Flyghtning

Flyghtning - oficjalna ponymuza

65 postów w tym temacie

Hehe no nie źle ;) mi sie strasznie spodobało, przypomniało mi jak tata puszczał mi kiedyś te stare zespoły elektroniczne xD. A jednak nawet zawiało czymś jakby nowym, nwm, bit? Nie bd sie pytał a paczki samplów itd, ale podsumowójąc to na serio jesteś dobry :>

0

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z waściem i do dzisiaj ową rozmowę miło wspominam. Ponad to, podoba mi się imć twórczość, czekam na więcej :D

0

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

To jest język, który sam zaprojektowałem. Jak trafnie zauważyłeś - brzmieniowo wzorowany na językach skandynawskich, gramatyka oparta jest w większości na mowie fińskiej.

0

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Cóż takie tam nerdowe zainteresowanie ;) Język ma na tę chwilę 20 przypadków, 12 odmian czasownika, trzy czasy i kilka aspektów. Wystarczy by go uczyć i rozmawiać :D Nie wiem czy będę za to "hejcony" czy nie - jest to język equestriański.

Edytowano przez Flyghtning
1

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Ash Nazg durbatulûk : )

 

Ale serio, kiedyś interesowałem się mitologią i kulturą nordycką i coś w tym brzmieniu porusza jakieś z dawna zapomniane nutki. No i zapis runiczny rządzi : )

0

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Ash Nazg durbatulûk : )

 

Ale serio, kiedyś interesowałem się mitologią i kulturą nordycką i coś w tym brzmieniu porusza jakieś z dawna zapomniane nutki. No i zapis runiczny rządzi : )

Czaisz klimat i to mi się podoba ^^

Zapis akurat jest determinowany tym, że kucyki ziemne i pegazy pisać mogą jedynie pyszczkami. Co za tym idzie pismo to musi być proste i w miarę "krótkie". Pismo jednorożców ( magia, pióro... ładne literki muszą być xd ) gdzieś tam jest jeszcze w przygotowaniu :D

0

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

czaję klimat, czaję : )

I Ty też czaisz bo nie znam osoby o lingwistyczntych zainteresowaniach, która nie zaraziła się tym od Tolkiena ; )

Do pisma jednorożców bardzo pasuje mi Sindarin. Nie zalinkuję żadnego przykładu bo odpisuję z telefonu, ale podejrzewam że wiesz o co chodzi.

20 przypadków uważam za lekkie przegięcie, ale co tam - masz gdzieś jakieś materiały na ten temat?

0

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

20 przypadków uważam za lekkie przegięcie, ale co tam - masz gdzieś jakieś materiały na ten temat?

A tam gadanie... mój poprzedni język ma 50 i jest dobrze :D

Materiały mam, dokumentację elektroniczną też, ino jeszcze pracuję nad resztą gramatyki no i te unicornowe literki muszę wykombinować, po czym nabazgrolić z nimi fonta.

0

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem muzyki elektronicznej, więc moja wypowiedź może nie być zbyt merytoryczna, ale poniżej kilka uwag.

- fajne jest to, że w konstrukcji utworu zachowałeś podział na sześć - uzupełnia to tematykę utworu

- podoba mi się też, że uniknąłeś monotonii ciągłego powtarzania tych samych słów

- końcówka utworu jest ciekawa

- jako, że nie ma animacji człowiek koncentruje się na wyświetlonym obrazku i ma czas, by myśleć. Zauważyłem, że te dwa sklejone artworki zupełnie do siebie nie pasują. Byłoby super, gdyby w jednej linii z Cutie Marks był odpowiedni Element.

- podejrzewam, że słowa zostały nagrane przez Ciebie. Akcent na drugą sylabę od końca to coś, za co bardzo ludzi cenię i szanuję, ale w przypadku Generosity brzmi to dość dziwnie.

0

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo zacne, mistrzu. Szacuneczek wielki za talent i chęci. Naprawdę bardzo dobrze wykonane. Poza tym czuć klimat. Nie znam się, nie wiem jak to jakoś składnie napisać :rainderp:

Chętnie bym poznał jakoś bliżej twój język, bo też interesuję się trochę lingwistyką.... i kulturą nordycką tyż.

Powodzenia w dalszej twórczości

 

:gummy1:

0

Udostępnij ten post


Link do postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, by skomentować

Aby móc pisać komentarze, musisz być zalogowanym użytkownikiem.

Utwórz konto

Utwórz konto w naszej społeczności! To łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz