Tablica liderów
Popularna zawartość
Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją 07/08/15 w Posty
-
Kusi mnie żeby zrobić listę podsumowującą kto ile gier już zgarnął. Lista ta miałaby na celu wyłonienie najbardziej "pazernych" istotek i zwyczajne odsunięcie ich z kolejki na jakiś czas (lub do momentu dodania czegoś przez nich), żeby inni (nieco wolniejsi) mogli coś dla siebie upatrzyć. Co o tym sądzicie? Żeby spamu zbędnego nie robić, możecie mi pisać via PW. Albo zwyczajnie usunę potem zbędne posty, jak się już ustali czy warto, czy też nie Jak dla mnie warto spróbować~ Sosen6 points
-
Informacje o aktualnej fazie projektu: (edytowane 28.09.2015 17:09) Ehh... jak wiadomo, projekt często był zawieszany, na bliżej nie okreslone terminy, i teraz znowu tak się dzieje. Przemyślałem cały projekt i coraz bardziej mam wrażanie, że to nie ma sensu, na początku wydawało mi się to 'takie super!,''każdemu mu się to przyda!' itd. utwierdziły mnie w tym przekonaniu problemy z projektem, lecz nadal mam małą nadzieję, że projekt wypali. Jak widać na poniźszej 'liście zmian' nie znam nawet miesiąca skończenia projektu. Głównymi powodami takiej sytuacji jest brak czasu. Wiem, że większość projektów jest tak usprawiedliana, ale cóż. Mogę Was zapewnić, że projekt dalej będzie rozwijany, nie publicznie ale będzie(chodzi mi o to, że będę pisał, ale publikację zostawię na czas, gdy będę pewny, że nic nie stanie mi na drodze.). Przypominam, że: mimo iż mam problemy to nie porzucę projektu. Lista zmian: "0.01[PA]" - mld.cba.pl . NIE BĘDZIE on jeszcze w stanie przechowywać pików, chodzi(gdyż cała strona będzie postawiona na darmowym hostingu, oczywiście tylko przez parę wersji ) tu o udostępnienie strony, dzięki, której cały serwis będzie obsługiwany, i ewentualne wyłapanie błedów, które są według Was rażące, albo zagrażają bezpieczeństwu projektu w wersji finalnej(osoby, które znajdą błąd, podrzucą pomysł, będą wyróżnione na stronie). Działająca wersja zostanie udostępniona oraz wrzucona na płatny hosting od wersji projektu 0.07[PA]. O ewentualnych zmianach będę informował w tym temacie. @EDIT - Stronę da się obsługiwać poprzez telefon, może oporna, ale lepsze to niż nic... "0.02[PA]" - mld.cba.pl - Już jest! Dodano: Zakładka "Informacja" jest w pełni działa! Strona główna przekierowuje bezpośrednio do pliku index.html Maluteńkie poprawki kodu. "0.03[PA]" - mld.cba.pl - Już jest! Cieszmy się - Wreszcie można wrzucać pliki! Dodano: Można wrzucać pliki, ale max. 10mb(około) - UWAGA! Zmieniono rozmiar pliku! Gdyż hosting, na którym są wersje testowe projektu, pozwala na wrzucanie plików max 10mb(Oczywiście wszystkie limity będą zniesione w wersji finalnej[czytaj: 0.07[PA]]) Pliki można zobaczyć w przeglądarce, ale nadal nie działa zakładka "Baza danych > Zobacz w przeglądarce" Strona główna ZOSTAŁA już wysposażona w skromny, ale coś znaczący tekst. "0.04[PA]" - Już jest! mld.cba.pl - Lecz, formularz do zgłaszania plików, nie został zrobiony, bo zdecydowałem, że zgłaszać plik będzie się poprzez napisanie wiadomości do administratora, moderatora itp (jeżeli moderator będzie chciał może dostać specjalny adres email w domenie @mylittledownload.pl. Niestety domena mld.pl jest zajęta...) Lista zmian: Napiszę regulamin odnoście wysyłania plików. Rozpocznę pracę nad opcją "Baza danych > Zobacz w przeglądarce". Dodam więcej akceptowalnych rozszerzeń. "0.05[PA]" - Numeracja tej wersji została pominięta. Lista zmian: Zniesienie limitu rozmiaru plików. Będzie można połączyć się z Bazą Plików poprzez FTP. Prawdopodobnie: Będzie można zobaczyć pliki w przeglądarce... "0.06[PA] - Numeracja tej wersji została pominięta. Lista zmian: Ostatnie poprawki Rekrutacja moderacji Zareklamowanie hostingu "0.07[PA]" - **.