Cipher 618 Napisano Styczeń 10, 2013 Autor Share Napisano Styczeń 10, 2013 Dobra mniejsza o to pytanie. Widać na legalnego inaczej NESa gra była nieco przerobiona :/ Tak czy inaczej z tego co pamiętam, a pamiętam dobrze po wejściu do budynku atakowały gracza hordy velociraptorów. EDIT Znalazłem - okolice 9 minuty. Raptory Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cipher 618 Napisano Styczeń 11, 2013 Autor Share Napisano Styczeń 11, 2013 Zegarmistrz - uznaję wszystko oprócz raptorów. Stegozaury też gdzieś tam były (i były BARDZO upierdliwe), ale i tak zebrałeś niezłą sumę. Ok. Teraz coś prostego. Mam nadzieję, że inni też się podepną. Pytanie: 1.Dlaczego w grze Silent Hill pojawiła się mgła? Bonus +2 - Jak nazywał się osobnik z Silent Hill 2, który potrafił zabić "za krzywe spojrzenie"? (mile widziane imię i nazwisko) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zegarmistrz Napisano Styczeń 11, 2013 Share Napisano Styczeń 11, 2013 Tu są różne spekulacje - od fabularnych - mgła została stworzona jako granica pomiędzy światem realnym a światem w którym rozgrywa się akcja, po te bardziej przyziemne - graficy chcieli nią ukryć niedociągnięcia i nieliczne "plagiaty"... A wzrokowy morderca to grubasek Eddie Dombrowski. Tak zakompleksiony że nawet sobie palnął by w łeb gdyby spojrzał w lustro i się wyśmiał. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cipher 618 Napisano Styczeń 11, 2013 Autor Share Napisano Styczeń 11, 2013 Chodziło o te bardziej przyziemne powody wprowadzenia mgły. A raczej szarej masy. Ale masz rację. Zagadkę wrzucę ok 20, a póki co doliczam 7pkt Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zegarmistrz Napisano Styczeń 11, 2013 Share Napisano Styczeń 11, 2013 Ciii w tamtych czasach trzeba było mieć wyobraźnie - to nie masa tylko mgła xD Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cipher 618 Napisano Styczeń 11, 2013 Autor Share Napisano Styczeń 11, 2013 No dobra, nie będę niszczył nikomu dzieciństwa. Swoją drogą SH HD Collection na Xboxa pobrane z Live'a nie ma aż tylu błędów o których wspominali recenzenci. Czyżby coś poprawiono? A może początek gry jest dobry, a reszta się wykrzaczy? A wracając do pytania: W której części Hitmana w menu głównym pojawił się utwór "Ave Maria", który spotęgował i tak niesamowity już klimat? Bonus +2 - jak nazywał facet podkładający głos pod głównego bohatera? (i dlaczego do diabła nie zagrał w filmie? - tak sobie narzekam...) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zegarmistrz Napisano Styczeń 11, 2013 Share Napisano Styczeń 11, 2013 Hitman: Blood Money a głos to David Bateson. Swoją drogą owszem - o wiele lepszy niż jego filmowy odpowiednik... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cipher 618 Napisano Styczeń 16, 2013 Autor Share Napisano Styczeń 16, 2013 Ostatnia zagadka. Wyjątkowo upierdliwa. Aby ją rozwiązać należy: 1. Udać się na stronę do rejestracji klucza 2. Podać mail i klucz: pinokio - kod odgadnięty... jutro szansa na drugą grę 3. Na maila powinien dojść klucz Steam. Gdzie tkwi haczyk? Klucz nie działa. Ktoś coś namieszał i: - "I" może być małym "L" lub dużym "I" - "0" może być "O" lub zerem... I tak dalej... Mało "atrakcji"? Podczas instalacji wywalają się błędy... To gra z CD-Action. Dla mnie nie udało się rozszyfrować tego kodu. Miłego szargania sobie nerwów Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cipher 618 Napisano Styczeń 16, 2013 Autor Share Napisano Styczeń 16, 2013 No dobra, nie będę jeszcze kończył quizu. Co do kodu. U mnie coś nie działało. Wypróbowałem WSZYSTKIE możliwe kombinacje i nic... siedziałem nad tym pół godziny. Dałem do dla Was i ruszyło. Jutro wrzucę kolejną grę, która u mnie nie ruszy (kod steam). Tym razem sam coś zrobię z kodem Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts