JimJoy Napisano Wrzesień 9, 2012 Share Napisano Wrzesień 9, 2012 Powinieneś pomyśleć nad zrobieniem modeli do gmoda bo tamte kuleją Świetna robota Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ATIMKOS Napisano Wrzesień 9, 2012 Share Napisano Wrzesień 9, 2012 Powinieneś pomyśleć nad zrobieniem modeli do gmoda bo tamte kuleją Świetna robota Też tak myślę Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guzik Napisano Wrzesień 9, 2012 Share Napisano Wrzesień 9, 2012 Piękna, sam bym lepszej nie zrobił - pomyśl nad animacją Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astralis Napisano Wrzesień 12, 2012 Share Napisano Wrzesień 12, 2012 O słodka Celestio, gdzie uczą jak robić takie cudowne rzeczy? Przecudna Derpy, Luna bardziej mi się podobała jak stała Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Wrzesień 15, 2012 Autor Share Napisano Wrzesień 15, 2012 Dzięki wszystkim za komentarze. Co do Gmoda, może w przyszłośći. Game art to troche inna dziedzina, wszystko należy tworzyć z myślą o danym silniku który będzie wyświetlał dany model. Narazie kuce odstawiam na bok i realizuje inny projekt ale jak coś , to mam pomysł na kolejnego "kucyka". Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Siper Napisano Wrzesień 15, 2012 Share Napisano Wrzesień 15, 2012 Jeśli byś się bawił w tworzenie modeli do Gmoda to ładnie proszę (o ile można) o zrobienie również animacji. Playermodel kuca w Exp2! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Listopad 11, 2012 Autor Share Napisano Listopad 11, 2012 Hejka, w glowie zrodził się nowy pomysł na prace 3d związaną z kucami. Parę bazgrołów na zaplanowanie postacii: Rysować nie potrafię, ale nie o to tu chodzi. Kreśląc na kartce łatwiej się planuje, niż robiąc odrazu na żywca w 3d. W planach jest typowy "still" jak i krótkosekundowa animacja. Statyczny obrazek mam nadzieję będzie trzymał poziom poprzednich prac a z animacją to będzie taki debiut. W życiu parę prostych rzeczy zaanimowałem ale ten projekt mnie trochę przerasta. Zobaczymy co z tego wyjdzie. BTW mam nadzieję że wszyscy wiedzą kim jest Quenn of Blades i dlaczego właśnie Chrysalis. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arroyo Napisano Listopad 11, 2012 Share Napisano Listopad 11, 2012 Twoje prace są świetne! Sam uczę się modelowania w Blenderze, ale jeszcze jestem początkujący. Moim marzeniem byłoby robienie prac na takim poziomie jak Ty. Życzę sukcesów w przyszłych projektach . Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Listopad 11, 2012 Autor Share Napisano Listopad 11, 2012 Dzięki, miło usłyszeć (przeczytać) coś takiego Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arroyo Napisano Listopad 11, 2012 Share Napisano Listopad 11, 2012 Pisałeś wcześniej, że planujesz przesiąść się na inny program. Wybrałeś już? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guzik Napisano Listopad 12, 2012 Share Napisano Listopad 12, 2012 BTW mam nadzieję że wszyscy wiedzą kim jest Quenn of Blades i dlaczego właśnie Chrysalis. Ja nie wiem (tak, tak, google nie gryzie). A Wracając do tematu, nie chce ci czegoś narzucać, ale czy nie lepiej było by zrobić samą oryginalną Chrysalis? Powodzenia w projekcie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bezik Napisano Listopad 12, 2012 Share Napisano Listopad 12, 2012 Ja nie wiem (tak, tak, google nie gryzie). A Wracając do tematu, nie chce ci czegoś narzucać, ale czy nie lepiej było by zrobić samą oryginalną Chrysalis? Powodzenia w projekcie. Nie. Zwkłych Chrysalis jest pewnie mnóstwo w sieci, a tutaj op chce zmiksować dwie postacie, co może być ciekawsze i mniej monotonne ;d BTW, ja też nie wiem :( @EDIT Już wiem Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość CherryGrove Napisano Listopad 12, 2012 Share Napisano Listopad 12, 2012 Temporal, masz niesamowity talent! Najlepsze kucyki w 3D jakie widziałem Trochę za mało Twilight A na poważnie - ile czasu zajęło Ci zrobienie tej Luny? Planujesz jeszcze jakieś inne kucyki? Czekam na więcej, gdyż to jest na prawdę genialne. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Listopad 14, 2012 Autor Share Napisano Listopad 14, 2012 Arroyo, co do programów to: narazie wciąż pracuje na 3dsmaxie, ale w międzyczasie uczę się Blendera. Z dnia na dzień nie przerzuce się na niego, bo nie tak łatwo przyswoić nowy interfejs, skróty klawiszowe i zmienić stare nawyki. Podoba mi się Blenderek i porównując go do komerycyjnego "Modo" (którego też niedawno próbowałem opanować) wypada sto razy lepiej. Co do Chrysalis jako Queen of Baldes, taką zrobię bo tak postanowiłem Ktoś tam wymyślił Gamer Lune, ktoś tam wymyślił Lyre the archer, więć może i ja coś wprowadzę stałego do fandomu . Jak patrzę na Chrysalis to zawsze mi się kojarzy z królową Zergów ze swoim rojem na czele. Co do Twi, miałem kiedyś w planach psycho Twilight zrobić . Jak widać jednak unikam mane6 szerokim łukiem... hehe . Dzięki wszystkim za komenty. Najbliższych uptdetów można spodziewać się w jakoś w weekend, gdy będe miał trochę czasu na swoje prywatne projekty. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bezik Napisano Listopad 14, 2012 Share Napisano Listopad 14, 2012 Mimika psycho Twilight była by mega trudna do zrobienia w 3d... Dużo trudniejsza niż zwykłe uśmiechnięte pyszczki.. (jak myślę o takim prostym pyszczku to jeszcze spoko, nie wydaje się jakoś bardzo poza moim zasięgiem, ale psycho minka to jest kosmos...) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arroyo Napisano Listopad 15, 2012 Share Napisano Listopad 15, 2012 Oczywiście rozumiem że nie da się przeskoczyć z jednego programu na drugi. Ale skoro uczysz się Blendera, to korzystasz z jakiegoś poradnika, czy coś? Tak, wiem, Google i tak dalej, ale pytam czy znasz tutorial który Ci pomógł i który mógłbyś polecić? No i życzę sukcesów . Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Listopad 15, 2012 Autor Share Napisano Listopad 15, 2012 Arroyo http://www.blendtuts.com/ ... darmowe, fajnie podzielone na działy, video i co najważniejsze darmowe. Nie wiem czy pojawiło się tam coś "konkretniejszego" jak tutorial czegoś bardziej skomplikowanego ale do zrozumienia narzędzi i środowiska programu jak nabardziej wystarcza. Jak modelować ludzi, przedmioty itp można wiedzę przenieść z innych softów ale z tego co kojarze to na youtubie jest też wiele fajnych tutków odnośnie modelowania w blenderku. Jak jeszcze nie miałem Blendera na dysku ( i nie chciałem mieć ) to często przenosiłem techniki z modelowania głów w blenderze na 3dsmaxa. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bezik Napisano Listopad 15, 2012 Share Napisano Listopad 15, 2012 Jak masz dużo czasu, pamiętam że kiedyś kilka godzin filmików tego gościa pooglądałem, no i choć w modelowaniu pro nie jestem to interfejs blendera, poruszanie się po nim i parę innych rzeczy, to jest już dla mnie coś mega prostego Lepiej włączyć 720pHD i poczekać na bufor, bo czasem z tego co mówi po prostu nie idzie się zorientować gdzie koleś przykładowo klikał, a na 360p może być ciężko zobaczyć. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FreeFraQ Napisano Listopad 16, 2012 Share Napisano Listopad 16, 2012 Niezłe to ^^ podoba mi sie ^^ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Listopad 18, 2012 Autor Share Napisano Listopad 18, 2012 Wczoraj zleciał dzień na oglądaniu nowego odcinka, więc dzisiaj wziąłem się troche do roboty. Jescze pare rzeczy trzeba doteakować ale to i tak z czasem będe poprawiał. Jak zwykle wszystkie referencja 2d mnie oszukują i godzinami muszę główkować jaki obrać kształt główki by dobrze wyglądało ze wszystkich stron a zarazem nie odbiegało zadużo od orginału. Pysk jak i wsumie reszta będzie wciąż poprawiana, więc nie ma co sie martwić o dziwne kształy pewnych miejsc. Ogólnie męcze główna "bryłe". Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arroyo Napisano Listopad 18, 2012 Share Napisano Listopad 18, 2012 Wygląda bardzo ciekawie . Jak zwykle wszystkie referencja 2d mnie oszukują i godzinami muszę główkować jaki obrać kształt główki by dobrze wyglądało ze wszystkich stron a zarazem nie odbiegało zadużo od orginału. Wiem że trudno odwzorować w trzecim wymiarze postać składającą się tylko z dwóch, tak aby była wierna oryginałowi, ale zastanawiałeś się nad efektem cel shadingu? Myślę, że mógłby trochę pomóc. A tak z ciekawości, ile Ci zajęło tworzenie tej głowy? Mógłbyś zarzucić screenem siatki? Odbiegając od tematu, chciałbym polecić poradniki do których link zapodał Bezik. Pomimo, że sa one nakręcone na wersji 2.56 (obecna to 2.64), to są bardzo pomocne. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nogalik Napisano Listopad 21, 2012 Share Napisano Listopad 21, 2012 Ciekawe xD Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Listopad 25, 2012 Autor Share Napisano Listopad 25, 2012 Jestem leniwy, nie chce mi się wrzucać rendera na moje ftp więc polinkuje do mojego profilu na Deviancie http://temporal333.deviantart.com/#/d5m7kqx Ucho w tym ujęciu wygląda dziwnie, ale w innych ujęciach jest lepiej. Ciężko dopasować kształt poszczególnych elementów by z każdego widoku wyglądały dobrze, tak się kończy konwersja postaci 2d na 3d. @Arroyo cel shadingu nie lubię i jednak wolę pójść w shadery w stylu poprzednich. Oczywiście to już kwestia gustu i każdemu podoba się co innego, np. na max3d.pl zarzucili mi plastikowość materiałów. Dla mnie Cell shading mija się trochę z celem. Po co robić coś w 3d by później wszystko spłaszczyć i uzyskać efekt 2d? W takim przypadku lepiej odrazu całość zrobić w 2d. Oczywiście to tylko moje skromne zdanie . Jeśli nadal ci zależy na siatkach to wrzucę je wieczorkiem. EDIT: Siaty: Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano Grudzień 2, 2012 Autor Share Napisano Grudzień 2, 2012 Mały up: http://temporal333.deviantart.com/art/Queen-of-Blades-WIP-3d-stage-part3-340892877?ga_submit=10%3A1354481939 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bezik Napisano Grudzień 3, 2012 Share Napisano Grudzień 3, 2012 Fajnie się prezentuję, tylko pytanko :] Będziesz jej dziurawił nogi, czy zostaną tak jak są? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts