BiP Napisano Maj 22, 2022 Autor Share Napisano Maj 22, 2022 1 godzinę temu, Cipher 618 napisał: Może wreszcie ruszą dupska i przestaną robić gry, które pod względem mechaniki zatrzymały się 20 lat temu? Nie rozumiałem, nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem tłumaczenia, że "taki urok ich gier". To nie jest urok, to jest katorga dla przeciętnego gracza, która W KOŃCU odbiła się czkawką. Bo tego chcą fani tych gier. To dla tej "mechaniki" ludzie w to grają, jak komuś one nie leżą, to znaczy że ta seria nie jest dla niego, bo właśnie te studio cechuje to, że robią swoje gry dla swoich fanów, a nie pod tych wszystkich, którzy w ich gry grać nie lubią, żeby grać zaczęli. Przy takim podejściu można by marudzić, że takie "Soulsy" są za trudne i powinni zmniejszyć poziom trudności, tak aby to gracz był Bogiem w grze i każdego na 2 ciosy rozwalał. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zegarmistrz Napisano Maj 23, 2022 Share Napisano Maj 23, 2022 Ja na ten przykład się od gier typu Souls czy Elex odbiłem, są one wyraźnie nie dla mnie, preferuję gry gdzie nie jestem kolejnym NPC dla NPC xD Grafika i założenia Elexa mi się podobały, mechanika poruszania się też. Ale walka...no nie moja kromka chleba. Zdecydowanie nie moja. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cipher 618 Napisano Maj 23, 2022 Share Napisano Maj 23, 2022 Dnia 22.05.2022 o 11:41, BiP napisał: Przy takim podejściu można by marudzić, że takie "Soulsy" są za trudne i powinni zmniejszyć poziom trudności, tak aby to gracz był Bogiem w grze i każdego na 2 ciosy rozwalał. Mam tu na myśli sterowanie, a nie sam poziom trudności Ukończyłem Horizon: Zero Dawn na najwyższym poziomie trudności, co było naprawdę wymagające. Często ginąłem, szczególnie w dalszych etapach, ale dzięki dopracowanemu, płynnemu, responsywnemu sterowaniu oraz bezbłędnie zrobionym hit boxom mogłem winić tylko i wyłącznie samego siebie. Niestety, ale nie można powiedzieć tego o Elexie. Tam hitboxy to dramat... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BiP Napisano Maj 24, 2022 Autor Share Napisano Maj 24, 2022 Dnia 23.05.2022 o 13:49, Cipher 618 napisał: Mam tu na myśli sterowanie, a nie sam poziom trudności No właśnie to jest celowy zabieg, bo to trzyma fanów przy tym studiu. Dla porównania nowy Gothic to dramat, ale świeżaki pewnie będą się podniecać tą grą. Owe "stare" sterowanie jest ikoną tego studia, podobnie jak i zaczynanie od zera do bohatera. Ja np gram bez problemów w każdą grę tego studia jedynie Riseny mi nie podeszły jakoś mocno. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się