 1. Imię: Danate 2. Ród: Amarth 3. Rasa: Człowiek. Z północy dokładniej. 4. Wiek: młody dorosły. Około 25 lat. 5. Płeć: mężczyzna. 6. Wygląd: 7. Charakter: miły, wesoły, czasami poważny, sarkastyczny. 8. Zawód: łowca głów. 9. Specjalna zdolność: zwinność oraz walka dwoma mieczami. 10. Bóstwo: nie wyznaje żadnego. 11. Mieszka pośrodku lasu u podnóża góry. 12. Historia: Urodził się w miejscu gdzie lepiej dbać o własny kark bo za najmniejsze przewinienie można było zostać ściętym. W wieku około 17 wyruszył na poszukiwanie szczęścia. Zajmował się głównie łapaniem przestępców na zlecenie oraz najemnictwem. Jego życie było raczej ciężkie. Nigdy nie miał zbyt wielu przyjaciół bo wiedział że nawet oni mogą go zdradzić. Wiele razy próbowano go pojmać, bez skutku. 13. Ekwipunek: dwa miecze, sztylet, lekka kolczuga. 14. Tagi: Violence, fantasy. Może być? Umm jakie tagi konkretniej? Edytowano Marzec 16, 2014 przez Ojciec Dyktator Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nightmare Napisano Marzec 14, 2014 Autor Share Napisano Marzec 14, 2014 Jeszcze bym tagi poprosiła ^^ No i ekwipunek też by się przydał. I przynajmniej jakaś ogólna historia (wiesz, gdzie się urodził, czy podróżował, czy miał kogoś ważnego w życiu...) Wiem, muszę KP uzupełnić. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ares Prime Napisano Marzec 14, 2014 Share Napisano Marzec 14, 2014 (edytowany) Zatem zgłoszę się i Ja. Świat: Equestria Fantasy - czyli serialowa Equestria, ze zwiększoną ilością mocy i magii. 2. Imię:Sea Charger 3. Rasa:Urodził się jako kuc ziemski, ale obecnie jest tzw ‘’hippocapusem’’ czyli sea-pony. 4. Wiek: biologicznie ok 30. 5. Płeć: Ogier 6. Wygląd: Od głowy do połowy ciała, ma formę ziemskiego kuca i sierść, zaś od pasa w dół rybio-gadzi ogon na którym porusza się częściowo pełznąć, częściowo chodząc. Jego sierść jest srebrzysto niebieska, podobnie jak grzywa. Oczy są wściekle żółte. Jego CM jest trójząb. 7. Charakter:Chłodny, egoistyczny i niemiły. Tak najłatwiej go opisać. Nic dla niego się nieliczy prócz pogoni za celem. Nie zna litości dla wrogów, potrafi zabić bez wahania. Miewa jednak często przebłyski dobrego serca, i pogody ducha. Ma gdzieś to że inni wytykają go palcami, albo się go boją ze względu na jego wygląd. Jak on to mówi – lepiej wzbudzać strach, niż śmiech na Sali. 8. Historia: Ok. 100 lat temu, Sea Charger był jednym ze strażników w specjalnym więzieniu dla najniebezpieczniejszych kryminalistów w Equestrii. Więzienie to mieściło się nad zatoką nad morzem i było silnie strzeżonym obiektem , nosiło nazwę Otchłani. SC lubił swoją robotę, bo wierzył że jego przeznaczeniem było pilnować tych szumowin zagrażających porządnym obywatelom Equestrii. I wszytsko było okej. Aż do czasu gdy do więzienia przetransportowano groźną i tajemniczą istotę o nazwie Prototyp X. To był potwó. Bardzo groźny potwór. Pewnego dnia zdołał wydostać się ze swojej celi, i rozpoczą masakrę zarówno strażników, jak i współwięźniów. SC był jednym z niewielu którym udało się wtedy przeżyć, i wkrótce po tym ruszył z pozostałą grupą ocalałych za Prototypem w celu zabicia bestii. Wytropili wreszcie monstrum na dalekiej północy, gdzie ponownie się z nim starli. W zaciekłej batalii przeżył tylko ranny SC i potwór. W chwili gdy strażnik miał już zabić potwora lód pod nimi się załamał i obaj wpadli do wody, spadając na dno magicznego leja który przemienił kuca ziemnego