Skocz do zawartości

Zapisy do Pandzi!


Panda Hippis

Recommended Posts

Siemanko! 
Skoro już tu jesteś, to masz zapewne zamiar zapisać się do jednej z moich sesji, co? Na początku muszę Cię poinformować, byś zapoznał się z REGULAMINEM oraz INFORMACJAMI. Jeśli już to zrobiłeś, to zapraszam niżej. Przejrzyj katalog i napisz stosowne KP, a na pewno wezmę Cię do siebie i zaopiekuję najlepiej jak mogę...   :chrysalderp:
Wypadałoby też wspomnieć, że pomysł na zrobienie tylko dwóch uniwersów zaczerpnąłem od perosa (oczywiście za jego zgodą), za co jestem mu bardzo wdzięczny. Troszkę się przy tym napracowałem, więc zapraszam do zapisywania się!
I kolejny edit... Można się dopisywać do sesji już stworzonych, jeśli główni gracze wyrażą zgodę. Musicie poinformować mnie o chęci dołączenia do starych sesji, a później spytać moich graczy.

Sesje już prowadzone:
Generałek "Ten jedyny klejnot"
peros81 "Biznes to biznes"
KreeoLe "Palenie zabija"
Mitnick "Piekło w ciemnościach"
 
 
 
1. Standardowa Equestria

Imię:
Rasa: Pegaz, jednorożec, kuc, Podmieniec, smok, gryf...
Płeć:
Wiek:
CM i talent z nim związany:
Wygląd:
Charakter:
Historia:
Ekwipunek:
Cel:
Ew. Towarzysz/zwierzak:
 
Czy wyrażasz zgodę na udział w Multisesji?:

 
2. Cyberpunk - Bunt ludzkości
 
Rok 2366. W USA dwie wielkie firmy: Sarif's Industries oraz Bioc's Company walczą ze sobą o względy ludności kraju. Obydwie firmy produkują implanty, dzięki którymi ludzie stają się silniejsi lub też są niesamowitymi hakerami. Ci pierwsi mają wszczepy, które pożądają ludzie chcący być naprawdę silni i być prawdziwymi "rambo". Jest tylko jeden problem... Każdy kto je miał, musiał trzy razy dziennie zażywać specjalny płyn, Exodon, który zapewniał, że żaden wirus nie wniknie do krwi i osobnik nie umrze. Bioc's Company natomiast produkowało implanty, dzięki którym ludzie stawali się najlepszymi hakerami. Cichymi zabójcami wręcz. Także i w tym wypadku, użytkownicy muszą zażywać specjalnych tabletek, Grixu, dzięki którą mogli używać wszczepów. Jednak firma Bioc's odnalazła surowiec, dzięki któremu ludzie będą mogli tylko raz zażyć ich tabletki i nie przyjmować więcej żadnych leków. Sarif's Industries pragnie dowiedzieć się co znalazł jego przeciwnik i wykraść to! W Europie istnieje również Stowarzyszenie Wolności, czyli grupa ludzi, którzy uważają, że implanty to najgorsza rzecz, którą człowiek wymyślił i próbują powstrzymać zapędy obu wielkich firm. A Ty? Z kim będziesz trzymać?
 

Implanty:
Sarif's Industries: 
1. Implanty rąk - implant, dzięki któremu ludzie są w stanie korzystać z:
- Cybernetycznej protezy ramion (miażdżenie ciała wroga),
- Przebijanie ścian 
- Korzystać z Udźwigu (unoszenie dużo cięższych przedmiotów z niebywałą lekkością). 
Każde ulepszenie zużywa od 1/4 do 3/4 paska baterii oraz robi większy lub mniejszy hałas.
 
2. Implanty skóry - dzięki niemu, można korzystać z:
- Pancerzu skórnego (redukcja obrażeń z broni palnej i ostrzy),
- Redukcji uszkodzeń (obniżenie obrażeń podczas walki wręcz)
- Tarczy EMP (ochrona przed utratą energii pod wpływem elektryczności) 
Każde użycie wszczepu zużywa od 1/4 do 2/4 paska baterii.
 
3. Implanty korpusu - dzięki nim, można używać takich ulepszeń jak:
- System zdrowotny "Strażnik GT" (Regeneracja zdrowia; w tym ulepszenie "Kardiowerter")
- System pirotechniczny "Scorpion" (Wystrzeliwanie miniaturowych ładunków wybuchowych na odległość 3m; w tym ulepszenia "Wariant lekkich obrażeń", "Wariant ciężkich obrażeń")
Każde użycie wszczepu zużywa od 0/4 do 4/4 paska baterii.
 
Bioc's Company:
1. Implanty głowy: implant, dzięki któremu można używać:
- Systemu radarowego (Śledzenie przeciwników, kamer monitoringu, wieżyczek i robotów; w tym ulepszenie "Radar"),
- Wzmacniacz skradania się (Zapewnia informacje ułatwiające skradanie się, takie jak ostatnia znana pozycja oraz możliwość oznaczenia i śledzenia celów; w tym ulepszenia "Oznacz i śledź", "Śledzenie hałasu", "Wskaźnik ostatniej znanej pozycji", "Niewidzialność"),
- Wszczep hakerski ( Włamania do zaawansowanych terminali i wyłączanie zabezpieczeń połączonych z węzłami bezpieczeństwa; w tym ulepszenia "Przejęcie", "Przejęcie kamery/drona", "Fortyfikacja")
Każde użycie wszczepu zużywa od 1/4 do 3/4 paska baterii.
 
2. Implant oczu: implant, który pozwala używać takich ulepszeń jak:
- Wyostrzenie wzroku (Widzenie przez ściany, drzwi, przeszkody; w tym ulepszenie "Projektor prześwietlający")
Każde użycie wszczepu zużywa 2/4 paska baterii.
 
3. Implant pleców: implant, dzięki którem korzystać można z:
- Systemu lądowania "Dedal" (Bezpieczny upadek z max. 30m; w tym ulepszenie "Wspomaganie lądowania")
Każde użycie wszczepu zużywa 3/4 paska baterii.
 
KP:
Imię i Nazwisko:
Pseudonim
Płeć:
Wiek:
Stowarzyszenie: (Sarif's Industries, Bioc's Company, Stowarzyszenie Wolności)
Wszczepy początkowe: (Max. 3)
Wygląd:
Charakter:
Historia: (Macie się tu postarać... Dokładnie wszystko opisać. Minimum 350 słów; Każdy na początku będzie miał dwa pełne paski baterii)
Ekwipunek: (Nie macie być wykoxowani na samym początku!)
Cel:
Ew. Towarzysz/zwierzak:
 
Czy wyrażasz zgodę na udział w Multisesji?:

 
3. Western - Kowboje kontra Obcy
 
Appleloosa. Małe miasteczko pośrodku pustyni. Każdy żyje tam sobie szczęśliwie, w zgodzie z bizonami. Wszystko byłoby super, gdyby nie to, że pewnego dnia nad miasteczkiem pojawiła się Ciemność. Cień ogarnął nie tylko wieś, lecz duży obszar pustyni. Po kilku godzinach nad Appleloosą pojawiły się dziwne, okrągłe statki kosmiczne. Pięć z nich wylądowało w pobliżu miasteczka. Obcy, którzy wyglądali podobnie jak mieszkańcy miasteczka. Rozstrzelali każdego, kto im się stawiał, po czym ogłosili, że przejmują tą wiochę. W przeciągu kilku dni powstała podziemna organizacja, mająca na celu pozbawić Obcych władzy i przywrócić spokój w Appleloosie. I Ty stajesz się jednym z rekrutów tego stowarzyszenia...
 

Atrybuty postaci: 
 
1. Charyzma - Przydatne, jeśli gracz chce rozwiązać problem bez użycia siły. Pozwala na spokojne obcowanie z NPC-tami oraz nakłanianie ich do zrobienia czynów, których nie powinni zrobić. Udane nakłonienie zależy od ilości punktów charyzmy.
 
2. Siła - Dzięki rozwijanie tego atrybutu, można zwiększyć ilość zadawych obrażeń przez gracza. Oczywiście im więcej punktów siły, tym więcej obrażeń zadaje gracz i ma więcej procent szans na krytyczne uderzenie.
 
3. Wytrzymałość - Przydatne dla graczy, którzy grają po cichu, jak i dla ludzi grających niezniszczalnych. Dzięki temu atrybutowi, gracz ma lepszą wytrzymałość na ataki wroga oraz na złe czynniki zewnętrzne.
 
4. Zręczność - A dzięki temu gracz ma większe szanse na uniknięcie ataku wroga oraz na zablokowanie ciosu i kontratak.
 
5. Spryt - Głównie dla cichociemnych. Ten atrybut ulepsza skradanie się i kradzież. Im więcej punktów, tym mniejsza szansa na wykrycie gracza w skradaniu i kradzieży.
 
KP:
Imię i Nazwisko:
Pseudonim:
Rasa: (Kuc, człowiek)
Płeć:
Wiek:
CM i Talent: (CM - kuc; Talent - Kuc, człowiek)
Wygląd:
Charakter:
Historia: (Również długaśna!)
Ekwipunek:
Cel:
Ew. Towarzysz/zwierzak:
Atrybuty: (10pkt do rozdysponowania)
- Charyzma:
- Siła:
- Wytrzymałość:
- Zręczność:
- Spryt:  
 
Czy wyrażasz zgodę na udział w Multisesji?:

 
4. Własne uniwersum
Tu droga wolna. Napiszcie własne KP. Byleby było logiczne, z sensem, wzorem poprzednich. Prosiłbym tylko opisać mi najpierw świat, bym mógł się przygotować do sesji, oraz napisać czy wyrażacie zgodę na udział w Multisesji.
Edytowano przez Panda Hippis
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja na pierwszy ogień.

 

GRAND THEFT AUTO V
OPIS:

Stan San Andreas, lato 2014 roku. Dokładnie rok temu, w mieście Los Santos miało miejsce wiele wydarzeń które odcisnęły piętno na dzisiejsze życie. Zabity został Agent FIB Steve Haines podczas kręcenia swojego programu telewizyjnego na Diabelskim Młynie na Molo Del Perro. Wei Cheng który przewodził Triadami z Los Santos, został zabity wraz z swoim synem i resztą ludzi którzy mieli go ochraniać na moście koło Fortu Zancudo. Ttakże zaginięcie Devina Westona, którego ciała do dziś nie odnaleziono. To wszystko miało odcisk na życie gangsterów z trzech różnych światów, Trevora Phillipsa psychopatycznego morderce z własną firmą przemytniczą, Michael’a Townley aka De Santa, emerytowanego gangstera i Franklina członka Rodzin Z Chamberlain Hills który chciał się wzbogacić ale nie wiedział jak. Przez rok wiodą spokojne życie, niekiedy sobie pomagając i spędzając ze sobą czas. Od tej trójki dołączył czwarty gangster który teraz będzie miał własną historie. Spotka kobietę nie z tego świata w postaci ludzkiej dziewczyny.

 

Imię: Allan

Nazwisko: Johnson

Ksywa/y: AJ, Ali

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 26

Wygląd: Ciemne włosy, błękitne oczy, dobrze zbudowany, ma tatuaż smoka na lewej stronie szyi.

Charakter: To typ psychopaty, nie liczy się z nikim, z łatwością zabija.

Historia: Urodzony w San Fierro w 1987 w biednej rodzinie. Już w młodym wieku zachowywał się buntowniczo i okazał się typem Socjopaty. Nauczyciele w szkole mieli z nim kłopoty od zawsze prócz Biolodzy, bo zawsze był zainteresowany tymi lekcjami, zwłaszcza anatomią ludzi. Już w 14 roku życia uczęszczał do Uptown Riders, jednego z gangów SF, lecz z powodu kłopotów finansowych musiał się przeprowadzić z rodziną do Los Santos. Nigdy się tam nie oswoił z tym że wokół niego jest tyle gwiazd, bogaczy i innych ludzi którzy proszą się o walnięcie w ryj samym wyglądem, w 16 roku życia nauczył się posługiwać pistoletem i strzelbą ojca. W wieku 17 lat został skazany za pobicie z skutkiem śmiertelnym kolegi z klasy na dwa lata pozbawienia wolności, kiedy miał 22 lata został skazany za kradzież wozu gubernatora na trzy lata, kiedy miał 25 lata został oskarżony o zniszczenie samolotu pasażerskiego, ale z powodu braku światków zarzuty odrzucono. Miesiąc później, przeprowadził się do Sandy Shorse gdzie poznał Trevora Phillipsa i dołączył do Trevor Phillips Industries jako drugi strzelec i pilot. Przez te parę miesięcy udowodnił swoją wartość i obecnie jest jednym z zaufanych ludzi Trevora. Ma sporo kontaktów w Los Santos, gównie dłużników. Trevor posługuje się nim też do wyciągania haraczy z pobliskich interesów i jako łącznik między Trevorem a Michaelem i Franklinem. Podczas jednego z napadów, zdobył mundur ochrony banku, i przemodelował go na mundur bojowy TPI (oznaczenia, utwardzenia itp). Jest bardzo lojalny wobec TPI, przez co Trevor dał mu dom na Lotnisku w Sandy Shorse.