**.16 - Tak... to jest wersja, która wyprowadzi projekt z fazy Pre-Alpha... Rozpoczęcie pracy hostingu w nowej(już końcowej) domenie. Zniesienie limitu plików(wiem, że hosting 'bez limitu' jest rzeczą praktycznie nie możliwą, więc limit rozmiaru plików zostanie zmieniony na przyzwoity*, ale nie nielimitowany) *Myślę, że to będzie ok. 5GB+ ---------------------------------------------------------------------- Hosting przyjmuje pliki z rozszerzeniem: jpeg|jpg|gif|png|img|mp4|mp3|exe|html|ink|rar|zip|iso|wav|txt|jar|url|apk|icon|m4a|vtf|avi|ani|doc|log|pdf|swf|tmp|mpeg|3gp|wma|flac|aac|m4a|ogg3 points
-
Czy pragniesz zmienić swoje nudne i żałosne życie? Masz dość bycia friendzone'owanym przez kobiety, bycia pośmiewiskiem w szkole, mentalną stuleją? Siedzisz na Mirko, Kurahenie, oglądasz całymi dniami kucyki i nie wiesz co robić w życiu? Już teraz w tej chwili możesz to zmienić! Przedstawiamy projekt gry (MMO)RPG tworzony pod patronatem organizacji MLPTrollska - A.R.U.O.K. - Autistic, Rather Uncivilised Otaku King W tej chwili koncepcja gry jest w trakcie tworzenia, a swoje propozycje możesz kierować tutaj - https://docs.google.com/document/d/1TwoCacPpNoGLKK7zouspVKicuEwXq9RQHSq-GE1ZGuk/edit Co oferuje A.R.U.O.K. Po raz pierwszy na świecie masz szansę stać się Arłukiem i pomóc mu wraz z Rycerzami Paukov oznaleźć księcia waifu! Zaawanowany system craftingu, wykorzystujący najnowsze osiągnięcia w dziedzinie chemii, fizyki i religii Ponad 667+2kpir2 przedmiotów, w tym Berło Paukersa, Miecz Mangozjeba oraz Karpatkowa Tarcza! Po przejściu oryginalnej ścieżki fabularnej dostępny nowy Tryb: Odkupienie! (Walka przeciwko Otaku, osiągnięcie elytarnej rangii Inkwizytora, banowanie niewinnych!) Na co czekasz?! Dołącz do nas! ( ͡° ͜ʖ ͡°)1 point
-
Powiem szczerze, że kiedy widzę jak Broniaki piszą: ''Marzę o tym aby przytulić Rainbow Dash'' albo ''Fajnie byłoby być kucem pegazem'' to robi mi się smutno. Nie dlatego, że ich marzenia są nie do spełenienia, wręcz przeciwnie - jest mi smutno, że nie wiedzą że ich marzenia spełnią się za 25 lat. Proszę państwa, a oto Wirtualna Rzeczywistość Pełnej Immersji: http://www.futuretimeline.net/21stcentury/2030-2039.htm Zjedźcie na dół do roku 2039. Otóż interesuje się futurologią, więc od dawna wiedziałem, że prawo Moora oraz badania ludzkiego mózgu umożliwią stworzenie matriksa najpóźniej na początku lat 40 tego wieku, a niektóre przewidywania mówią nawet o roku 2030 (Ray Kurzweil). W dużym uproszczeniu, małe nanoboty będą wstrzykiwane do naszych żył, a z tamtąd będą dostawać się do mózgu. Będą podsyłały fałszywe sygnały do naszych neuronów, zastępując nasze zmysły - jak w matriksie! A kiedy to się rozpowszechni, nie ważne jaka firma bedzie je robiła, Google czy Apple, będziemy mieli dostęp do wirtualnych światów. A jednym z nich będzie Equestria. Za 25 lat Siri będzie przestarzałym gniotem, a AI w grach oraz symulacjach będzie dorównywało ludzkiej inteligencji. Jeśli wątpisz, przypomnij sobię gry i komputery sprzed 25 lat...1989 rok. Oculus Rift przy technologii za 25 lat to jak porównywanie Ponga oraz GTA V. A teraz pomyśl: - wszystkie marzenia związane z MLP spełnią się już za 25 lat. ...Bycie kucem ...Przytulanie twojego ulubionego kuca ...Pobyt w Equestrii w wolnej chwili Fajnie, nie? Choć to jeszcze dużo czasu, ja już nie mogę się doczekać. A ty, po przeczytaniu tego posta?1 point
-
Kolejny avek, bo stary mi się znudził. A więc zamówienie następujące. Sama postać Sylwanas [ta w środku]. Chciałbym żeby zmieściła się twarz z uszami i dłonie. Oczywiście okrągły avek.1 point
-
Airlick dozbierał brakujące 3 punkty (+ całkowicie darmowy bonus ekipy) w naszej loterii i udał się na miesięczny pobyt w Kurorcie Na Księżycu. Zwycięskim głosem było... A jakże! Wrzucenie swastyki na SB. W dodatku tej samej, za którą inny użytkownik otrzymał ostrzeżenie, ale to już inna bajka...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ja się tam nie znam, ale Iron Lady chyba nie miała wąsów...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nick: Nigdy nie czytam tego dokładnie, a jak już mi to wyjdzie, to jest to coś w rodzaju "KALEWEĄĄĄĄ". Dość oryginalnie, bardzo w porządku. Podoba mi się. Avatar: Ayyyyy m8 gr8 av Sygnatura: BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK BRAK. User: Widywałem czasami na sb chyba i w odmętach forume, dość prawilny ziomeczek. Przepchany nagrodami i wgl wow. Nic do niego nie mam.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Skaju chyba napisze drugą Boską Komedię1 point
-
Gronek, kup fedorę. Mówię ci, kup fedorę, butelkę mtndew i zapozuj tak do zdjęcia. Proszę.1 point
-
Nikt cię tu nie hejtuję i nikt nie chce ci tu pokazać jak wygląda prawdziwy hejt. Flutty nikt nie broni ci mieć OC alicorna, tylko chodzi o to by twoja postać nie była "papierowym duchem" Musisz przedstawić nam jej punk widzenia jej cechy charakteru. Coś na zasadzi książki tylko w króciutkim wydaniu. Za przykład niech posłuży mi Geralt z Rivii (to tylko przykład ty nie musisz go znać) Po przeczytaniu pięcioksięgu mogę się domyślić jakie decyzje podejmie, bo poznałem jego historie i poprzednie decyzje. Możesz na przykład napisać, że zły "A" zabrał całą radość kucykom, Happy Cat zebrała drużynę, przeżyły jakieś przygody, a potem dotarły do, złego A i pokonały go. Musisz też uwzględnić co kierowało Happy Cat: chciwość, chęć pomocy, a może Celestia obiecała taką nagrodę z przywrócenie uśmiechu kucykom, nie wiem. Jeśli ma marzenie, że chce być tak szybka jak RD to napisz, że codziennie trenuje, i jest bardzo wytrwała czy coś takiego. Bardzo kocha koty. To opisz np jaki jest jej ulubiony i w jakich okolicznościach się u niej znalazł. Nikt nie wymaga oczywiście opisów typu "Pierwszy miecz jest stalowy. Stal syderytowa, ruda pochodząca z meteorytu. Kuta w Mahakamie, w krasnoludzkich hamerniach. Długość całkowita czterdzieści i pół cala, sama głownia długa dwadzieścia siedem i ćwierć. Wspaniałe wyważenie, waga głowni precyzyjnie równa wadze rękojeści, waga całej broni z pewnością poniżej czterdziestu uncji. Wykonanie rękojeści i jelca proste, ale eleganckie. I drugi miecz, podobnej długości i wagi, srebrny. Częściowo, oczywiście. Stalowy trzpień okuty srebrem, także ostrza są stalowe, czyste srebro jest za miękkie, by dobrze je naostrzyć. Na jelcu i całej długości klingi znaki runiczne i glify, uznane przez moich rzeczoznawców za niemożliwe do odczytania, ale niewątpliwie magiczne"1 point