w hybrydę dwóch organizmów – Hippocampusa, kuca morskiego. Potem jednak przygniotły ich tony lodu i obaj zostali zamrożenie w wielkiej bryle lodu. Sto lat później… SC ocknąłe się na jednej z plaż Equestrii, mało co pamiętając ze swojego dawnego życia. Pamiętał jednak straszliwą rzeź jaką dokonał Prototyp X, jego walkę z nim i swoją przemianę. Jakiś czas zajęło mu przyzwyczajenie się i poznanie swojej nowej formy, a potem ruszył na polowanie. Miał cel – zabić Prototyp X za wszelką cenę! Nie mógł pozwolić aby ta bestia chodziła dłużej po ziemi. Czuł że on też przeżył, wiedział to doskonale. Wiedział też co dziwne… gdzie się kierował. Potrafił go wyczuć i wytropić coś słabo. Tak rozpoczęło się to polowanie. A teraz… ślady Prototypa X wiodą do Canterlotu 9. Cel: Zabić Prototyp X. Za każdą cenę. 10. Cutie Mark: Złoty trójząb 11. Broń: Na jego uzbrojenie składa się bojowy trójząb, oraz dość specyficzna zbroja – nie jest bowiem wykonana z metalu czy skóry, ale z symbiotycznego koralu – ma tą właściwość że pobiera substancje odżywcze z organizmu SC i tym samym potrafi zwiększać swoją gęstość i twardość. Kiedy SC nie odżywia się regularnie, jego zbroja traci na wytrzymałości. Zbroja ta przypomina opancerzenie gwardzistów Canterlotu, tyle że zrobiona jest z czarno-srebrnergo koralu. 12. Pojazd: brak 13. Zdolność specjalna: Jako seapony posiada zdolność oddychania pod wodą. Jest znakomitym pływakiem, a dzięki wieloletniej służbie strażniczej potrafi świetnie walczyć. Potrafi też znakomicie tropić zarówno na lądzie jak i pod wodą. Może żyć na lądzie maksymalnie do 5 dni bez żadnych szkód, potem zaczyna gwałtownie słabnąć, bo jemu woda jest niezbędna do przeżycia. Jako częściowo morskie stworzenie, może odżywiać się rybami. Edytowano Marzec 14, 2014 przez Ares Prime Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nightmare Napisano Marzec 14, 2014 Autor Share Napisano Marzec 14, 2014 Nie bez powodu jest na górze słowo "Świat:"... Mógłbyś nazwać? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ares Prime Napisano Marzec 14, 2014 Share Napisano Marzec 14, 2014 Zedytowałem co trzeba. Kiedy sesja może wystartować? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nightmare Napisano Marzec 14, 2014 Autor Share Napisano Marzec 14, 2014 Pomyślę. Jak pisałam, w tych zapisach nie będę rzucać słów na wiatr. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nightmare Napisano Marzec 16, 2014 Autor Share Napisano Marzec 16, 2014 Dopiero zauważyłam, że Dyktator zedytował xI Tagi to takie, jakie się w ficach daje, czyli np. Violence, Dark, Grimdark (+18), Clop (+18), crossover, random, shipping, itp... PS. Znalazłam twój obrazek +18, co dostanę? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mephisto The Undying Napisano Marzec 16, 2014 Share Napisano Marzec 16, 2014 Co dostaniesz za obrazek? Może medal z kartofla? Tylko Violence i fantasy jako tagi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nightmare Napisano Marzec 16, 2014 Autor Share Napisano Marzec 16, 2014 http://mlppolska.pl/watek/9621-nightirius-jedyny-niewierny-by-ojciec-dyktator/ Oto sesyjka ^^ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MewTwo Napisano Marzec 29, 2014 Share Napisano Marzec 29, 2014 Mam nadzieję, że mnie nie skreśliłaś. Moja KP 1. Świat: Świat filmu "Jak wytresować smoka" oraz serialu "Jeźdźcy smoków" i "Jeźdźcy smoków: Obrońcy Berk". Chciałbym, aby sesja zaczęła się od początku filmu podanego wcześniej. Wikingowie nie cierpią smoków, walczą z nimi. Nadeszła jednak noc, od której miało się wszystko zmienić. 