Recommended Posts

Cześć^^

Ostatnio mi się nudzi, więc postanowiłam założyć ten temat :D Narysuję wszystko, nie tylko kucyka ;)

Przykładowy obrazek:

http://drotkat.deviantart.com/art/Stars-in-her-mane-452630443

Rysuję na kartce kredkami. Jakby ktoś chciał, to mogę też coś namalować akrylami, albo akwarelami ;) Obrazek mogę wysłać za drobną opłatą (ok 5 zł + przesyłka).

  • +1 8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale śliczne! Nie chcę na razie nic zamawiać, ale ta Luna.. :lunaderp: 

Tylko o co chodzi z jej znaczkiem ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale śliczne! Nie chcę na razie nic zamawiać, ale ta Luna.. :lunaderp: 

Tylko o co chodzi z jej znaczkiem ?

Dziękuję^^

O znaczku zapomniałam i dopiero na sam koniec go dorysowałam, ale ćśś XD

Uuu, awesome :D Chętnie coś zamówię, może być AT jeśli chcesz, bo rysujesz tak świetnie, że to zasługuje na nagrodę :D Mogę prosić o tę klacz: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/t1.0-9/10246329_620128538074350_4802395884234949351_n.jpg?

Dziękuję :D Bardzo chętnie^^ Ja poproszę kucyka z mojego avka (jeśli chcesz, to mogę ci wysłać większe zdjęcie ; )

To jest przepiękne... Brak mi słów...

Zrobisz mi moją oc... Timber...?

timber_the_best_princess_by_martosia2004

Dziękuję XD oczywiście ;)
  • +1 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za wszystkie zamówione obrazki płacimy czy tylko za te, które nie wystarczą nam w internecie i chcemy je mieć w domu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No poprostu brak mi słów... przepiękne :soawesome: masz talent :giggle:

mógłbym prosić o mojego kuca a avatara? jest cały biały, a ogon ma ja Vinyl z kolorami takimi samymi jak grzywa.

CM... nie mogę wymyślić, ale spróbuj może słuchawki nauszne - czarne lub zielone lub czarno-zielone

(mogę też ci wysłać całego kuca ale to jutro, bo dziś już nie wejde na kompa. ( pisze z PSVity )  )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Extra rysunek :pinkie: . Widać że sporo pracy w niego włożyłaś. :pinkie4:

Bardzo mi się podoba poza a zwłaszcza jej techniczne narysowanie. :twilight2:

Fajny tez masz papier , szkicowy? Lub taki szorstki blok. Mam racje?

Jak do tond to twoja najlepsza praca na dA.

No cóż czekam na kolejne twoje prace, tylko tak dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za wszystkie zamówione obrazki płacimy czy tylko za te, które nie wystarczą nam w internecie i chcemy je mieć w domu?

Tylko te do domu ;)

No poprostu brak mi słów... przepiękne :soawesome: masz talent :giggle:

mógłbym prosić o mojego kuca a avatara? jest cały biały, a ogon ma ja Vinyl z kolorami takimi samymi jak grzywa.

CM... nie mogę wymyślić, ale spróbuj może słuchawki nauszne - czarne lub zielone lub czarno-zielone

(mogę też ci wysłać całego kuca ale to jutro, bo dziś już nie wejde na kompa. ( pisze z PSVity )  )

Dziękuję^^ wystarczy mi ten z avatara ;)

Extra rysunek :pinkie: . Widać że sporo pracy w niego włożyłaś. :pinkie4:

Bardzo mi się podoba poza a zwłaszcza jej techniczne narysowanie. :twilight2:

Fajny tez masz papier , szkicowy? Lub taki szorstki blok. Mam racje?

Jak do tond to twoja najlepsza praca na dA.

No cóż czekam na kolejne twoje prace, tylko tak dalej.

To jest papier z bloku artystycznego, takiego do farb ;) I dziękuję c:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak tez myślałem , kiedyś maiłem taki papier , fajnie się na takim szkicuje. :pinkie:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uuu, awesome :D

 

Chętnie coś zamówię, może być AT jeśli chcesz, bo rysujesz tak świetnie, że to zasługuje na nagrodę :D

 

Mogę prosić o tę klacz: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/t1.0-9/10246329_620128538074350_4802395884234949351_n.jpg?

Tadam!

 

http://drotkat.deviantart.com/art/AT-Cahandariella-453053123

 

Skrzydła mi trochę nie wyszły ;-; jak coś, to mogę wszystko narysować jeszcze raz ;)

  • +1 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cudna. :lunaderp:

 

Chciałabym zamówić moją OC Blue Chocolate:

EREXDX7.jpg

~By Cahan

ZnInz4H.jpg

~By *Anna*

Pozdrawiam.

Dziękuję^^ zamówienie przyjęte ;D również pozdrawiam c:

Świetnie! ^^

Super rysunek!

Już się nie mogę doczekać mojego (to jest takie wow, że pewnie zamówię do domu ;3).

Dziękuję <3 już mam szkic do rysunku dla ciebie^^

Jest super :D, dzięki.

Nie ma za co :3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Soo cute :pinkie2: Czy mogłabyś mi narysować moją Oc?

1459933_627037720716765_2164486415042954Ten obrazek wykonała Cahan

Oczy jednak mogłaby mieć w bardziej brązowym odcieniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

gram sobie w gry mlp tu jest kilka pokazanych darmowe i przyjemne

Wybacz, ale nie za bardzo ogarniam o co ci chodzi O.o

Soo cute :pinkie2: Czy mogłabyś mi narysować moją Oc?

1459933_627037720716765_2164486415042954Ten obrazek wykonała Cahan

Oczy jednak mogłaby mieć w bardziej brązowym odcieniu.

No jasne^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, ale nie za bardzo ogarniam o co ci chodzi O.o

To po prostu chamska reklama  :flutterage:

BTW. Rysunki świetne, może w przyszłości coś zamówię :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że tak długo zwlekałam. 

Życie (zwalamy winę na życie, a jakże?).

Czy mogłabym zamówić obrazek z Timber?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach