-
Zawartość
32 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Wygrane dni
8
Marudkeł's Achievements
Źrebaczek (1/17)
192
Reputacja
Aktualizacja statusu
Zobacz wszystkie aktualizacje Marudkeł
-
Dzisiaj zamiast publikować filmy o SCP, trailery gier związane z SCP, oraz same... SCP. Cóż, postanowiłem dać coś innego.
Od niedawna zainteresowałem się samym Animal Crossing. Szczerze mówiąc... Zastanawiam się, co w tej grze takiego niezwykłego i... Na pomoc przybiegł ZagrajnikTV, który bardzo ładnie to wyjaśnił. No i dobra, wiem już o co w tym chodzi, jak to działa, ale... Szczerze mówiąc jakoś specjalnie mnie to nie ruszyło. Być może zagram... Być może. Aaa, sam nie wiem. Wyjdzie w praniu.
Film Zagrajnika:
Spoiler-
A niech cię cholera... Miałem zabrać się za coś innego, ale za każdym razem gdy ktoś pyta o niezwykłość AC, to normalnie muszę odpowiedzieć
CytatZastanawiam się, co w tej grze takiego niezwykłego i...
Zadaj to pytanie dziesięciu osobom, a otrzymasz co najmniej pięć różnych odpowiedzi. Dlaczego AC: New Horizons jest tak niezwykłe? Odpowiem na to pytanie z mojej perspektywy.
- AC: NH to tak naprawdę twój własny, maleńki świat, w którym możesz się zrelaksować. Jak? A to już zależy od ciebie. Ja staram się zbudować miasteczko, które będzie rajem nie tyle dla mnie, co dla mieszkańców. Z drugiej strony nic nie stoi na przeszkodzie aby zamienić ich życie w koszmar i zabronić opuszczenia wyspy
-THESE ARE MY PEOPLE!!! - czyli mieszkańcy, o których warto się troszczyć (i chce się to robić). Prosty przykład - wręczysz komuś ubranie? Będzie je od czasu do czasu nosił (wyjątek - spodnie, sukienki). Kupisz mebel? Postawią go w domu. Fajne jest też to, że... jakby to powiedzieć Zdają sobie sprawę z twojego istnienia (zagadują do ciebie, dają prezenty, proszą o pomoc). Mało tego, z czasem stajesz się dla nich coraz bliższy. Czasami ktoś zagada do ciebie i powie coś w stylu: "widziałem jak wczoraj pogryzły ciebie osy. Dobrze się dziś czujesz"? Na pewnym momencie znajomości zapytają czy mogą nadać ci ksywkę. Ja mam już dwie: "Prof. Pie" oraz "Iron P." Jedna głupsza od drugiej
Może to dziwne, ale z czasem człowiek się do nich przywiązuje. Dzisiaj jedna z postaci (Mathilda) stwierdziła, że zastanawia się nad przeprowadzką. Mogłem powiedzieć żeby została, ale postanowiłem uszanować jej decyzję. I wiecie co? Trochę mi smutno z tego powodu. Tak... Będzie mi autentycznie brakowało postaci z gry Ciekawostka - postacie po przeprowadzce wspominają poprzednie wyspy (miło lub nie)
- ta wyspa żyje - mieszkańcy nie snują się po miasteczku jak te zjawy (tak jak w Stardew Valley). Wchodzą ze sobą w interakcje, korzystają z rzeczy, które poustawiałeś (magnetofon i mikrofon to "must have" ), podlewają kwiaty, które posadziłeś, łowią ryby itd. W każdą sobotę do miasta przyjeżdża KK Slider, u którego można zamówić piosenkę, a w niedzielę pojawia się sprzedawczyni rzepy. Co kilka dni pojawiają się różni handlarze, w nocy można spotkać zjawę (Wisp), a na plaży rozbitka (Gulivera).
- Mieszkańcy wyspy żyją ze sobą, a nie obok siebie: prowadzą rozmowy, odwiedzają siebie nawzajem, czasami kłócą, razem ćwiczą albo śpiewają piosenki. Widok dwóch uśmiechniętych zwierzaków śpiewających np. Bubble Gum jest przesłodki
Spoiler- Muzyka - kurde... jak ja kocham motyw przewodni tej gry. Jest tak bardzo niesamowicie przyjemny, że aż brak mi słów
SpoilerDobra... starczy tego pisania. To tylko status
CytatSzczerze mówiąc jakoś specjalnie mnie to nie ruszyło
Jeśli masz Switcha to daj grze szansę. Jeśli ci się nie spodoba, to sprzedasz ją bez najmniejszych problemów (to bardzo chodliwy towar)
-
Heh. Niezła praca magisterska. Sądząc po tym, jak ta gra działa, odnoszę wrażenie, że to interaktywny film animowany. Nie ukrywam, czuję się bardziej zachęcony, by to kupić.
-