2:Imię: Risa Urtenssen 3:Rasa:Człowiek 4:Wiek:16 lat 5:Płeć:Żeńska 6:Wygląd: Średniego wzrostu, blond włosy, splecione w dwa długie warkocze, jasna cera. Szczupła dziewczyna o smukłej figurze, czego jednak nie widać przez noszone ubrania jaką jest lekka suknia, nałożona na nią lniana tunika i skórzany płaszcz. Na szyi nosi medalion z miedzi z osadzonym w nim czarnym opalem. 7:Charakter: Spokojna, asertywna. Niezbyt toleruje ludzi, jednak ufa mieszkańcom wioski i wierzy, że to naprawdę smoki są źródłem wszelkiego nieszczęścia. 8:Historia Urodziła się i wychowała na Berk. Jej ojciec jest kupcem, rzadko bywa w domu, matka natomiast jest wioskowym medykiem. Risa, oprócz swojego powinowactwa, jest również u niej czeladnikiem. Uczy się na wioskowego medyka, w związku z czym płynnie czyta i pisze. Od dawna zna Czkawkę, Astrid, Śledzika, Sączysmarka i bliźniaków, jednak nie jest to ogromnie bliska znajomość. Jednak w tym roku będzie, razem z nimi, przechodzić Smocze Szkolenie. Boi się tego, jak zareagują na nią inni uczestnicy, chociaż ma nadzieję, że Razem z matką mieszka na skraju wioski, przy domu szamanki. Dom jest niewielki, wygląda jakby jego ściany zapadły się pod ziemię, a nad nią został sam dach. Za domem znajduje się ogród, z którego łatwo można się wymknąć do lasu nad Kruczym Urwiskiem. Aktualnie jest ciemna noc, jednak swąd spalonego mięsa wyszarpał ją z objęć snu. Wiedziała już, ze to znowu smoki atakują. Ruszyła więc do namiotu w centrum wioski gdzie, razem z matką, udzielają pierwszej i, na szczęście nie często, ostatniej posługi. 9:Cel: Ukończyć Smocze Szkolenie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ares Prime Napisano Kwiecień 9, 2014 Share Napisano Kwiecień 9, 2014 Ektem... ktoś tu jeszcze pamięta o mojej sesji? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nightmare Napisano Kwiecień 9, 2014 Autor Share Napisano Kwiecień 9, 2014 Uwaga! Otwieram zapisy do multisesji! 1. Świat: Uniwersum Minecraftowe (nie zrażaj się, przeczytaj do końca) 2. Historia: Rodzina Koszmarów od lat mieszkała głęboko pod ziemią, w ich jaskini. Każde miało swe zadanie. Pazurcia szukała klejnotów, a także zajmowała się ich podziemną minifarmą zboża. Nie rosło za dobrze w ciemnościach. Lukiarno co jakiś czas ryzykował i wychodził na powierzchnię, by zdobyć potrzebne przedmioty, jak drewno, skóra, mięso, czy woda. Za to PPokemona wychodziła w podróż po kakao, które rosło na wysokiej górze. Nie było to daleko, ale Koszmary jako wrażliwe na zimno musiały długo przygotowywać ją do tej wyprawy. Ale warto zawsze było. Kakao rosło jedynie tam, a można z niego było zrobić ciastka. Może i nie brzmi to jakoś specjalnie, ale Koszmarom zwiększały one zdolności na jakiś czas. Pazurcia stawała się wręcz jasnowidzem przy poszukiwaniu klejnotów, a Lukiarno wychodził ze starć bez szwanku. Do czasu, gdy efekt ciastka przestawał działać... Pewnego dnia Pazurcia weszła do korytarza mieszkalnego w ich systemie jaskiń. Niby nic specjalnego... Chciała tylko zajrzeć do PPokemony, aby sprawdzić, czy nie wróciła w ciągu dnia do swojej jaskini. Jednak jej pokój był pusty. Nawet za skórami tygrysów, które wisiały na ścianach, nie było jej. Pazurek zaczął rozglądać się po całym domu. Lukiarna też nie było. Szybko złapała najbliższą broń, którą była siekiera i ruszyła do wyjścia na zewnątrz. Musiała najpierw wcisnąć wszystkie dźwignie, potem mogła wyjść. Wyjść w ten niebezpieczny świat, w którym dominowało rażące swą jasnością słońce, a w nocy wychodziły tam najróżniejsze monstra. Wyszła przez tajemne przejście w wodospadzie i już stała na trawie. Na niebie jaśniał księżyc. - Padnij! - nagle usłyszała znajomy głos Lukiarna. Szybko rozpłaszczyła się na ziemi. W miejscu, gdzie przed chwilą była jej głowa, przeleciała strzała. Z drzewa zeskoczył Lukiarno we własnej osobie, przeturlał się i szybko podbiegł do siostry. Diamentowy miecz błysnął w jego łapce, gdy przeciął nim powietrze. Szkielet celujący do niego zamarł, po czym rozsypał się w pył. Lukiarno ma wojownika we krwi, więc jeden szkielet to dla niego żadne wyzwanie. Niestety, potwory również o tym wiedziały. Zaraz zza drzewa wybiegły trzy zielone stworki, syczące złowrogo. - Pazur, wstawaj! Creepery idą! - ponaglał ją. Oba Koszmary ruszyły biegiem w stronę rzeki. - Czemu wyszłaś z domu? - zapytał w biegu Luki. - Zdziwiło mnie, czemu PPokemony jeszcze nie ma. Powinna już wrócić - odpowiedziała. Po chwili oboje już nurkowali w rzece, płynąc w stronę niewyróżniającego się niczym kamienia. Luki podniósł go i oboje wpłynęli do podmokłej pieczary. Była to tajna kryjówka, właśnie na takie wypadki. Już lepiej iść w jasności do domu, niż narażać życie wśród potworów. - Też mnie to zastanowiło - powiedział wojownik Koszmarów, starając się jakoś zapalić ognisko. Tymczasem Pazurcia wyjęła ze skrzyni obok kilka patyków. Po chwili płomień zaczął rozprzestrzeniać się po suchych kawałkach drewna. - Może rano spróbujemy jej poszukać na pagórku? - zapytała Pazurcia. Lukiarno przytaknął jej i wpełznął do jednej z trzech wnęk w ścianach. Siostra wpełzła do drugiej i po chwili oboje zapadli w głęboki, niespokojny sen... Gdy rano wyszli z jaskini, potworów już nie było. Szybkim krokiem ruszyli w stronę pagórka. Stały na nim dziwne posągi, które były już tu, gdy Koszmary się wprowadziły. Poke często studiowała symbole na nich, by dowiedzieć się czegoś więcej... Gdy tylko dotarli na szczyt, zobaczyli czarną postać stojącą tyłem do nich. - PPokemona! - krzyknęła Pazurcia z radością. Jednak po chwili głos uwiązł jej w gardle. Postać obróciła się z prędkością i gracją kota. Wyglądała zupełnie jak PPokemona. Gdyby nie ta nienaturalna nienawiść w jej oczach. Koszmar skoczył w stronę Pazura. Lukiarno zdążył nastawić miecz w obronie siostry. Stalowe pazury uderzyły o diament. - Poke, co się z tobą dzieje?! - krzyknął i odsunął się wraz z Pazurcią. Jednak PPokemona nie ponowiła ataku. Wyprostowała się, schowała szpony... I rozpłynęła się w ciemny dym, który szybko się rozproszył. 3. Cel: Odnaleźć PPokemonę, dowiedzieć się, co się z nią dzieje i przywrócić do normalności. KP: 1. Imię: 2. Płeć: 3. Wygląd: 4. Charakter: 5. Historia: 6. Cel: 7. Specjalna umiejętność: 8. Broń: 9. Zwierzak: Ocelot, Wilk, Losowanie (możliwość wylosowania nietoperza) Edit: Ares, pamiętam, tylko wciąż nie jestem pewna. Uroki bycia mną :| Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KougatKnave3 Napisano Grudzień 7, 2014 Share Napisano Grudzień 7, 2014 Więc spróbujmy jeszcze raz z sesją... teraz na spokojnie. https://docs.google.com/document/d/1iRiJpmEuFQAgxy6blvOmTrteJccUl_or3eZG7GaVsLs/edit Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts