Jump to content

Strona Główna  |  Ogłoszenia  |  Lista Fanfików  |  Fanpage  |  Feedback

Berette

Brony
  • Content Count

    268
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Good

About Berette

  • Rank
    Kucyk
  • Birthday April 7

Informacje profilowe

  • Gender
    Klacz

Recent Profile Visitors

4,611 profile views
  1. Berette

    Liupis dość dawno pisała na dA, że zawiesza projekt tam na jakiś czas, ponieważ musi zrobić animacje do MAP'ów, do któtych się zgłosiła i dokończyć tam jeszcze jakieś swoje rzeczy... czy jakoś tak~ Swoją drogą chyba robi też inny projekt 'Captain and his Crew'... na yt intro dodała D: https://m.youtube.com/watch?v=FzM4-if3oFE A co będzie dalej z Audience to chyba nikt nie wie D:
  2. Berette

    Pójdę za głosem reszty - Kamisha~
  3. Dobrze rozumiem, że tylko ja wysłałam pracę? ;; Oh... no cóż, bardzo dziękuję za miejsce i wgl! :'D
  4. Berette

    Fałsz? D: *może teraz się uda*
  5. UWAGA WSZYSCY FANI AUDIENCE pragnę ogłosić, że moja znajoma właśnie wstawiła wersję z polskimi napisami. Zapraszam! https://m.youtube.com/watch?v=UqkHR4UraO8

    1. Cassidy

      Cassidy

      A gadałam z nią o tym by zrobić fandub, to nikomu się nie chce XDD

    2. 1stChoice

      1stChoice

      I tak rozumiałem większość po angielsku ale teraz mogłem jeszcze obejrzeć z koleżanką. Podziękuj znajomej ode mnie.

    3. Berette

      Berette

      Cazzz - zrobienie takiego zajmuje więcej czasu niż taka wersja z napisami :'D Chociaż... moglibyśmy zrobić casting, aby wybrać odpowiednie osoby do postaci XD

      Cres - Ja w sumie też, ale po obejrzeniu z napisami rozumiem o wiele więcej XD ( i oczywiście podziękuję :'D )

  6. Yay w piątek znów otwierają serwery w LoE~ Mam nadzieję, że mój komp wytrzyma i będę mogła sobie pograć :'D

    1. Show previous comments  6 more
    2. Berette

      Berette

      Zawsze gdy pobieram LoE to nie chce działać. Robi się ta taka 'zepsuta ikonka'... dlatego zawsze gdy otwierają serwery, jadę do babci, ale aktualnie nie mam kiedy D:

    3. WilczeK

      WilczeK

      To są na razie testy? Czy już weszła jakaś stabilna wersja?

    4. 1stChoice

      1stChoice

      To są ciągle testy, które zwykle są co kilka miesięcy. Premiera gry ma być podobno w tym roku.

  7. Skończyłam~ Aye! Świetna praca, dzięki! Cydr dla ciebie! ~Timber
  8. Oh my... Zupełnie zapomniałam... Szkic był niby gotowy, już dawno miałam skończyć... meh...
  9. Berette

    N: Cassidy idealnie do niej pasuje A: Klimatyczny~ ( i przypomina mi, że mam w końcu obejrzeć wielką szóstkę ;____; ) S: Pasuje do avka. Bardzo fajne gify! c: U: Świetna znajoma ^^ Genialne animuje i ogólnie rysuje. Bardzo lubię z nią gadać... jejku... naprawdę nie wiem co tu jeszcze napisać xD Kocham cię tak tylko po przyjacielsku, no xD *hug*
×
×
  • Create New...