Gość BrainDev Napisano Listopad 25, 2016 Share Napisano Listopad 25, 2016 Cześć wszystkim Mam na imię Paweł, mam 20 lat, studiuję informatykę na pierwszym roku, interesuję się komputerami (zarówno sprzęt, jak i oprogramowanie), kocham matematykę Jestem z województwa śląskiego. Kucyki mnie wciągnęły od kilku dni, więc można powiedzieć, że jestem w tym temacie całkiem świeży Moją ulubioną postacią jest Twilight Sparkle, ponieważ lubię "mózgi" ale lubię też Fluttershy, bo trochę mnie przypomina Ogólnie bardzo mi się spodobał ten serial Jestem trochę skrytą osobą, więc to tyle ode mnie A zatem witajcie! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrozenTear7 Napisano Listopad 25, 2016 Share Napisano Listopad 25, 2016 Pozdrawia 19-letni Paweł z pierwszego roku informatyki z województwa śląskiego co uwielbia Twilight Sparkle. Trochę spóźniony na kucową imprezę widzę jak od kilku dni oglądasz ^^ Ale witamy na pokładzie i miłego pobytu na forum ptysiaczku Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Perszing Napisano Listopad 25, 2016 Share Napisano Listopad 25, 2016 Witaj 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cassidy Napisano Listopad 26, 2016 Share Napisano Listopad 26, 2016 Cześć Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BrainDev Napisano Listopad 26, 2016 Share Napisano Listopad 26, 2016 Dziękuję Wam za tak miłe powitanie i również mam nadzieję, że spędzę na tym forum miłe chwile Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twister Napisano Listopad 26, 2016 Share Napisano Listopad 26, 2016 (edytowany) Siemka Baw się dobrze Edytowano Listopad 26, 2016 przez Rainbow Twister 1 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...