Delfinek Keola Napisano Grudzień 1, 2012 Share Napisano Grudzień 1, 2012 (edytowany) Zapraszam do zapoznania się z tematem dyskusyjnym działu "Oceń poprzedni utwór", a także ze wskazówkami znajdującymi się w powyższym temacie.Regulamin działu -określa zasady zabawy Edytowano Styczeń 25, 2014 przez Cuddly doggy Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bezik Napisano Grudzień 1, 2012 Share Napisano Grudzień 1, 2012 A wrzucę do tematu klasyka normalnie, chyba pierwszy (a na pewno jeden z pierwszych) z utworów fandomowych w które się wciągnąłem. Piosenka (jak sam tytuł zresztą wskazuje) o naszym chaosie, zremixowana przez The living tombstone (ale oni wszyscy mają szpetne OC'ki..) Chyba zalicza się do techno, nie znam się na tym za bardzo i mało mnie to interesuje Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiej007 Napisano Grudzień 1, 2012 Share Napisano Grudzień 1, 2012 10/10 Co tu kryć? To jeden z najlepszych utworów fandomu. Mimo że ten utwór to tylko melodia mi sie podoba ze względu na aurę spokoju jaką daje. Aż całe zdenerwowanie nagle znika. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dybson Napisano Grudzień 1, 2012 Share Napisano Grudzień 1, 2012 Bardzo przyjemna i spokojna na muzyka. Lubię, od czasu do czasu wejść w takie klimaty. Daję 9/10. Ten utwór bardzo mi się podoba ze względu na wokal i przesłanie jakie niesie. Warto się wsłuchać jak ktoś ogarnia angielski. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arctic Cat Napisano Grudzień 2, 2012 Share Napisano Grudzień 2, 2012 Przyjemnie się słucha, spokojna. Fajna jak chce się zasnąć, bo jest praktycznie sam wokal. 7/10 Jedna z moich ulubionych piosenek z fandomu http://www.youtube.com/watch?v=SRJgne_n4Ss Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...