Dom: Lotnisko w Sandy Shorse

Ekwipunek:

Cywilny: Czarny Podkoszulek, ciemnobłękitne spodnie, Fioletowa czapka z daszkiem na lewej stronie. Zawsze ma przy sobie Pistolet + 10 magazynków i uzi +19 magazynków.

Bojowy: Mundur Bojowy TPI(zmodyfikowany mundur ochronny banku depozytowego), Karabin Szturmowy +20 magazynków (wygląd HK416 z latarką i lunetą), Pistolet Bojowy +9 magazynków i 3 granaty odłamkowe

Umiejętności: Pilotaż Helikopterów, Samolotów ma bardzo dobrym poziomie. Prowadzenie samochodu na dobrym. Posługiwanie się bronią palną na bardzo dobrym poziomie. Nie umie posługiwać się pojazdami wodnymi i większymi samolotami.

Cel: Sprawić by TPI stało się znane jako największa firma przemytnicza na zachodnim wybrzeżu. (NIEWIE) Znalezieie Miłości.

TAGI: OSTRY GRIMDARK, MATURE, ROMANCE, KOMEDY, SILENC OF LIFE.

Edytowano przez peros81
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Czy ktoś powiedział western?
Nie mogę przegapić takiej okazji,rzadko przecież w takich epickich miejscach sesje się zdarzają.

  Inspiracją do stworzenia mojej OC jest 21 odcinek 1 sezonu.Oglądałam go po przeczytaniu ostatniego czyli trzeciego tomu trylogii indiańskiej Krystyny i Alfreda Szklarskich pt."Złoto Gór Czarnych". Po obejrzeniu "Bezsensownego sporu"( bo tak właśnie nazywa się wspomniany wyżej odcinek w polskim dubbingu)zauważyłam zasadniczą różnicę między między Indianami w książkach Szklarskich a tych z My Little Pony.W kreskówce biali osadnicy byli kucykami,więc czerwoni bracia również powinni być kucykami,natomiast okazało się że w ich rolę wcieliły się ...bawoły( poprawniejsza nazwa to bizony,ale będę używać oby dwóch zwrotów). Skoro Indianie to ludzie to czemu w MLP nie ma Indian-kucyków? Oczywiście nie mam nic przeciwko bawołom które są Indianami ,a wręcz przeciwnie;uważam że te stworzenia idealnie nadają się do tej roli i podziwiam pomysłowość Lauren Faust,chociaż przydałby się chociaż jeden kucyk o Indiańskich korzeniach ,a najlepiej żeby wychowywał się wśród bizonów.I tak powstała moja mała Burning Mane.

 

Imię: Burning Mane

Pseudonim: Tokwi Kawa( w języku apaczów-Czarny Mustang)

Rasa: Unicorn (jednorożec :rainderp:  )

Płeć: Oczywiście klacz

Wiek: 10 lat

Miejsce zamieszkania: Dzikie prerie w okolicach Appleloosy(Indianie prowadzą koczowniczy tryb życia)

Cutie mark:Trzy białe orle pióra z czarnymi końcówkami

 
Wygląd jak na avatarze
Maść: Mleczna/ecru( jaśniejsza od Fluttershy)
Grzywa i ogon( to jej zawdzięcza swoje imię): Pasemka,rude i czerwone( prawie wiśniowe)
Kolor oczu: Jasnoniebieskie jak niebo w słoneczny czerwcowy dzień
Znaki szczególne: Oryginalna"dwuczęściowa"grzywka spięta indiańską zielono-zieloną opaską, piegi które zakrywa wojennymi barwami.
 
