Skocz do zawartości

Silicius

Brony
  • Zawartość

    380
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Silicius wygrał w ostatnim dniu 12 Lipiec 2018

Silicius ma najbardziej lubianą zawartość!

12 obserwujących

O Silicius

  • Urodziny 06/30/2001

Informacje profilowe

  • Płeć
    Neko
  • Miasto
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Interesuję się programowaniem (sztuczna inteligencja, gry itp.), rysunkiem, pisaniem, czytaniem, oglądaniem i... dużo innych rzeczy.
  • Ulubiona postać
    Zwykłem zauważać warte pokochania szczegóły we wszystkim :).

Ostatnio na profilu byli

58050 wyświetleń profilu

Silicius's Achievements

Nastoletni kucyk

Nastoletni kucyk (5/17)

375

Reputacja

Aktualizacja statusu

Zobacz wszystkie aktualizacje Silicius

  1. Dalszy update do gry:

    Grafik skończył niektóre z testowych tekstur, więc użyłem ich do zbudowania podstawowej planszy. Nauczyłem się też trochę gita, więc od założyłem repo na bitbuckecie (prywatne) z myślą o przyszłej pracy kolegi. Teraz jest trzywarstwowe tło z efektem paralaksy i pierwszy plan. Nadal nie ma animacji.

    Mocno poprawiłem fizykę postaci. Teraz postać nie tylko skacze w ramach podstawowego poruszania się (a raczej podskakuję), ale też może zrobić duży skok. Postać w poziomie przyspiesza, zwalnia przy zmianie kierunku i tarciu podłoża. Dodał też broń, ale na razie to tylko tekstura i szkielet maszyny stanów - kiedy jest w lewo to chowa się za bohaterem.

    Jutro zabieram się za prostych przeciwników, strzelanie i broń białą.

    Pic rel:SwxL3Es.png

    (Grafiki to i tak placehodery, finalnie będą lepsze)

    1. Lucas

      Lucas

      Londyńskie Oko mogłoby się kręcić razem z fizyką wagonów, zamiast których widzę małe koła. W zegarze mogłoby wybijać południe, kiedy nadeszłaby jakaś wielka walka, np. z bossem.

    2. Lucas

      Lucas

      I same tło powinno nieznacznie się przesuwać w lewo im bardziej postać idzie w prawo, jeśli wiesz o co mi chodzi.

    3. Silicius

      Silicius

      @Lucas animacje na później, a tło jest paralaksą - czyli im głębiej, tym wolniej się przesuwa za kamerą (tak jak w rzeczywistości).

    4. Pokaż następne komentarze  [6 więcej]
×
×
  • Utwórz nowe...