-
Argument, że "Boga nie obejmują prawa logiki" jest... po prostu bez sensu. Bo wynika z tego, że Bóg to nie jest żywa istota. Ba, to nawet nie jest realna istota. Ktoś, kto może być i nie być, powiedzieć coś, ale nie powiedzieć... Ustalmy jedno. Jeśli Bóg mówi: "Zjedz ten owoc, a umrzesz", a ty zjesz ten owoc, to MUSISZ UMRZEĆ. Bo jest związany swoim słowem. Obiecał, a więc słowa dotrzyma. Jeśli obiecał Abrahamowi, że będzie miał dzieci, to jest związany swoim słowem i urodzą mu się dzieci. Co to za Bóg, który by mówił jedno, a potem powołując się na swoją wyższą logikę mówił, że będzie inaczej? Gdyby było inaczej, Bóg byłby zwykłym kłamcą, a wiemy z Biblii, że kłamcą nie jest. To jest pewne związanie, które Bóg sam na siebie nałożył. To jeden z powodów, dla których opowieść o tym, że Bóg nie podlega prawom logiki albo robi z niego kłamcę i manipulanta albo robi z niego magiczną postać z bajki, która może być i nie być jednocześnie, łamać prawa, które sam stworzył, itp. Logika opisuje rzeczywistość, a Bóg (jeśli istnieje), jest przecież częścią rzeczywistości. A najgorsze jest, kiedy mówi sie taki wątpliwie argument osobie, która Boga nie zna. Bo po takim strzale prawie zawsze podchodzi ona do Boga jako do wytworu jakiejś chorej wyobraźni pijanego średniowiecznego filozofa Przy okazji można wtedy potłuc o podłogę wszystkie jego obietnice: Obietnicę, że możemy zostać zbawieni, że będzie nas chronił, że nie będziemy głodować, wszystko to można puścić między bajki, bo koniec końców wolny od zobowiązań logiki Bóg będzie mógł wykpić się od słów, które powiedział, przekręcając ich znaczenie czy manipulując logiką. W naszym świecie, w przeciwieństwie do światów bajkowych (albo Orwellowych ), jak coś się raz powiedziało/napisało i nie jest się kłamcą, to jest się zobowiązanym tym słowem. I prezydent i więzień i ty macie taką samą wolną wolę Co najwyżej ty masz więcej możliwości/dróg działania niż więzień, który siedzi za kratkami... Tak mnie się wydaje.1 point
-
Hej, mi się podoba! To naprawdę kawałek ładnego arta. Wszystko wygląda bardzo skromnie, mimo że posiada, bardzo miło wyglądające dla oka, cienie. Czyli można powiedzieć że zachowany jest ciekawy balans miedzy prostotą, a dodatkowymi smaczkami i detalami, do których można załączyć też łzy, czy same oczy. Naprawdę dobra robota.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Program "Talking Angela" w którym rozmawia się z kotką. Daję w spoilerze, bo jest trochę przekleństw.1 point
-
1 point
-
Preorder - 89.99 PLN, płatne do mnie. W tej cenie dostęp do technicznej alphy gry i możliwość edycji dokumentu w gdocs. Premiera gry - when it's done.1 point
-
1 point
-
Przepraszam. Po prostu napracowałem się nad nim, pisałem go dla dziewczyny i potraktowałem to jako obrazę. Faktycznie, moje zachowanie jest gówniarskie i naganne. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie jest to nawet dzieło średnie, ale taki mam już styl. Staram się nad sobą pracować, Wytrych uznałem za jakiś krok naprzód... Napracowałem się i chciałem, by wypadło dobrze, ale chyba mi się nie udało. Źle zrobiłem i przepraszam Wszystkich: Grentonumanuma Ylthin Madeleine Za to, że potraktowałem krytykę zbyt personalnie przez własną dumę i pychę, odgryzając się i atakując krytyków, którzy są potrzebni każdemu początkującemu (szczególnie temu, który jest na początku początków). Ponadto przepraszam: Dolara Draquesa Wszystkich, którzy musieli to czytać (shitstorm) Za to, że musieli pakować się w ten kompostownik. Przyznaję się - zareagowałem niewłaściwie i nie powinienem odebrać tego personalnie, ale jako wskazówkę. Po prostu... część też brzmiała ironicznie, co mnie zabolało, ale nie pomyślałem nad tym, że to po prostu wskazówka... Szkoda, że popsułem sobie teraz u ludzi zapoznanych z tematem reputację... proszę, wybaczcie mi...1 point
-
Exp widzę bardzo prosto, jako nagrodę za questy główne i poboczne. Wraz z nowym poziomem, jest ich 100, nasze zdolności stają się coraz lepsze, bo gra modyfikuje nie tylko nasz charakter ale też talenty. Nie oznacza to że mamy wspomnienia kuców, ale robienie tego co one idzie nam łatwo, i mamy dużą sprawność w ich dziedzinach, np. właśnie wspomniany talent do szycia i gust Rarity, albo chęć do uczenia się Twilight. Im wyższy poziom, tym bardziej stajemy się wybranym kucykiem. Jeśli chodzi o ekrany questa, to możemy mieć coś jak menu gdzie możemy wyjść z gry czy zobaczyć statystyki, natomiast na ekranie możemy myślami przywołać pokazanie czasu do końca questa, czy jakie zadanie mamy wykonać. Nie ma obawy, że w trakcie gry nie będziemy wiedzieli co zrobić dalej - fabuła popychana jest sama, bo odpowiedni kuc przyjdzie do nas albo wyśle nam list. Jeśli natomiast nie mamy ochoty na popychanie fabuły i chcemy zrobić jakiegoś pobocznego questa, to mówimy o tym kucowi, np. Fluttershy, bardzo chciałabym zrobić dla ciebię tą suknię, ale muszę trochę odpocząć od pracy. Na co Fluttershy odpowie: Dobrze, Rarity. Jesteś wspaniałą przyjaciółką i należy ci się odpoczynek. Może chcesz ze mną i z resztą zrobić piknik? W tym momencie mamy możliwość odmowy i zajęcia się questami pobocznymi na czas o jakim powiemy kucowi, ale możemy też przyjąć propozycję Fluttershy i pójść z nią i z resztą na piknik. Możemy to też zaproponować sami. Tak, żaden kucyk nigdy się na nas nie zdenerwuje, chyba że fabuła tego wymaga. Dlaczego? Chyba nikt nie chciałby, żeby którakolwiek z Mane Six krzyczała na nas albo się na nas denerwowała. Mówimy to o postaciach, do których jesteśmy bardzo przywiązani, a które nas wspierają w chwilach smutku. W grze możemy bowiem powiedzieć im o naszych problemach, a one nam pomogą je rozwiązać. Tak więc zadania możemy nie zaliczyć tysiące razy, a kuce będą wyrozumiałe. Pamiętajmy bowiem, że zadaniem trybu story jest nie tylko dobra zabawa, ale i rozwój samego siebie i poznawanie własnej wartości. Każdy scenariusz powoduje, że wzrasta nam samoocena. A teraz czas na kolejną porcję informacji o grze: JAKIE WARTOŚCI ROZWIJA GRA? Grając każdym kucykiem z Mane Six w Story Mode, rozwijamy nasze umiejętności i nasz charakter. Nawet, kiedy wyłączymy nanoboty i wróci nam nasza osobowość, to jednak cząstka kuca zostaje w nas, ale tylko jeśli tego chcemy. Oto jakie wartości rozwijamy jako: TWILIGHT SPARKLE - Uczenie się, chęć czytania i zdobywania nowych informacji. RARITY - Bycie kulturalną i szczodrą osobą, savoir vivre, dobry gust. FLUTTERSHY - Łagodność, opieka nad słabszymi, wybaczanie. RAINBOW DASH - Lojalność, odwaga, pokonywanie fobii i lęków. PINKIE PIE - Pokonujemy bycie nieśmiałym, uczymy się jak zdobywać przyjaciół. APPLEJACK - Poznajemy wartość ciężkiej, solidnej pracy, ale też i współpracy i wartości rodziny. ETAPY STAWANIA SIĘ POSTACIĄ Istnieje pięć takich etapów: Ciało, Identyfikacja, Osobowość, Pragnienia, Talenty. Kiedy zmienimy się w kuca, na początek mamy modyfikowany obraz ciała, aby się do niego przyzwyczaić i go polubić. Potem czas na identyfikację, czyli nadal pamiętamy nasze imię, ale teraz wydaje się nam że nazywamy się np. Twilight Sparkle, i tak też mówimy każdemu kucowi który się zapyta. Na pytanie kim jesteśmy, odpowiemy bez wachania że jednorożcem. Następnie modyfikowana jest nasza osobowość, ale w łagodny i przyjemny sposób. Kiedy pozwolimy żeby nowa osobowość przejeła naszą w 100%, gra modyfikuje nasze pragnienia. Nasze prawdziwe pozostają, ale są jakby na boku. Talenty to jedyny etap, w którym gra daje nam lekkie wspomienia kucyków, abyśmy np. mieli talent do uczenia się czy szycia ładnych strojów. Dopiero gdy przejdziemy te etapy, a każdy trwa 5 minut aby się przyzwyczaić, zaczynamy grę. Tak więc na przykład ktoś kto jako Twilight zaczyna scenariusz, dopiero po pięciu etapach znajduje się w bibliotece w Canterlocie, gdzie mentalnie już jest w pełni Twilight. I ktoś taki, kto stanie się kucem z Mane Six, jest nie do odróżnienia pod względem charakteru. W teorii jesteśmy w stanie zachowywać się naturalnie, ale w praktyce jest to trudne i uciążliwe, a zachowywanie się jak nasz kuc jest niezwykle przyjemne. Natomiast mamy wszystkie nasze wspomnienia, mając dodatkowo nowe, związane z naszymi talentami, ale prawdziwe wspomnienia są jakby na boku - czyli nie starając się zbytnio, można je zignorować i niemal w 99% stać się naszym kucem. Oczywiście po powrocie do realnego świata, zachowujemy tylko cząstkę naszej kucykowej osobowości. MAGIA, LATANIE, SIŁA Czyli trzy podstawowe czynniki. Są mierzone w liczbach i można je podnieść akcesoriami, a także wbijając poziomy, co jeden poziom czynnik rośnie o 1%. Do używania czarów musimy mieć minimalną moc podaną w liczbach, latanie to po prostu siła skrzydeł, a siły nie trzeba tłumaczyć. Mane Six wypada tak: MAGIA: Twilight Sparkle = 3000 na początku, Rarity = 500 na początku. LATANIE: Rainbow Dash = 1000 na początku, Fluttershy = 50 na początku. SIŁA: Applejack = 1000 na początku, Pinkie Pie = 400 na początku. AKCESORIA W grze mamy wiele akcesoriów do noszenia. Dają nam one różne bonusy, a niektóre mogą nosić tylko wybrane kucyki. Są to, od najczęstych i najsłabszych do najrzadszych i najsilniejszych, Kapelusze -> Buty -> Bransoletki -> Ubrania -> Naszyjniki -> Tiary. Niektóre z nich można kupić w sklepach, inne znaleźć, jeszcze inne zdobyć w questach. Dają różne bonusy, do magii, latania, siły, lub też unikalne umiejętności. Inne dostajemy na czas questa, albo robimy sami. Niedługo ciąg dalszy, a także opisy nowych questów i akcesoriów!1 point
-
1 point
-
1 point
Tablica liderów jest ustawiona na Warszawa/GMT+02:00