Charakter: Żywiołowa klacz o ognistym temperamencie ,radosna i psotna,wszędzie jej pełno
Zalety: Zaradna,wesoła,kreatywna
Wady: Niecierpliwa,łatwo pakuje się w tarapaty,uparta jak osioł(nie obrażając osłów)
 
Zainteresowania: Przyrodnia matka Burning Mane jest szamanką,więc moja oc interesuje się zielarstwem i lecznictwem.Ponadto zajmuje się szyciem tipi i wyrabianiem Wampum i Parfleche. Jeśli chodzi o tematykę wojenną świetnie strzela z łuku ,trochę gorzej wychodzi jej używanie ciężkich kamiennych Tomahawków.
 
Ma problemy z czytaniem i pisaniem w języku kucyków,a także nie używaniu broni palnej i innych wynalazków kolonizatorów.

 

 Historia:           Matka Burning Mane była jednorożcem pochodzącym z Dodge City a ojciec kucem ziemnym z sąsiedniej Appleloosy.Klacz urodziła się w malowniczych górach Badlands w południowej Dakocie o wschodzie słońca,jej matka zmarła zaraz po porodzie.O zachodzie słońca grupa migrujących w stronę Macintosh Hills bizonów ujrzało w oddali małe płonące ognisko.Gdy podeszły bliżej spostrzegły że to nie ogień,a ruda grzywa źrebięcia spoczywające obok zwłok jej matki.Indianie pochowali nieżyjącą klacz na wzgórzu Horn Peak.Źrebię miało być oddane pierwszym spotkanym osadnikom,ale szamanka plemienia Nszo czi (czyli piękny dzień) która mimo iż bardzo pragnęła mieć dzieci nie miała potomstwa "zaadoptowała" ją i wychowała jak własne.

          I tak Burny została bizoniątkiem.Jej przyrodnia matka obcinała jej niemalże całą grzywę i ogon zostawiając grzywkę która zasłaniała róg,smarowała ją tłuszczem roślinnym który chronił jej cieńszą niż u bawołów skórę nadając jej równocześnie podobny do jej maści beżowy kolor,na kopytkach rysowała węglem pionowe kreski imitujące racice.Mimo tego rówieśnicy wyzywali ją od rudzielców,podrzutków etc.D

Edytowano przez Czytoholiczka
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Wahaha, Piła! Jak miło. Chętnie, bo ostatnią sesję z Hippisem spaprałam. Tutaj... bardzo się nie rozpisałam, jednak na więcej chyba nie mam czasu.

 

   Imię:  Szaniqua Hathaway;

 

   Płeć:  Kobieta;

 

   Wiek:  24 lat;

 

   Wygląd:  Kruczoczarne, proste włosy sięgające do pasa i prosta grzywka, sięgająca do brwi. Jasno-niebieskie, lecz podkrążone oczy. Śnieżnobiała, a raczej szarawa karnacja; ostre rysy twarzy, małe piegi przy nosie. Wątła, chuda sylwetka, niezadbane ciało; długie palce u dłoni, obgryzione paznokcie. Na ciele najczęściej sportowa, gruba bluza i przechodzone jeansy. W ręce zawsze obowiązkowo papieros;

 

   Pochodzenie:  Urodzona w Japonii, zamieszkała w USA;

 

   Charakter:  Lubi dobrze wypić, pożartować i pośmiać się w towarzystwie. Na codzień męczona życiem, realistka. Czasem snuje się po domu i zachowuje jak dwa razy starsza. Nałogowa palaczka, od miesiąca bezrobotna. Nie interesuje się polityką, olewa wszystko co z nią związane; spokojna, trudno wyprowadzić ją z równowagi. Nie lubi dzieci. Rzadko potrafi pokazać swój energetyzujący przypływ optymizmu i magnetyczną radość. Zrzęda, mimo to lubi rozmawiać z kimś zaufanym.

 

   Historia:  Szaniqua to młoda kobieta urodzona w Japonii. W wieku 3 lat razem z rodzicami wyjechała do Stanów Zjednoczonych, gdzie mieszkała i wychowywała się przez resztę życia. W szkole podstawowej i gimnazjum uczyła się na poziomie dobrym. Rodzina jak rodzina, niby szczęśliwa, wiodąca dobre życie - tak też było. Szaniqua jednak chciała coś przeżyć, szukała wciąż wrażeń. Jej temperament zgasł, gdy miała wypadek na motorze w wieku 16 lat. Był to gwałtowny czas zmian dla czarnowłosej - przestała cieszyć się życiem. Z wypadku na szczęście wyszła bez większych obrażeń. Do końca liceum zdążyła zrobić się ponurą, pesymistką wręcz. Po ukończeniu szkoły udała się na studia ekonomiczne, kończąc je szczęśliwie. Uzależniła się od palenia, co przysporzyło jej wielu problemów i pogorszeniem samopoczucia. Wyprowadziła się od rodziców, nie chciała jednak zakładać rodziny - nie lubiła dzieci, ciężko też było jej znaleźć pracę. W wieku 24 lat straciła ową, przez miesiąc opieprzając się aż do teraz, pijąc i zwyczajnie paląc.

 

   Cel:  Przed naszymi zdarzeniami? Brak konkretnych - co najwyżej znalezienie ponowne pracy i wyprowadzenie się ze swojego mieszkania w bloku.

 

   Czy wyrażasz zgodę na udział w Multisesji?:  Tak, wyrażam zgodę na udział w Multisesji.

Edytowano przez KreeoLe
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah jak Metro 2033 to dlaczego nie ja?

 

Imię: Саша Драгунов (Sasza Dragunov)

Pseudonim: Dragon
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 24 lata
Pochodzenie: Kuźniecki Most
Wygląd: 176 cm wzrostu, ciemnobrązowe i krótkie włosy, piwne oczy, ostre rysy twarzy, uszy, nos, ręce, nogi, biała karnacja, średnio umięśniony, zazwyczaj chodzi w czarnej bluzie i połataniej kamizelce (zazwyczaj zwykłej, ale czasami kuloodpornej gdy ma zły dzień lub pewne przeczucia), ciepłe spodnie robocze na szelkach, wojskowe buty i rękawiczki bez palców.
Charakter: Człowiek ze stoickim spokojem, zaradny, myśli bardzo niekonwencjonalnie, sprytny i zręczny (nie wiem gdzie to wsadzić ;P). Zawsze wie coś na temat wszystkiego, bardzo dobrze zna się na hakowaniu, elektryce, elektronice, gotowaniu, mechanice, astronomii (z ksiąg i wypraw na powierzchnię) i wie bardzo dużo o wszechświecie i jego działaniu. Nie jest zbyt ufny, ale też nie zamyka się w sobie. Jest dość tajemniczy. Często majsterkuje w swojej pracowni. Zawsze nosi ze sobą zapasową maskę.
Historia: Urodził się i wychował na stacji "Kuźniecki Most". W wieku 13 lat dostał w ręce pierwszą broń, Pistolet Makarowa PM. Na strzelnicy zestrzelił 3 cele trzema nabojami. Wszyscy byli pod wrażeniem, więc postanowił uczyć się tego i w przyszłości zabrać się z innymi kolegami na powierzchnię. Pewnego dnia przechadzał się po targowisku, gdzie pewien mężczyzna sprzedawał graty. Od drewnianych klocków po jakieś metalowe pudła i sterty kabli. Pośród tego Sasza wypatrzył małą czarną metalową skrzynkę z przyciskami od frontu i jakimiś dziwnymi gniazdkami z tyłu. Chwilę pogrzebał i znalazł kolejne pudło ale tym razem z jednej strony podobne do monitora, ale grube i ze złączem pasującym do metalowej skrzynki odkrytej wcześniej. Następną chwilę później znalazł klawiaturę i coś przypominającego mysz, które tylko czekały aż komuś coś spanie na ziemię, ale metalowe i z kablem pasującym do... metalowej skrzynki. Potem dokładnie obejrzał jeszcze raz skrzynkę i zobaczył obok jeszcze jeden kabel pasujący do niej. Za wszystko dał 2 naboje i uradowany wrócił do domu. W domu wszystko podłączył i spróbował kliknąć duży przycisk z przodu. Oczywiście nic się nie działo. Po godzinie grzebania w bebechach komputera, jak później się dowiedział od ojca, że kiedyś takie coś istniało, uruchomił sprzęt. O dziwo wszystko działało jak należy. Po pięciu latach wiedział już wszystko o jego znalezisku, o bocznych bramkach itp.
Gdy ukończył 18 lat zaciągnął się do Protektorów i do dziś jest w ich szeregach.
 W wieku 19 lat wysłano go na powierzchnię na patrol. Gdy wracał nagle zaczął wiać silny wiatr z obydwu stron na raz. Przed nim zajaśniało malutkie światło, które się powiększało z chwili na chwilę. Po ustabilizowaniu się światła, Sasza zbliżył się do niego z kałasznikowem w rękach. Po chwili wyskoczył z niego szary kucyk z granatowo pomarańczową grzywą i czarno białym ogonem. Kuc wstał, a Sasza trzymał go na muszce. Wtedy kucyk schował głowę w kopytka. Mężczyzna przyglądał się jeszcze chwilę a potem odłożył broń. Kuc zaczął się powoli dusić i wtedy Sasza założył mu maskę. Później kucyk powiedział, że przybywa z Equestrii i jest jedynym, który zgodził się na wyprawę przez czasoprzestrzeń i, że to było jego miejsce docelowe, lecz maszyna działała w jedną stronę. Potem obydwoje zeszli na stację, gdzie Sasza wszystko zaraportował i dostał pozwolenie na zatrzymanie przybysza, ale po badaniach. Po kilku dniach dokładnie się poznali.
Ekwipunek:
Sasza - karabin snajperski Dragunov, pistolet Arminex Trifire własnej roboty, nóż, dwie maski, PP-19 Bizon, plecak
Cel: Przeżyć i pomóc Artemowi.
Ew. Towarzysz/zwierzak: Tak, Code Override (mój OC ^^)
 
Czy wyrażasz zgodę na udział w Multisesji?: Oczywiście, że tak.
Edytowano przez Mitnick
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaje***cie!

Hurra! Kolejni sesjowicze! Wujek Panda Was przygarnie... :twihug: 

A więc...

Czytoholiczka - musisz dokończyć KP... Cel etc.

Krełoś - Przyjęta

Mitnick - Przyjęty

Sesje Słodziaka i Mitnicka rozpoczną się... Na pewno w tym tygodniu! Jutro nie, bo pewnie zabiorą mi kompa. W czwartek nie, bo będę grał w Deusa. W piątek nie, bo dalej będę koxił w Deusa... Na pewno do 1 Grudnia się wyrobię!

Trzymajcie się, cześć!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogłoszenie parafialne!

 

Na razie zamykam zapisy. Mam full ludu, z czego bardzo się cieszę :)
Nie będę teraz robił nowych sesji, oprócz sesji Słodziaka i Mitnicka, ale dzięki temu, że wszyscy wyrazili zgodę na udział w multisesjach, to po uzgodnieniu z nimi i napisaniu odpowiedniego KP, będzie można się do nich przyłączyć. 

To wszystko, miłego dnia!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

UWAGA

Hmm... A co mi tam! Ogłaszam, że organizuję jeszcze jedno wolne stanowisko gry! Tylko jedna osoba (bądź multisesja!), tylko jedno miejsce! Starać się, starać się! A jeśli się teraz nie dostaniecie, to jeszcze później będą okazję! 

Także jedno wolne miejsce, sesja single player/multiplayer. Pisać, ploose!
To tyle, dziękuję dobranoc! 

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Okey Panda, postanowiłem wysłać do Ciebie moją KP.

 

Imię: Grey Isana (Shadow Scar)

 

Rasa: Jednorożec-wampir

Płeć: Klacz

Wiek: 125 lat

Wygląd (+CM): Mino swego wieku jest piękną klaczą o białym umaszczeniu. Jej grzywa jest koloru czarnego, a jej oczy czerwone. Nosi na sobie ciemny, długi płaszcz z kapturem rzucającym głęboki cień na twarz. Jej znaczkiem na boku jest otwarta księga, (gdy nie była nieumarłą), z wydobywającym się zielonym dymem, a w nim czaszka (po przemianie)

Charakter: Spokojna, opanowana i ciekawska, lecz gdy poczuje głód krwi lub dusz, który przeciwieństwie do innych wampirów jest mniejszy, staje się złośliwą i nie mającą sumienia bestią. Krew i dusze wypija głównie z małych stworzeń, aby się nie zdradzić swej natury.

Historia:
(100 lat wcześniej)
Grey Isana spędziła dzieciństwo bez żadnych większych problemów. Urodziła się w Canterlocie w średnio zamożnej rodzinie szlacheckiej. Jej ojciec Pencil Sun był sławnym malarzem na dworze u księżniczek, natomiast jej matka Ace Wish uczyła magii na uniwersytecie Canterlonckim. W szkole była jedną z najlepszych uczennic, bowiem wykazywała najlepsze umiejętności magiczne. Wtedy też ukazał się jej Uroczy Znaczek. Koleżanek i kolegów nie miała za, wielu, ponieważ bardziej lubiła siedzieć nosem w książkach w publicznej bibliotece, w nich nauczyła się wielu zaklęć. Czasem siedząc w ogrodzie Canterlonckim porze nocnej spotykała Lunę, którą po pewnym czasie zaprzyjaźniła się z Nią. W wieku dwudziestu pięciu postanowiła wyruszyć świat, aby się o nim dowiedzieć jak najwięcej. Pewnej nocy jak rozbiła mały obóz w lesie, usłyszała jakieś dziwne odgłosy dochodzące z krzaków. Postanowiła więc, ostrożnie sprawdzić źródło tych dźwięków, lecz gdy wsadziła głowę w krzaki ujrzała rannego kuca (przynajmniej tak myślała). Grey chcąc mu pomóc podeszła do niego i uchylając nad nim. Wtedy on ugryzł ją w szyję czyniąc ją wampirzycą, po czym straciła przytomność. Obudziła się po kilku minutach w jakieś nieznanej komnacie, myśląc, że zaraz może zginąć z kopyt potwora, wzięła leżący niedaleko ołowiany kołek i wbiła mu serce, tak zabijając go szybko. Po tym akcie postanowiła się rozejrzeć po budynku. Po kilku godzinach chodzenia po zamku, znalazła miejsce, gdzie mogła się uspokoić dokładnie mówiąc bibliotekę. Zajęła się czytaniem ksiąg, z których dowiedziała się, że potwór, który ją zaatakował był wampirem, wtedy ona zbladła, a jej kopyt opadła księga, którą trzymała. Była załamana, lecz tylko chwilę, bowiem uświadomiła sobie, że stała się nieśmiertelna i może spędzić wieczność na zgłębianie wiedzy. Szukając zamkowej bibliotece ksiąg magicznych znalazła księgę poświęconą nekromancji, zainteresowana zaczęła ją czytać. Z niej dowiedziała się jak wskrzeszać umarłych i zmusić ich do pełnienia woli maga. Na jej szczęście niedaleko od zamku był wielki cmentarz, na którym mogła ćwiczyć nowe zaklęcia. Po sześciu latach spędzonych na nauce magii nekromanckiej, postanowiła zregenerować własne siły udając się w stan letargu. W nieumarłym gronie znana jest, jako Shadow Scar.
(Aktualne czasy)
Po dziewięćdziesięciu latach spędzonych w stanie snu, obudziła się, przez kryształową kulę zobaczyła, co się zmieniło przez te kilkadziesiąt lat. Postanowiła w końcu wyjść z zamku, aby wyruszyć świat i zebrać więcej dusz, ale zanim wyruszyła zabrała z skarbca tajemny amulet pełniący funkcję więzienia dla dusz i latarni.
Shadow Scar objawiła się po przemianie Grey w wampira i jest jej mroczną naturą, która czasem przejmuję kontrolę nad ciałem.

 

Ekwipunek:

- porcja jedzenia na tydzień

- koc

- nóż

- wisior z zielonym kryształem

- księga zaklęć

 

Cel: Zdobyć większą moc poprzez pochłanianie dusz oraz znaleźć miłość.

 

(PS. Ona obudziła się nie więcej w 3 sezonie. Oczywiście chciałbym aby były trochę mroczne klimaty.)

Czy wyrażasz zgodę na udział w Multisesji?: Oczywiście, że tak

Edytowano przez PlaguePony
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Utwórz nowe...