Skocz do zawartości

Triste Cordis(i spółka) oddaje kody do gier.


Cipher 618

Recommended Posts

SzymonL - Dzięki za Amerzone. Kojarzycie Benoît Sokala? Nie? A Syberię? Nadal nie? Jeśli jest ktoś, kto odpowiedziałby "nie" na wszystkie pytania to po prostu... Ech... Świat gier, takich w których trzeba myśleć, stanie się gatunkiem zagrożonym wyginięciem  :twilight6:

Edytowano przez Triste Cordis
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PervKapitan

^ Ja akurat znam Syberię, jednak gadanie takie "jeżeli ktoś nie zna xxx gry to bla bla bla" jest bez sensu. Bo Ty możesz nie znać również świetnej gry, którą ta osoba znała, a świat dobrych gier nie kończy się na tych dwóch tytułach. ._. I tak, powstają też nowe gry, w których trzeba myśleć. Po prostu nie można patrzeć na najpopularniejsze gry, bo one na ogół są dla każuli, czy jak kto woli dla niedzielnego gracza, który po prostu chce sobie zająć czymś wolny czas.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumiałeś mnie. Z roku na rok, gry wymagają co raz mniej myślenia. Dla przykładu - MYST. Autorzy doszli do wniosku: "Jeśli chcemy zarobić na ewentualnym MYST VI, będziemy musieli go uprościć. A łatwy MYST to nie MYST". Ktoś mógłby powiedzieć: no tak, piątka się nie sprzedała, to dali sobie siana. Nie. Gra sprzedała się znakomicie. Wyszli z założenia, że: "trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść... niepokonanym". 

 

Inny przykład. Unreal - pierwsza część wymagała myślenia. Druga... cóż. Po prostu była. Pamiętacie dawne Rainbow Six? Ghost Recon? Uproszczono je. Ma być z "pierdnięciem". TOCA Race Driver? Zrobili z nich jakiegoś "NFSowego" Grida.

 

Nie unikniemy zmian, szkoda tylko, że idą one na gorsze.  

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PervKapitan

Skoro stare tytuły chcą wydawać nowe części, o wiele łatwiejsze, to po prostu szukaj takich, które tak nie mają. Wiem o czym mówisz, bo też nie raz spotkałam się z tym, że twórcy gry zamierzają zrobić sequel łatwiejszy. Jednak ciągle istnieją i tworzą się gry, które też wymagają trochę myślenia i kreatywności. 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadzam sie ztobą ja znam nawet przykład Anno2070 .. grałem w to jakies 3 miechy temy doszedłem do epizodu 3 kampani i przstałem bo ... bo musiałbym 3 epizod od nowa zaczac tal jest to zrobione ze jak zrobisz zle wyspe to potem w ostatnim epizodzie mialem problemy ze wszystkim a teraz jak chciałem wrucic do tej gry kolejna klapa musze sobie na nowo wszystkie epizody przypomnieć zeby wiedziec jak zrbic wyspe żeby nieupadła .. gra dobra na myslenie i dosc dobze rozbudowana gospodarczo polecma osobom lubiacym tworzyc własne miasta :D.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadzam sie ztobą ja znam nawet przykład Anno2070 .. grałem w to jakies 3 miechy temy doszedłem do epizodu 3 kampani i przstałem bo ... bo musiałbym 3 epizod od nowa zaczac tal jest to zrobione ze jak zrobisz zle wyspe to potem w ostatnim epizodzie mialem problemy ze wszystkim a teraz jak chciałem wrucic do tej gry kolejna klapa musze sobie na nowo wszystkie epizody przypomnieć zeby wiedziec jak zrbic wyspe żeby nieupadła .. gra dobra na myslenie i dosc dobze rozbudowana gospodarczo polecma osobom lubiacym tworzyc własne miasta :D.

Też anno mam... Też z tego samego powodu za dużo w to nie pograłem...
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1Quest wysłane do PolskiPegaz
Quest for Infamy wysłane do PolskiPegaz
Aztaka wysłane do PolskiPegaz
Detective Case and Clown Bot in - Murder in the Hotel Lisbon wysłane do PolskiPegaz
Eleusis wysłane do Dżuma
Final Dusk wysłane do Triste Cordis
Sweet Lily Dreams wysłane do AdamSkanD
Tesla Breaks the World! wysłane do PervKapitan
Whisper of a Rose wysłane do AdamSkanD
Card City Nights wysłane do Dżuma
Talisman - Digital Edition wysłane do Zegarmistrz
Talisman Prologue wysłane do Zegarmistrz
Betrayer wysłane do Onyx
Skara - The Blade Remains wysłane do AdamSkanD

Edytowano przez SzymonL
  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poproszę o Final Dusk. Dziękuję :fluttershy5:  

 

Mam nadzieję, że ta cała Mina - bynajmniej nie przeciwpancerna - nie lezie do przodu niczym leming (da się wcisnąć pauzę, sprawić żeby się zatrzymała... cokolwiek). Swoją drogą, chciałbym mieć to na Vicie. Dotykowy ekran ułatwiłby zabawę, tak jak w przypadku "Ethan: Meteor Hunter"  :)

Edytowano przez Triste Cordis
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie indiegala można zgarnąć grę: RADical ROACH
 
  • Sanctum
  • Postal + Steam Trading Cards!
  • PixelJunk Monsters Ultimate + Steam Trading Cards!
  • Speedball 2 + Steam Trading Cards!
  • Gun Monkeys + Steam Trading Cards!
  • Canyon Capers + Steam Trading Cards!
 
Oryginalna instrukcja jest tutaj
Edytowano przez Chief
  • +1 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...