Skocz do zawartości

Chemia to nie wszystko [Oneshot][Slice of life][Comedy]


Recommended Posts

W końcu się zmusiłem, popełniłem zbrodnię przeciwko sztuce. Napisałem fica... 

 

Może nie było by to takie tragiczne, gdyby nie fakt, że jedyną formą pisaną jaką zajmuję się od 2 lat, to głównie sprawozdania... (przedmioty ścisłe jak fizyka). 

 

Rada lub protip: Jeśli ten fic wydaje się nudny... to po prostu go nie czytaj.

Oto linki do prologu

oraz pierwszego rozdziału

 

Dziękuję Dolarowi za sprawdzenie mojego fica(pod względem stylistycznym i gramatycznym), oraz Irwinowi za prereading(oraz częściowe sprawdzenie).  

Jeśli dostrzeżenie jakikolwiek błąd, to zawsze możecie komentować.(nie jestem nieomylny :despair: )

Edytowano przez Dolar84
  • +1 3
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest bardzo fajny tekst, nie dajcie się zwieść słowo autora. Ostrzegam, że są momenty (na przykład śpiew pod prysznicem) przy których lekturze odradzam spożywanie jadła i napoju. No chyba, że lubie czyścić zapluty ze śmiechu monitor. Czekamy na więcej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks later...

Zostałem poproszony o opinię, więc oto jestem!

 

Na razie trochę mało się działo, ale zapowiada się ciekawy slice of life, opiewający studenckie życie na praktykach. Sporo zastrzeżeń mam do interpunkcji, zwłaszcza do braku spacji po myślnikach rozpoczynających dialog i do braku akapitów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka śmiesznych momentów, sporo kochanej chemii i studenckich klimatów... oraz błędów interpunkcyjnych (pozaznaczanych). Zapowiada się ciekawie, czekam na więcej, bo tych kilku stronach niewiele można powiedzieć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year later...