Jump to content

Strona Główna  |  Ogłoszenia  |  Lista Fanfików  |  Fanpage  |  Feedback
Delfinek Keola

[Oceń poprzedni utwór] - Muzyka fandomowa

Recommended Posts

A wrzucę do tematu klasyka normalnie, chyba pierwszy (a na pewno jeden z pierwszych) z utworów fandomowych w które się wciągnąłem.

Piosenka (jak sam tytuł zresztą wskazuje) o naszym chaosie, zremixowana przez The living tombstone (ale oni wszyscy mają szpetne OC'ki..) Chyba zalicza się do techno, nie znam się na tym za bardzo i mało mnie to interesuje :)

10/10 Co tu kryć? To jeden z najlepszych utworów fandomu.

Mimo że ten utwór to tylko melodia mi sie podoba ze względu na aurę spokoju jaką daje. Aż całe zdenerwowanie nagle znika.

Bardzo przyjemna i spokojna na muzyka. Lubię, od czasu do czasu wejść w takie klimaty. Daję 9/10. Ten utwór bardzo mi się podoba ze względu na wokal i przesłanie jakie niesie. Warto się wsłuchać jak ktoś ogarnia angielski.

Nie przepadam za bardzo za country ale utwór nawet fajny 7/10 A oto kolejny z najlepszych utworów z fandomu. Ten zaś ma nawiązanie do pewnego fanfica

Jakoś nie mogę się przekonać do tej piosenki, nigdy jej nie lubiłem, dlatego dam tylko 3/10 Moja propozycja to pierwszy fandomowy utwór jaki wpadł mi w ucho, czyli She is a pony:

Uwielbiam tą piosenkę. Zawsze gdy ją słysze przychodzi mi do głowy film "Piraci z karaibów" 9/10 A oto chyba jeden z najbardziej znanych utworów WoodenToaster czyli Pinkie Lie

No nie powiem nawet mi się spodobało. Dałbym +1 za obrazek, ale mamy oceniać samą muzykę, więc będzie 8/10. A teraz Omnipony i Equestria in Grey. Chyba nawiązuje tu trochę do Pendulum albo Prodigy, ale to sami oceńcie:

Guest Piter Wan Kenobi

Całkiem niezłe, nie znałem tego. Ale fajnie że poznałem i nie wiem co za bardzo powiedzieć. Dam te 8,5/10.

Ostatnio przyciagnely mnie takie klimaty. Dosc ciekawy utwor. Daje 6-10, brakowalo mi slow.