Cygnus Napisano Sierpień 15, 2014 Share Napisano Sierpień 15, 2014 Panie i Panowie, na SB powstał pomysł stworzenia gry z użytkownikami forum. Proponuję zrobić tu burzę mózgów na ten temat. Link do komentarza
Burning Question Napisano Sierpień 16, 2014 Share Napisano Sierpień 16, 2014 Może być zabawnie Link do komentarza
Littlepip Napisano Sierpień 16, 2014 Share Napisano Sierpień 16, 2014 Pytanie kto miałby być w tej grze i jak. Link do komentarza
Minish, Hero of the Storm Napisano Sierpień 16, 2014 Share Napisano Sierpień 16, 2014 Jestem za, chciałbym zobaczyć swoją kartę XD Link do komentarza
Cygnus Napisano Sierpień 16, 2014 Autor Share Napisano Sierpień 16, 2014 Ale wymyślajcie postaci, przedmioty... xD Link do komentarza
Cassidy Napisano Sierpień 16, 2014 Share Napisano Sierpień 16, 2014 Nie do końca łapię, ale Cassidy chce być postacią lub przedmiotem .w. Link do komentarza
Generalek Napisano Sierpień 16, 2014 Share Napisano Sierpień 16, 2014 (edytowany) Cygnus Karta - Stwór Rasa - (do uzupełnienia) Statystyki - Atak: 2 Obrona: 4 Koszt many - 4 Specjalne zdolności:Reinkarnacja - gdy trafi na Księżyc, na początku każdej tury Cygnus ma 25-procentową szansę na powrót do ręki gracza. Kolejne wystawienie karty nadal wymaga zużycia many.Brudstock! - jeśli na stole znajduje się stwór posiadający zdolność Woodstockowicz, Cygnus wpada w szał, a jego statystyki odwracają się (np. podstawowe 2-4 zmienia się w 4-2).Cygnusowanie - co turę, Cygnus ma 25-procentową szansę na samoistne zbanowanie. Tyle. Jak się podoba, to mogę napisać więcej. Edytowano Sierpień 16, 2014 przez Generalek Link do komentarza
Cygnus Napisano Sierpień 16, 2014 Autor Share Napisano Sierpień 16, 2014 (edytowany) Rasa: Łabuńdź Szansa powrotu powinna być mniejsza, bądź tworzyć serie po cztery powroty. Brudstock dodatkowo bym powiększył o dwa punkty do statów. Cygnusowanie i Reinkarnacja (proponowałbym Odwołanie) muszą się ze sobą łączyć.Jeśli już się robię na OP, to powinno się równie łatwo mnie usuwać z talii. W pierwszej turze sznsa na powrót wynosiłaby 25%, w drugiej 50%, w trzeciej 75%. Dobra robota Generalku, czekam na więcej. Edytowano Sierpień 16, 2014 przez Cygnus Nieśmiertelny Link do komentarza
Burning Question Napisano Sierpień 16, 2014 Share Napisano Sierpień 16, 2014 Ja bym to zrobiła na podobnych zasadach jak już istniejąca karcianka MLP, wtedy dałoby sie nawet grać itp. XD Link do komentarza
Cygnus Napisano Sierpień 16, 2014 Autor Share Napisano Sierpień 16, 2014 Właśnie, pytanie na samym początku do czego ma to być podobne. xD Link do komentarza
Burning Question Napisano Sierpień 17, 2014 Share Napisano Sierpień 17, 2014 Wymyśliłam cały system user vs user opartym dość mocno na mechanice istniejącej oficjalnie karcianki i teraz próbuję go spisać w przystępny sposób. Przydałby się potem ktoś, kto ogarnia karcianki żeby najpierw obaczył ten mój opis i -jesli trzeba- poradził jak to edytować, żeby każdy n00b zrozumiał. ;D Link do komentarza
KochamChemie Napisano Sierpień 17, 2014 Share Napisano Sierpień 17, 2014 Mechanizm karcianki MLP jest bardzo prosty. W sumie gra jest tak skonstruowana, że można umieścić bardzo dużo różnych postaci(HINT) o zróżnicowanych zasadach i równie ważnych rolach. Ogarniam tę grę. Potrzebujemy jednak 2/4/6/8/.../2k kolorów/ras/rodzajów kart. 2-2k+C(stała hype'owania postaci) grywalnych postaci. Wypadało by wpierw wymyślić kilka równolicznych frakcji na forum. (celem gry było by rozwiązywanie problemów... dawanie warnów? WSZCZYNANIE SHITSTORMÓW? ) [nawiązanie do pierwotnego celu karcianki] Karta powinna: Produkować manę danego koloru/albo niekoniecznie Wymagać punktu ruchu i/ produkowanej ilości many Posiadać umiejętności specjalne(LUB NIE!). (przydały by się też umiejętności specjalne związane z kolorem/frakcją) Posiadać opis Przydała by się najpierw lista frakcji i wstępna lista problemów. W celu zapoznania się z dokładnym mechanizmem karcianki MLP odsyłam do MLP:CCG wiki. Link do komentarza
Burning Question Napisano Sierpień 17, 2014 Share Napisano Sierpień 17, 2014 Dla mnie system tamtej karcianki jest zdecydowanie zbyt przekombinowany jak na grę z userami w roli głównej żeby jeszcze dało się w to grać na samym forum spokojnie, ale ma wiele elementów, którymi można się inspirować i stworzyć o wiele prostszy a równie wydajny system. Link do komentarza
Parabellum Edge Napisano Sierpień 17, 2014 Share Napisano Sierpień 17, 2014 Jestem za! Nawet mam pomysł na katę: Karta stwór Nazwa Tarreth Rasa: Zbiorowa tulpa Atak/Obrona: Nieskończone Efekt: Wystawiając tę kartę na pole bitwy za pomocą boskiej, solarnej światłości niszczy się wszystkie wrogie karty na polu. Opis: I Tarr rzekł: Niech nastanie internet - I nastał internet. I Tarr rzekł: Niech nastanie forum - I nastało forum. I Tarr rzekł - Niech nastanie magia przyjaźni - I nastała magia przyjaźni. Ostatniego dnia zrobił sobie wolne i to był błąd - Nastał shitstorm. 2 Link do komentarza
Generalek Napisano Sierpień 17, 2014 Share Napisano Sierpień 17, 2014 Rasa: Łabuńdź Szansa powrotu powinna być mniejsza, bądź tworzyć serie po cztery powroty. Brudstock dodatkowo bym powiększył o dwa punkty do statów. Cygnusowanie i Reinkarnacja (proponowałbym Odwołanie) muszą się ze sobą łączyć.Jeśli już się robię na OP, to powinno się równie łatwo mnie usuwać z talii. W pierwszej turze sznsa na powrót wynosiłaby 25%, w drugiej 50%, w trzeciej 75%. Dobra robota Generalku, czekam na więcej. Meh. Nie robisz się na OP, bo masz słabe statystyki oraz duży koszt many. Byłbyś wkurzającym obrońcą, działającym nieco jak Nekron. Brudstock nie może zwiększać obydwu statystyk, bo przecież dostałeś bana za bycie agresywnym. Nie licz. Nie znam się na karciankach i nigdy nie będę się znać, a jak widać inni już przejęli inicjatywę, planując zasady w zupełnie inny sposób, niż bym tego sobie życzył. Nie rozumiem ich i w sumie nie chcę rozumieć. Link do komentarza
Recommended Posts