Princess Cadence Napisano Sierpień 10, 2013 Share Napisano Sierpień 10, 2013 (edytowany) Cześć z tej strony Mydełko. Na forum już byłem chyba z rok temu no ale zapomniałem hasła lub konto zostało usunięte. Coś o sobie: -Jestem rysownikiem/grafikię -Jestem Punkowcem -Słucham Punk Rocka -Lubię kuce -Grę Minecraft ;-; -14lat -Dodam swoją brzydką twarz ;-; No to chyba na tyle, chcesz coś jeszcze wiedzieć? Pisz tutaj A jak ktoś chce to proszę: Gadu-Gadu: 46722022 Zapraszam do nowego tematu o moich rysunkach ;> http://mlppolska.pl/watek/7024-o%C5%82%C3%B3wek-i-kartka-to-moja-zabawka/#entry355709 Edytowano Sierpień 11, 2013 przez Mydełko Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dragonshy Napisano Sierpień 10, 2013 Share Napisano Sierpień 10, 2013 Witaj na forum i baw się dobrze! Mam do ciebie dwa pytania. 1.Masz ulubionego kuca? 2.A znienawidzonego? Pozdrawiam Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Princess Cadence Napisano Sierpień 10, 2013 Autor Share Napisano Sierpień 10, 2013 1.Rainbow Dash 2.Luna Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Unbridle Napisano Sierpień 10, 2013 Share Napisano Sierpień 10, 2013 (edytowany) Witaj na forum i baw się dobrze. 2.Luna Już Cię lubię. Edytowano Sierpień 10, 2013 przez Unbridle Flynn Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Princess Cadence Napisano Sierpień 10, 2013 Autor Share Napisano Sierpień 10, 2013 Dziękuje, i z pewnością się będę dobrze bawić ;> Witaj na forum i baw się dobrze. Już Cię lubię. To się ciesze Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Turoń Napisano Sierpień 10, 2013 Share Napisano Sierpień 10, 2013 Szczęść Bożę. Twarz masz bardzo symetryczną to dobrze. Iś odważny jest! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...