Skocz do zawartości

Cześć


Raddeo

Recommended Posts

Dzień dobry, Zdrawstwujtie, Witajcie, Sława, Priviet, Siema, itp. W skrócie - cześć wszystkim. Mam na imię Radek, lat 19. Obecnie rezyduję w Poznaniu, studiuję na naszej kochanej Polibudzie. Hmm... z zainteresowań to przede wszystkim historia. Kuce oglądam i uwielbiam od jakichś 3 lat (okolice połowy pierwszego sezonu). Ulubiony kuc z Mane6 to rzecz jasna Fluttershy, a z backgroundów Applejack :aj5:. No i to chyba byłoby na tyle z oficjalnych powitań...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No witam, witam! Z pewnością odnajdziesz się tu i będzie zabawa! Pora na kilka pytanek.

1. Chaos czy Harmonia?

2. Lubisz tańczyć?

3. Lubisz Discorda?

4. Kanapka z serem czy ciasto?

5. Party?

6. HUG?

7. Dasz szklaneczkę wody? :ming:

8. Wiesz kim jestem? :notsure:

Applejack to background?! No chyba nie... . Ona należy do mane six...

168170%20-%20animated%20are_you_fucking_

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jedziemy po kolei z powitaniami

 

Cassidy,

- Kiedyś zielony, teraz chyba trochę pomarańczowy zaczyna dominować

- Ciężko powiedzieć, a dajmy jaszczurki

- Niet, miałem świnkę morską, chomika, w końcu dwie jaszczurki, ale obecnie niestety nic, mieszkania studenckie nie sprzyjają zwierzakom :)

- To pytanie jest podchwytliwe?

- A jakżeby inaczej. Kotlety ponad wszystko!

 

Arlandria, swego czasu grywałem dość sporo, teraz jakoś czasu mało w życiu mam. Czasami w Mount&Blade Warband Napoleonic Wars pogram, chociaż ostatnio skupiam się bardziej na możliwościach modowania tej gry, a nie na samym graniu. Ewentualnie jakieś dobre RTSy (np. Empire TW), czy ciekawiej zapowiadające się rpg/przygodówki (AC, Wiesiek, TESy, teraz planuję Thiefa spróbować).

 

Sajback,

1) Chaos, Harmonia jest zbyt nudna

2) Lubię, aczkolwiek umiejętności zostawiają sporo do życznia

3) Patrz pytanie 1 :)

4) Z żółtym serem? Oczywiście kanapka

5) Jeśli zapraszasz :P

6) :fshug: